Oprydningstråd 2022

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Aesel82
Indlæg: 2658
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4305

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Aesel82 » 25. feb 2024, 12:28

Wow!

Hvor gemmer du bordpladen, når skabet er lukket?
0
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6357
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14643

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Pjeps » 25. feb 2024, 13:44

Aesel82 skrev:Wow!

Hvor gemmer du bordpladen, når skabet er lukket?

Midterbordpladen bliver klappet ned og er inde i skabet. Sideklappen kan desværre ikke være i skabet , så den klappes sammen og stilles et andet sted.
2
:ninja:
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6357
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 771
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14643

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Pjeps » 27. feb 2024, 00:44

Så fik jeg tømt den sidste flyttekasse.

Ville sætte flyttekasser på giv væk side på Fb, men øverste opslag var en der søgte flyttekasser, så hun kommer i morgen.

Fik sat nogle ting til salg, de blev solgt og de kommer også og henter i morgen.

Og så kommer min svigerinde og gør rent sammen med mig i morgen.

Så jeg har til den 22/3 hvor jeg kan bo normalt, og så starter køkkenbygning som skulle være færdigt d 10/4
2
:ninja:
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11341
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1796
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23474

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Mani » 10. mar 2024, 17:29

Så har vi været afsted med endnu et læs. Hold op hvor har vi været gode til at gemme!
4 dyner, 3 rullemadrasser, 6 par sko, en sæk tøj, 3 aflagt pc'er, en reol, 6 skoletasker, et arvet spisestel, gryder vi ikke bruger mere (ja, drengene har også en kasse hver til de flytter hjemmefra), dokumenter fra da vi fik lønsedler fysisk...

I morgen skal jeg afleverer 400 bøger til et byttebibliotek i en mindre by, hvor biblioteket er lukket.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
TomKah
Indlæg: 4203
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4338

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf TomKah » 10. mar 2024, 19:26

Mani skrev:Så har vi været afsted med endnu et læs. Hold op hvor har vi været gode til at gemme!
4 dyner, 3 rullemadrasser, 6 par sko, en sæk tøj, 3 aflagt pc'er, en reol, 6 skoletasker, et arvet spisestel, gryder vi ikke bruger mere (ja, drengene har også en kasse hver til de flytter hjemmefra), dokumenter fra da vi fik lønsedler fysisk...

I morgen skal jeg afleverer 400 bøger til et byttebibliotek i en mindre by, hvor biblioteket er lukket.


Har I allerede solgt huset eller er det bare for at det skal se mindre rodet ud at I er i gang allerede nu?

Det er helvede at flytte. Er stadig ikke kommet mig efter knap 3 år.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11341
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1796
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23474

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Mani » 11. mar 2024, 06:04

TomKah skrev:
Mani skrev:Så har vi været afsted med endnu et læs. Hold op hvor har vi været gode til at gemme!
4 dyner, 3 rullemadrasser, 6 par sko, en sæk tøj, 3 aflagt pc'er, en reol, 6 skoletasker, et arvet spisestel, gryder vi ikke bruger mere (ja, drengene har også en kasse hver til de flytter hjemmefra), dokumenter fra da vi fik lønsedler fysisk...

I morgen skal jeg afleverer 400 bøger til et byttebibliotek i en mindre by, hvor biblioteket er lukket.


Har I allerede solgt huset eller er det bare for at det skal se mindre rodet ud at I er i gang allerede nu?

Det er helvede at flytte. Er stadig ikke kommet mig efter knap 3 år.

Vi har ikke sat til salg endnu, men efter 18 år i huset er vi i gang med at få ryddet op. Mine bøger havde jeg nok ikke sendt videre, hvis jeg ikke skulle down-size, men resten burde vi have sendt videre for længe siden.
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11341
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1796
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23474

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf Mani » 17. mar 2024, 17:22

Så er der ryddet op i carport og skur :blush:

Til genbrug:
Ca. 50 potter (svigermor forstår ikke jeg ikke har grønne fingre :genert: )
3 sæt golfkøller + vogne (som manden først har slæbt hjem fra svigerforældrene)
1 plæneklipper
1 ukrudtsdamper (WTF)
1 guldfarvet rollator (yngstes anskaffelse...)
4 uåbnede sæt stangtennis
2 badebassin
1 oppustelig båd
4 Rosendahl karafler (hvorfor var de havnet der?)
2 børne scootere
3 løbehjul
2 skateboard

Derudover en trailer med rester af metal, træ og hårdt plast, der nu er kasseret.
6
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17260
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3582
Likede indlæg: 42120

Re: Oprydningstråd 2022

Indlægaf LaMariposa » 27. apr 2024, 11:31

Hvad har I gang i af projekteter for tiden?

Jeg har været i gang med nogle gode projekter i løbet af vinteren og foråret, og jeg er rigtig godt tilfreds.

Har ryddet op og købt kasser, labels og en lazy Susan til køleskabet, og har rykket rundt på det hele. Det er blevet meget nemmere og mere overskueligt at finde ting, og der er altid plads til rester og tilbehør til aftensmaden. Er så glad for det.

Har også ryddet op ved vores bagdør, hvor der før havde ophobet sig en blanding af træningsudstyr, klapvogn, løbehjul og passivt rod, der bare strandede der fordi... dovenskab. Nu har jeg ryddet op og opsat en reol med overtræk til træningsudstyret, så det har en plads. Fik endda plads til en tørresnor, så mit træningstøj kan lufte der. Har også en beholder til vejsalt og en lille kasse til alle min datters fund fra diverse gåture. Det er blevet virkelig godt.

Har også været i gang på terrassen bag vores skur og har opsat en reol til at holde styr på urtepotter, jord, gødning osv.

Hygger mig med at gå ud udtænke de forskellige løsninger, og det gør hverdagen så meget nemmere.
3
:lun: Be brave

Tilbage til "Bolig"