Robotstøvsuger

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Aksen
Indlæg: 52
Tilmeldt: 25. okt 2015, 12:01
Kort karma: 5
Likede indlæg: 39

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf Aksen » 3. okt 2016, 09:07

Vores er virkelig også skøn - roomba et-eller-andet. Den eneste fejl er at den er købt for billigt og dermed ikke kam programmeres.. Det er virkelig et vigtigt punkts, for det der med at huske at tænde inden man går, er åbenbart en virkelig stor opgave... Eller, vi får det i hvert tilfælde gjort for sjældent.. Men når vi gør, er den skøn og vi kan sætte manuel støvsugning ned til en gang hver 14. dag i stedet for 2 gange om ugen.. Den kommer fint rundt, men vi bor også i nyt hus uden trin og med store åbne rum..
1
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf LadyFox » 3. okt 2016, 09:40

Jer med Robotstøvsuger og hunde - hvordan fungerer det?
Jeg kunne ret godt tænke mig en robotstøvsuger, som kunne støvsuge lidt når jeg var i skole og sådan, men jeg er ret bange for hvilke ulykker en robot og en mellemstørrelse hund ville kunne rode sig ud i - ISÆR uden opsyn.
0
...
Brugeravatar
Tobywan
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 1. sep 2015, 18:12
Kort karma: 74
Likede indlæg: 1971

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf Tobywan » 3. okt 2016, 09:52

LadyFox skrev:Jer med Robotstøvsuger og hunde - hvordan fungerer det?
Jeg kunne ret godt tænke mig en robotstøvsuger, som kunne støvsuge lidt når jeg var i skole og sådan, men jeg er ret bange for hvilke ulykker en robot og en mellemstørrelse hund ville kunne rode sig ud i - ISÆR uden opsyn.


Vores golden retriever er ret ligeglad med den. Den var interessant de første 3 minutter.

Skal dog siges, at vi som oftest starter den når vi alligevel lufter hunden, men jeg kan også sagtens starte den hvis han er hjemme uden problemer.


Vi har som sagt topmodellen fra Roomba (800 something) og den er fantastisk til hundehår.
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf godtnavn » 4. okt 2016, 21:09

Falstria skrev:Nogen der har prøvet robot gulvvaskere?


Min indre pessimist siger de er for nye og der ikke er lavet nogle awesome endnu. Ligesom robotstøvsugere i starten langt fra var fantastiske. Håber dog de bliver det, tænk hverken at skulle vaske eller støvsuge :love:
0
godtnavn
Indlæg: 11157
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1104
Likede indlæg: 12974

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf godtnavn » 4. okt 2016, 21:15

Falstria skrev:
godtnavn skrev:
Falstria skrev:Nogen der har prøvet robot gulvvaskere?


Min indre pessimist siger de er for nye og der ikke er lavet nogle awesome endnu. Ligesom robotstøvsugere i starten langt fra var fantastiske. Håber dog de bliver det, tænk hverken at skulle vaske eller støvsuge :love:


De blev udviklet samtidigt.

Det er vel ikke alle der har gulvtæpper tænker jeg (jeg vil gerne af med mine).

Tænkte det var teknisk lettere at vaske et gulv rent, end at suge det rent.

Men er der nogen der har prøvet det?


Jeg synes bare først jeg er stødt på dem det sidste års tid, derfor troede jeg de var nye.

Jeg har ikke gulvtæpper, har aldrig haft og får aldrig, men støvsuger da altid før jeg vasker :)
0
Brugeravatar
Bøtte
Indlæg: 5917
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:04
Kort karma: 1206
Likede indlæg: 10937

Re: Robotstøvsuger

Indlægaf Bøtte » 5. okt 2016, 05:46

Jeg kender en, der har en gulvvasker, som er helt fint tilfreds med den. Ved dog ikke hvilken.
0

Tilbage til "Bolig"