KPK vinduer? Ok kvalitet?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
HerErJeg
Indlæg: 4227
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5033

KPK vinduer? Ok kvalitet?

Indlægaf HerErJeg » 31. mar 2017, 17:35

Vi har fået et tilbud på et sæt vinduer. Vi har ikke nævnt noget om foretrukket producent, så tømreren vælger KPK, for det er dem han forhandler. Umiddelbart siger han at der aldrig er problemer, og det tror jeg såmænd også passer. Oplevet kvalitet eller mangel på samme betyder jo ikke nødvendigvis at der reklameres.
Er der nogen af jer der har KPK vinduer som er købt inden for de seneste år.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: KPK vinduer? Ok kvalitet?

Indlægaf musling » 3. apr 2017, 15:15

Nej. Men vi skal have udskiftet terrassedøre og tilhørende vinduesparti og har været ude og kigge på lidt af det store udvalg. KPK er et af de produkter vi umiddelbar godt kan lide og som virker af god kvalitet. Vi har også googlet lidt anmeldelser og det er ikke et mærke der får kritik, som visse andre producenter..

Vi vil faktisk rigtigt gerne have fat i en tømrer, der vil give os et tilbud netop på KPK...
0
HerErJeg
Indlæg: 4227
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5033

Re: KPK vinduer? Ok kvalitet?

Indlægaf HerErJeg » 3. apr 2017, 19:44

musling skrev:Nej. Men vi skal have udskiftet terrassedøre og tilhørende vinduesparti og har været ude og kigge på lidt af det store udvalg. KPK er et af de produkter vi umiddelbar godt kan lide og som virker af god kvalitet. Vi har også googlet lidt anmeldelser og det er ikke et mærke der får kritik, som visse andre producenter..

Vi vil faktisk rigtigt gerne have fat i en tømrer, der vil give os et tilbud netop på KPK...

Hvor bor du i landet? Det kunne jo være i 'min' tømrers arbejdsområde.
Jeg synes prisen er meget rimelig, især fordi der er indeholdt 9000 kr til bundstykker og arbejdsløn til bearbejdning.
1

Tilbage til "Bolig"