Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 18. feb 2020, 18:32

icelady skrev:
Daine skrev:
icelady skrev:Køkkenet... hvorfor skal området med komfuret være sænket? :gruble: :gruble:


Bortset fra det, kan jeg godt lide huset.




https://www.estate.dk/villa/8920/solbaervej/270221/0064?utm_source=boligsiden_dk&utm_campaign=boligsiden&utm_medium=exitlinks

Det er for at det er nemmere at se ned i gryderne. Mine forældre har det også og min mor elsker det - hun er så heller ikke så høj. Men jeg synes også det er rart, især når det er store gryder man står med.



Det kom jeg også til at tænke på da jeg havde postet. :D

Men for lidt høje folk, eller en som mig, der ikke kan bøje forover, så bliver det en ulempe.

Og så ødelægger det helhedsindtrykket af køkkenet for mig, som ellers er et fedt rum. :)

Jeg synes placeringen af kogepladen er lidt mærkelig, i en trekant for ende af alm bordplade. Det kunne være lavet mere fikst :)
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 18. feb 2020, 18:44

Daine skrev:
icelady skrev:
Daine skrev:
icelady skrev:Køkkenet... hvorfor skal området med komfuret være sænket? :gruble: :gruble:


Bortset fra det, kan jeg godt lide huset.




https://www.estate.dk/villa/8920/solbaervej/270221/0064?utm_source=boligsiden_dk&utm_campaign=boligsiden&utm_medium=exitlinks

Det er for at det er nemmere at se ned i gryderne. Mine forældre har det også og min mor elsker det - hun er så heller ikke så høj. Men jeg synes også det er rart, især når det er store gryder man står med.



Det kom jeg også til at tænke på da jeg havde postet. :D

Men for lidt høje folk, eller en som mig, der ikke kan bøje forover, så bliver det en ulempe.

Og så ødelægger det helhedsindtrykket af køkkenet for mig, som ellers er et fedt rum. :)

Jeg synes placeringen af kogepladen er lidt mærkelig, i en trekant for ende af alm bordplade. Det kunne være lavet mere fikst :)



Jeg tror det kan være lavet sådan, for at man så kunne stå og snakke med dem, der nu end sidder ved bordet. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf HerErJeg » 23. feb 2020, 19:52

https://www.realmaeglerne.dk/bolig/vaen ... =exitlinks

En mystisk blanding af dyrt hus, et meget lidt pænt ydre - og så en 70'er indretningstidslomme der skriger direktørbolig langt væk med høj cigarføring.
Og det lyslilla HØJglans køkken er næppe set mere "ømt" andre steder i kongeriget.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf musling » 23. feb 2020, 20:35

HerErJeg skrev:https://www.realmaeglerne.dk/bolig/vaengesgaardsvej-12a-keldby?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks

En mystisk blanding af dyrt hus, et meget lidt pænt ydre - og så en 70'er indretningstidslomme der skriger direktørbolig langt væk med høj cigarføring.
Og det lyslilla HØJglans køkken er næppe set mere "ømt" andre steder i kongeriget.


Jeg er mest chokeret over de grønne fliser på badeværelset :nerve:
0
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Sof » 23. feb 2020, 20:57

musling skrev:
HerErJeg skrev:https://www.realmaeglerne.dk/bolig/vaengesgaardsvej-12a-keldby?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks

En mystisk blanding af dyrt hus, et meget lidt pænt ydre - og så en 70'er indretningstidslomme der skriger direktørbolig langt væk med høj cigarføring.
Og det lyslilla HØJglans køkken er næppe set mere "ømt" andre steder i kongeriget.


Jeg er mest chokeret over de grønne fliser på badeværelset :nerve:

Og dem på det andet badeværelse. Og i køkkenet. Plus mindst 3 forskelligt farvede murstensvægge :nerve:


Men den der indre udestue :lun: sådan en, bare pænere, gad jeg godt ha.
2
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf HerErJeg » 25. feb 2020, 06:54

Som sådan slet ikke kikset, men for hulen det er dyrt indbo. Meget dyrt. Faktisk helt perfekt til at planlægge et tyveri (for dem som har de lyster)
https://www.edc.dk/alle-boliger/horsens ... rrevej-46/
1
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 25. feb 2020, 07:58

HerErJeg skrev:Som sådan slet ikke kikset, men for hulen det er dyrt indbo. Meget dyrt. Faktisk helt perfekt til at planlægge et tyveri (for dem som har de lyster)
https://www.edc.dk/alle-boliger/horsens ... rrevej-46/

Og alligevel så er indretningen gudsjammerlig kedelig.
Hader de kridhvide vægge, gulve, lofter....på deres kontor er der så hvidt, at jeg kommer til at tænke på en operationstue. Superhyggeligt :nerve:
Trappen med glasgulvet er virkelig kikset og meget lidt kønt.
Husets fesne farve clasher meget skidt mod det orangerøde tegltag.

