Indkørsel delvist spærret

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 449
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 19
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 498

Indkørsel delvist spærret

Indlægaf Lover-Moses » 28. apr 2017, 22:41

Ja så kommer jeg hjem efter en lang arbejdsdag, kun for at se at jeg ikke kan komme ind i min indkørsel, fordi fortovet er gravet op, og der er sat afspærring op der dækker halvdelen af indkørslen, der i forvejen ikke er ret bred. :cuss:

Der er ikke nogen skilte eller andet der fortæller hvem der har gravet, og jeg kan ikke umiddelbart se hvad der arbejdes på i hullet. Det er godt nok lige ud for en gadelampe og lille el-skab, men jeg har strøm, internet og vand. Der er heller ikke smidt en seddel i postkassen med info om hvad der foregår, og hvad en evt. tidshorisont er.

Mit spørgsmål er sådan set bare, om det er tilladt at grave et fortov op, så man spærrer folks indkørsel? Og hvem kan jeg klage til? Og er det i det hele taget umuligt her i weekenden? Hvis bare der bliver smidt en køreplade ind over, så er jeg sådan set ganske tilfreds. Jeg synes bare ikke der er nogen klagemulighed inde på kommunens hjemmeside.

Det er i øvrigt Næstved kommune det drejer sig om.
0
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Indkørsel delvist spærret

Indlægaf HappyPaww » 29. apr 2017, 06:06

0
Brugeravatar
Lover-Moses
Indlæg: 449
Tilmeldt: 6. jul 2016, 12:06
Kort karma: 19
Geografisk sted: Næstved
Likede indlæg: 498

Re: Indkørsel delvist spærret

Indlægaf Lover-Moses » 29. apr 2017, 09:19



Men park og vej har lukket i weekenden, så det giver ikke de helt store muligheder. Men nu her i dagslys fik jeg set at der var mærker på afspærringen og dem har jeg ringet til, men der er ikke noget at gøre før mandag, så min indkørsel er lukket indtil i næste uge.
0

Tilbage til "Bolig"