Hvad ville klæde denne vilde sofa?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Hvad ville klæde denne vilde sofa?

Indlægaf OberstNasig » 1. nov 2016, 23:30

Jeg har forelsket mig hovedkulds i denne sofa og ligeledes købt den. Men nu kan jeg ikke komme videre. Jeg er gået helt i stå mht. resten af stuens indretning. Især med farvevalg!
Hjælp ville virkelig være værdsat.

Sofaen er lidt mørkere i virkeligheden. Jeg havde selv tænkt på disse primær-farver i stuen: Gule naturlige nuancer, røgfarver, grå og hvid. Hvor der skal være primært mest grå og røgfarve. Jeg vil absolut ikke have et bord i træ, men helst i marmor eller glas.
Jeg havde tænkt på mange forskellige materialer i puder og lignende. Jeg havde tænkt at parre sofaen op med et gulvtæppe og to sorte stole i rattan med hvide skind henover. You get the picture?

Om lejligheden kan jeg fortælle at det er brungullige planker, hvide vægge og højt til loftet, der har en stuk.

Men jeg er så elendig til indretning, så nye indfaldsvinkler vil jeg meget gerne modtage.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Hvad ville klæde denne vilde sofa?

Indlægaf OberstNasig » 3. nov 2016, 21:48

Hvor er i bare gode!
I har faktisk formået at finde nogle ting frem, som jeg godt kan lide og i nogle tilfælde ting, som jeg allerede har sukket efter.

Idéer til farvekombinationer modtages stadig med kyshånd. Jeg kan godt blive bange for at det bliver for mørkt, hvis jeg kun holder mig til grå, røgfarve og denne gullige farve. Jeg vil jo gerne at det ikke bliver kedeligt, men det er godt nok mega svært at indrette med flere mere dristige farver, uden at det ligner en rodebutik.
0

Tilbage til "Bolig"