Der er mange, mange ting jeg ville have gjort anderledes, hvis jeg ejede det hus og den bankkonto.
1
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 25. feb 2020, 08:19

HerErJeg skrev:Som sådan slet ikke kikset, men for hulen det er dyrt indbo. Meget dyrt. Faktisk helt perfekt til at planlægge et tyveri (for dem som har de lyster)
https://www.edc.dk/alle-boliger/horsens ... rrevej-46/

Synes det er et rigtig pænt staged hjem, hvis det er sådan. Indretningen er præcis sådan jeg ville have det. Det hvide som næsten går igennem hele huset er i stil med møbler og ting i rummene. At billede 24 så falder helt ved siden af, det kan man jo selv indrette :) og 34 er alt for computer-made, så man kunne undvære det.

De rå vægge i nogle rum, er måske ikke lige mig, og så er prisen nok lige for meget for mig.
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 25. feb 2020, 17:49

Jeg forstår stadig ikke glasvægge ud til badeværelset.
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf achillaxedprune » 25. feb 2020, 18:04

HerErJeg skrev:https://www.realmaeglerne.dk/bolig/vaengesgaardsvej-12a-keldby?utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks

En mystisk blanding af dyrt hus, et meget lidt pænt ydre - og så en 70'er indretningstidslomme der skriger direktørbolig langt væk med høj cigarføring.
Og det lyslilla HØJglans køkken er næppe set mere "ømt" andre steder i kongeriget.


Det er da herligt med en autentisk stil! Det er ikke lige min stil, men det er da gennemført og umiddelbart velholdt. Jeg smiler lidt, når jeg ser billeder. En lille tidslomme. :lun:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf achillaxedprune » 25. feb 2020, 18:08

HerErJeg skrev:Som sådan slet ikke kikset, men for hulen det er dyrt indbo. Meget dyrt. Faktisk helt perfekt til at planlægge et tyveri (for dem som har de lyster)
https://www.edc.dk/alle-boliger/horsens ... rrevej-46/


Oh my LORD du får meget bolig i Horsens! :dåne: Jeg overvejer helt at flytte, nu. :lol:
0
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 25. feb 2020, 18:08

RavenClaw skrev:Jeg forstår stadig ikke glasvægge ud til badeværelset.

Dem her?
gty.JPG


Det er vel bare et spørgsmål om rengøring og hvor meget dedikeret område man har til brus, så kræver det jo noget som holder vandet tilbage, man vil da ikke bruge 30 minutter på at tørre af bagefter badet. Fugt er det ikke, for der er åbent i toppen.

Det havde sikkert været værre hvis de havde sat mure op midt i det hele?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 25. feb 2020, 18:33

Lemonella skrev:
DenBruneMunk skrev:
RavenClaw skrev:Jeg forstår stadig ikke glasvægge ud til badeværelset.

Dem her?
gty.JPG


Det er vel bare et spørgsmål om rengøring og hvor meget dedikeret område man har til brus, så kræver det jo noget som holder vandet tilbage, man vil da ikke bruge 30 minutter på at tørre af bagefter badet. Fugt er det ikke, for der er åbent i toppen.

Det havde sikkert været værre hvis de havde sat mure op midt i det hele?


For mig, handler det om at jeg ikke kan forstå, hvorfor alle skal kunne se, hvad jeg laver når jeg befinder mig ude på badeværelset.
Man kan jo få glasmursten, der ikke er gennemsigtige, hvis man absolut vil have et “luftigt look”. Der findes også glasvægge, der ikke kan ses igennem.

Om det er det, RavenClaw mener, skal jeg så ikke kunne sige, men sådan er det for mig :)

Oki, så forstår jeg og det er næsten sådan en dør jeg har her, man kan se skygger men ikke klar glas.

Det ser dog flottere ud, og er man kun 2, og vinduer ikke lige peger imod det brus, så synes jeg det er pænere end den firkant man vil reservere midt i som synliggøres med skygge glas i forhold til klar. Så skal man måske gå hele vejen og købe glas som kan skifte fra klar til uklar, det er nok dyrt.
0
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26584

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 25. feb 2020, 19:00

I hvert fald er det ikke på det badeværelse at jeg lige står og prikker en bums, skifter bind, ordner tånegle eller de andre mere eller mindre klamme ting, man laver på et badeværelse, mens kæresten ligger der og venter....
2
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 25. feb 2020, 19:02

Lemonella skrev:
DenBruneMunk skrev:
RavenClaw skrev:Jeg forstår stadig ikke glasvægge ud til badeværelset.

Dem her?
gty.JPG


Det er vel bare et spørgsmål om rengøring og hvor meget dedikeret område man har til brus, så kræver det jo noget som holder vandet tilbage, man vil da ikke bruge 30 minutter på at tørre af bagefter badet. Fugt er det ikke, for der er åbent i toppen.

Det havde sikkert været værre hvis de havde sat mure op midt i det hele?


For mig, handler det om at jeg ikke kan forstå, hvorfor alle skal kunne se, hvad jeg laver når jeg befinder mig ude på badeværelset.
Man kan jo få glasmursten, der ikke er gennemsigtige, hvis man absolut vil have et “luftigt look”. Der findes også glasvægge, der ikke kan ses igennem.

Om det er det, RavenClaw mener, skal jeg så ikke kunne sige, men sådan er det for mig :)


Præcis. Altså, det kan da være meget hyggeligt på hoteller, at der er frit udsyn til brusekabinen fra sengen, men på hjemmefronten foretrækker jeg mere privatliv omkring min badrutine :D
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?

Tilbage til "Bolig"