F... hvor er der meget at få styr på

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: F... hvor er der meget at få styr på

Indlægaf Code71 » 16. mar 2017, 13:02

Filipai skrev:
Code71 skrev:Nej det er såmænd for at sælge min egen. Den jeg køber er forholdsvis nem


Åh gud! Jeg troede vitterligt det var den nemme del, det der med at sælge. I vores forening bliver de revet væk, så tænkte det var sådan noget der ikke skulle så meget dims til. Det er slemt nok det boligkøbsræs vi er igang med nu, og vi er knap gået igang. Sådan fik du lige dræbt mine drømme på sådan en kedelig torsdag :P


Altid til tjeneste :genert:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: F... hvor er der meget at få styr på

Indlægaf godtnavn » 16. mar 2017, 14:17

Jeg er lige flyttet fra en lejlighed jeg elskede! VI gik på ingen måde med flytteplaner og troede vi skulle bo der i mange mange år, men da jeg var gravid kom vi tila t snakke om det kunne være ret rart at bo i stuen og ikke skulle slæbe baby op og ned(3. sal uden elevator) så mest for sjovt gik vi ind på aab's side og ønskede at få en stuelejlighed samme sted, næste morgen blev vi tilbudt en, og var nummer 1 på ventelisten til den. Jeg var på ingen måde klar til at sige farvel til den gamle, og savner den af og til, men når jeg sætter mig ud i min have, eller nyder min større stue (eneste rum der er større) så er jeg så glad for vi gjorde det! 5 ekstra kvadratmeter og en have på østerbro for kun en huslejestigning på 300 kr er så meget en god beslutning.

Men det er mærkeligt at flytte fra en lejlighed man elsker!
1
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: F... hvor er der meget at få styr på

Indlægaf PaleSeptember » 16. mar 2017, 16:15

Skovtrold skrev:Jeg får nøglen til huset den 1. april og skal være ude af andelen den 1. juni, så jeg har 2 måneder til at få lavet lidt smårenovationer i huset.


Jeg tror ikke, det kræver så meget :-D
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Code71
Indlæg: 1509
Tilmeldt: 12. aug 2015, 16:55
Kort karma: 304
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 3345

Re: F... hvor er der meget at få styr på

Indlægaf Code71 » 16. mar 2017, 18:04

Hmmm som jeg fortalte satte kæresten "for sjovt" lejligheden på DBA sent i aftes. Der kom TI henvendelser

Jeg har haft to til at kigge på den her til aften og BEGGE ville ha den. Den ene har allerede fået sendt godkendelsen fra banken og jeg har meddelt hende at hun er køberen

Hun blev SÅ glad og taknemmelig. Det er lidt twillight zone det her :lol: JEG er jo sælger og burde være den taknemmelige :lol:
1
Nå jeg hænger jo nok lidt ved. Så "lurer lidt" er suspenderet lige foreløbigt
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: F... hvor er der meget at få styr på

Indlægaf IrmaPigen » 16. mar 2017, 18:08

Gruer for den dag, jeg skal sælge min andel. Det er en 3v beliggende ved søerne i Kbh., så folk vil dø for at fingrene i den.

Jeg vil tro jeg vil få flere hundrede henvendelser i løbet af ganske få timer.
0

Tilbage til "Bolig"