Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 26. jun 2019, 08:18

Misantropen skrev:
paint skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:Et rigtigt håndværkertilbud. Der kræves kun en klat maling, lidt luftfrisker og måske en håndgranat.

Jeg kan ikke engang se om det er et vindue eller et skab der står åbent til højre(det bliver utydeligt når jeg zoomer) men jeg håber ikke der er nogen der bor der :wacko:


Det er et flot køkkenskab - der står en suppeterrin på hylde 3 (nedefra). Den skal nok bare støves lidt af :D

Gad vide hvorfor man overhovedet har brugt det billede i en boligannonce. Det er næppe det der sælger huset og hvis resten af huset også set sådan ud skal det vel bare rives ned, men hvad ved jeg. Jeg er ikke håndværker :lol2:

Hvordan ser resten af huset ud og hvad koster det overhovedet?

Det er måske selve prisen og grunden som har værdi og så er billederne bare med til at iscenesætte nedrivningen, for der er vel ingen som istandsætter på det billede der.
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf paint » 26. jun 2019, 08:21

Misantropen skrev:
paint skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:Et rigtigt håndværkertilbud. Der kræves kun en klat maling, lidt luftfrisker og måske en håndgranat.

Billede

Jeg kan ikke engang se om det er et vindue eller et skab der står åbent til højre(det bliver utydeligt når jeg zoomer) men jeg håber ikke der er nogen der bor der :wacko:


Det er et flot køkkenskab - der står en suppeterrin på hylde 3 (nedefra). Den skal nok bare støves lidt af :D

Gad vide hvorfor man overhovedet har brugt det billede i en boligannonce. Det er næppe det der sælger huset og hvis resten af huset også set sådan ud skal det vel bare rives ned, men hvad ved jeg. Jeg er ikke håndværker :lol2:

Hvordan ser resten af huset ud og hvad koster det overhovedet?


Det er ikke fra et hus i Danmark. Jeg mener det var/er et landhus. Og nej, der er formentlig ikke nogen, der kunne finde på at flytte ind i den rotterede man ser. Det er helt klart til nedrivning (håndgranats istandsættelse) :D
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 26. jun 2019, 08:27

DenBruneMunk skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:Et rigtigt håndværkertilbud. Der kræves kun en klat maling, lidt luftfrisker og måske en håndgranat.

Jeg kan ikke engang se om det er et vindue eller et skab der står åbent til højre(det bliver utydeligt når jeg zoomer) men jeg håber ikke der er nogen der bor der :wacko:


Det er et flot køkkenskab - der står en suppeterrin på hylde 3 (nedefra). Den skal nok bare støves lidt af :D

Gad vide hvorfor man overhovedet har brugt det billede i en boligannonce. Det er næppe det der sælger huset og hvis resten af huset også set sådan ud skal det vel bare rives ned, men hvad ved jeg. Jeg er ikke håndværker :lol2:

Hvordan ser resten af huset ud og hvad koster det overhovedet?

Det er måske selve prisen og grunden som har værdi og så er billederne bare med til at iscenesætte nedrivningen, for der er vel ingen som istandsætter på det billede der.

Så synes jeg bare den her slags billeder ikke plejer at være med i annoncen.
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 26. jun 2019, 08:27

paint skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:
Misantropen skrev:
paint skrev:Et rigtigt håndværkertilbud. Der kræves kun en klat maling, lidt luftfrisker og måske en håndgranat.

Billede

Jeg kan ikke engang se om det er et vindue eller et skab der står åbent til højre(det bliver utydeligt når jeg zoomer) men jeg håber ikke der er nogen der bor der :wacko:


Det er et flot køkkenskab - der står en suppeterrin på hylde 3 (nedefra). Den skal nok bare støves lidt af :D

Gad vide hvorfor man overhovedet har brugt det billede i en boligannonce. Det er næppe det der sælger huset og hvis resten af huset også set sådan ud skal det vel bare rives ned, men hvad ved jeg. Jeg er ikke håndværker :lol2:

Hvordan ser resten af huset ud og hvad koster det overhovedet?


Det er ikke fra et hus i Danmark. Jeg mener det var/er et landhus. Og nej, der er formentlig ikke nogen, der kunne finde på at flytte ind i den rotterede man ser. Det er helt klart til nedrivning (håndgranats istandsættelse) :D

Nå ok.
0
Neverkont
Indlæg: 1864
Tilmeldt: 4. mar 2016, 22:00
Kort karma: 100
Likede indlæg: 2912

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Neverkont » 26. jun 2019, 08:47

paint skrev:Et rigtigt håndværkertilbud. Der kræves kun en klat maling, lidt luftfrisker og måske en håndgranat.

Billede



Har du et link?

Når jeg ser på loftsbeklædningen tænker jeg, at det må være en speciel form for bolig.
0
Brugeravatar
Tibbler
Indlæg: 4645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 248
Likede indlæg: 8390

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Tibbler » 7. jul 2019, 18:48

Jeg har linket til dette hus tidligere. Kan ikke huske om det var her, eller i den gamle tråd på Jubii. Nu er det åbenbart til salg igen.
Det er ikke som sådan kiksede billeder, men et meget specielt hus :D

https://www.danbolig.dk/bolig/silkeborg ... 010233-286
3
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 7. jul 2019, 18:58

Tibbler skrev:Jeg har linket til dette hus tidligere. Kan ikke huske om det var her, eller i den gamle tråd på Jubii. Nu er det åbenbart til salg igen.
Det er ikke som sådan kiksede billeder, men et meget specielt hus :D

https://www.danbolig.dk/bolig/silkeborg ... 010233-286

Hold da op.. Gad vide hvor mange de kunsthistoriske elementer tiltaler.

