At flytte efter mange år

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf TomKah » 4. jun 2017, 19:41

Ekstrovert skrev:
TomKah skrev:Jeg får det sågar dårligt når jeg ser de der boligprogrammer som kritiserer hvordan folk der skal sælge hus bor. Bare ved tanken om at vi en dag skal sælge vores hus.

Hus til halsen og sådan noget?
Jeg synes tit det nogle lidt ekstreme tilfælde. Jeg så for eksempel en hvor huset og meget inden i var lyserødt.


Ja i hus til halsen.
Jeg synes nu ikke det lyserøde hus var slemt. Mega lille og lavt til loftet men det kan man jo ikke gøre noget ved.
0
Brugeravatar
Faceless
Indlæg: 752
Tilmeldt: 15. sep 2015, 07:23
Kort karma: 57
Likede indlæg: 888

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf Faceless » 7. jun 2017, 00:38

Jeg vil VIRKELIG gerne flytte fra min lejlighed og i ud hus. Men samtidig, så har det været mit hjem i 12 år, og tanken om at andre skal bo i min lejlighed er helt forfærdelig, for jeg elsker min lejlighed.
Jeg elsker at komme hjem til villakvarteret og køre gennem alléen.
Jeg elsker min smukke udsigt over alle millionvillaernes tage og haver med skoven i baggrunden.
Jeg elsker at det tager 10min på cykel at komme ind til gågaden, banegården, eller havnen. At kunne bo inde i centrum, men samtidig lige op af skoven i et roligt villakvarter er fantastisk.
Men når man bor i lejlighed i centrum er der også larm fra naboer og omgivelser, en larm som jeg ikke længere kan håndtere, efter min ulykke.
Så nu drømmer jeg mere om ro, køkkenhave og hund. Og jeg er klart til at det skal blive næste kapitel af mit liv.
Men skulle jeg ikke bruge pengene fra salget af lejligheden til at købe hus, så havde jeg beholdt lejligheden. Det skal der ikke herske nogen tvivl om! For jeg kommer helt sikkert til at savne lejligheden når jeg engang skal flytte.
1
Mine drenge M'08/M'09/E'12/M'12/E'13/E'15/P'16/A'19 :lun:

Billede
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf Code71 » 13. jun 2017, 12:08

Opdate, hvis det interesserer nogen :D

Jeg er nu flyttet ind i den nye lejlighed. Det var dog en svær fødsel. Feks havde jeg bestilt flyttebil til den 1/6 kl 10.00. Da jeg så skulle hente den (en kammi skulle køre) var firmaet gået under jorden og jeg stod foran et tomt kontor. Damn

Nå men efter at ha powerringet til alle på google som kunne tænkes at have en bil til udlejning, var der heldigvis bid hos mini-trans. Men det blev så på taxameter. Men bedre det end ingenting.

Vi fik flyttet og den 2/6 blev de nye møbler så leveret og om søndagen den 4 blev alt samlet og alle lamper sat op osv osv. Så alt spillede da min familie tog hjem igen

Tilbage står vi så i den fedeste lejlighed jeg nogensinde har boet i og vi begyndte sådan at snakke om hvad der mon var galt med lejligheden, siden de ville sælge den - og til den pris :lol:

Det viser sig så, fandt jeg ud af i går, at den tidligere ejer har gjort sig uvenner med samtlige i opgangen. Da han åbenbart ikke er guds bedste barn, havde der 3-4 gange været store ransagninger i lejligheden :forvirret:

Så de har simpelthen i samlet flok bedt ham sælge sin lejlighed. Han havde virkelig kræset om den. Den er jo total nyrenoveret. Nyt toilet og nyt køkken som er under et år gammelt feks.

Nu er hverdagen så startet med arbejde igen og selvom jeg stadig skal vænne mig mere til at bo der, så er det nok slet ikke så svært som jeg frygtede. Jeg har 6 min mindre til arbejde, så den frygt var også ubegrundet hehe
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
10
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
Akehurst2
Indlæg: 14189
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1266
Likede indlæg: 40745

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf Akehurst2 » 13. jun 2017, 12:17

Hvor er det en god update - og perfekt, at du uanset hvad er en forbedring for naboerne :-D
2
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf decibell » 13. jun 2017, 12:20

Hvor ser det fedt ud, Code. Tillykke med lejligheden. Jeg er sikker på, at de i opgangen bliver meget mere tilfredse med jer. :D
1
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: At flytte efter mange år

Indlægaf Code71 » 13. jun 2017, 12:40

Taaak ja jeg håber da også at de bliver gladere for os end for de tidligere ejere :lol:
0
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt

Tilbage til "Bolig"