Jeg er lidt skuffet over at køkkenet er så beskedent, men jeg kan godt lide den Salvador Dali-inspirerede vask :lol2:
2
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf paint » 7. jul 2019, 22:46

Tibbler skrev:Jeg har linket til dette hus tidligere. Kan ikke huske om det var her, eller i den gamle tråd på Jubii. Nu er det åbenbart til salg igen.
Det er ikke som sådan kiksede billeder, men et meget specielt hus :D

https://www.danbolig.dk/bolig/silkeborg ... 010233-286


Det må være virkelig hårdt arbejde at være ejendomsmægler på det hus, og prøve at overbevise potentielle købere om, at de skal købe huset. Magen til absurd stilforvirring, skal man vist lede længe efter. Der er alt lige fra middelalderlige fangekældre, rustninger, til kopier af statuer fra antikken, til religiøse motiver, (inklusive fede basunengle over himmelsengen) abstrakt kunst, mormor-møbler og en Dali-inspireret håndvask.

Gad vide om det er til salg, fordi sejeren er blevet indlagt på en lukket afdeling :lol:
3
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16880
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20970

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 7. jul 2019, 23:58

paint skrev:Det må være virkelig hårdt arbejde at være ejendomsmægler på det hus, og prøve at overbevise potentielle købere om, at de skal købe huset. Magen til absurd stilforvirring, skal man vist lede længe efter. Der er alt lige fra middelalderlige fangekældre, rustninger, til kopier af statuer fra antikken, til religiøse motiver, (inklusive fede basunengle over himmelsengen) abstrakt kunst, mormor-møbler og en Dali-inspireret håndvask.

Gad vide om det er til salg, fordi sejeren er blevet indlagt på en lukket afdeling :lol:

Det tror jeg ikke. Han er bare en ualmindelig type, men det er selvfølgelig også til den lukkede for nogen :lol2:
0
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Delfin » 8. jul 2019, 00:22

paint skrev:
Tibbler skrev:Jeg har linket til dette hus tidligere. Kan ikke huske om det var her, eller i den gamle tråd på Jubii. Nu er det åbenbart til salg igen.
Det er ikke som sådan kiksede billeder, men et meget specielt hus :D

https://www.danbolig.dk/bolig/silkeborg ... 010233-286


Det må være virkelig hårdt arbejde at være ejendomsmægler på det hus, og prøve at overbevise potentielle købere om, at de skal købe huset. Magen til absurd stilforvirring, skal man vist lede længe efter. Der er alt lige fra middelalderlige fangekældre, rustninger, til kopier af statuer fra antikken, til religiøse motiver, (inklusive fede basunengle over himmelsengen) abstrakt kunst, mormor-møbler og en Dali-inspireret håndvask.

Gad vide om det er til salg, fordi sejeren er blevet indlagt på en lukket afdeling :lol:


Det er da et fint ud. Alt skramlet følger vel med sælgerne, og ellers kan man da bare kyle det ud
1
14 11 14
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf musling » 8. jul 2019, 07:22

Tibbler skrev:Jeg har linket til dette hus tidligere. Kan ikke huske om det var her, eller i den gamle tråd på Jubii. Nu er det åbenbart til salg igen.
Det er ikke som sådan kiksede billeder, men et meget specielt hus :D

https://www.danbolig.dk/bolig/silkeborg ... 010233-286


Specielt ja, men også ret fedt.
Nej tak til prisen, men med en smule (en del!) ændringer indvendigt, ku jeg godt bo der. Elsker de mange sammenhængende og åbne rum og små kroge. Er enig i, at køkkenet ikke harmonerer helt, men med maling kan man komme langt. :D
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18526

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf PaleSeptember » 8. jul 2019, 16:54

Jeg elsker det hus en lille smule - tilpas excentrisk uden at være for meget (i mine øjne) :-D
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9512
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 994
Likede indlæg: 26587

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Santa » 8. jul 2019, 16:59

Huset er grundlæggende fedt.
Der er lige nogen søjler og en vis fake egyptisk herre i entréen, som skal forsvinde, og en del vægge bør spartles glatte op.
Køkkenet er decideret røvkedeligt, og haven skal ryddes for statuer.
Og så skal der males, males og males.

Men der er spændende rum, flot stuk, sildebensparket, indbyggede reoler, franske fløjdøre flere steder, fine terrasser og havudsigt, der sparker røv.
Kan man ikke se potentialet i det hus, så er man blind.
6
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32427

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 12. jul 2019, 20:21

Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er et eneste billed af et helt rum, fremfor de der "Vi zoomer lige rigtig meget ind på en detalje.




https://www.edc.dk/alle-boliger/skagen/9990/r%c3%a6vehulevej-14/?sagsnr=99903796&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks&cid=boligsiden_website
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daybreak
Indlæg: 217
Tilmeldt: 13. jan 2016, 21:01
Kort karma: 10
Likede indlæg: 242

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daybreak » 12. jul 2019, 21:06

icelady skrev:Jeg forstår ikke, hvorfor der ikke er et eneste billed af et helt rum, fremfor de der "Vi zoomer lige rigtig meget ind på en detalje.




https://www.edc.dk/alle-boliger/skagen/9990/r%c3%a6vehulevej-14/?sagsnr=99903796&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks&cid=boligsiden_website


Gud hvor irriterende! Mit blodtryk stiger helt af irritationen for hvert billede jeg kommer igennem. Det er ualmindeligt svært at danne sig et indtryk af det hus, kun fra fotos af armaturer, i skøre beskæringer. Den fotograf ville vist hellere have været i en anden del af branchen.
2

Tilbage til "Bolig"