Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Velvet-Goldmine
Indlæg: 1559
Tilmeldt: 17. jan 2016, 21:33
Kort karma: 254
Likede indlæg: 5867

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Velvet-Goldmine » 16. feb 2018, 21:39

Daine skrev:Man skal være meget glad for træ, store synlige bjælker og troldtekt for at føle sig hjemme her.

https://www.johnfrandsen.dk/bolig/vis-s ... =exitlinks


Fantastisk hus (ok, minus den massive mængde troldtekt og deres møbler), men det er da fuldstændigt malplaceret midt i byen :forvirret: Sådan et hus skal ligge i en skovkant, lidt oppe i terrænet, med fantastisk udsigt.... så var jeg flyttet ind med det samme :love:

EDIT: Nu så jeg lige det glaserede tegltag, det er også en fejl :lol:
1
Brugeravatar
Fru.skruk
Indlæg: 304
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:56
Kort karma: 18
Likede indlæg: 274

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Fru.skruk » 16. feb 2018, 22:13

musling skrev:
Lakridskonfekten skrev:Der hænger en buskryder i et hjørne på badeværelset. :forvirret2:
Hvad pokker mon den laver der?
Måske til nogen med meget kraftig hårvækst. :D


Nå, kan ikke finde ud af at indsætte billede. :gruble:
Men det er på billede 13 fra denne: https://www.nybolig.dk/fritidshus/9982/ ... =exitlinks


Generelt en sær og småstressende indretning! Men du har ret. Hvad laver den buskrydder der? :gruble:
Er meget lidt begejstret for det hus - men ja tak til det hævede plateau i den lille stue :savl:


Bus-krydder. Jeg kunne simpelthen ikke finde ud af, hvad det var :lol:
3
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf vibbsen » 17. feb 2018, 00:25

Filipai skrev:
vibbsen skrev:
LaScrooge skrev:
Juki skrev:Kun 995.000 kr for denne "house of horror" perle med masser af sjæl. Hvem ved hvilke oplevelser og historier den kunne fortælle hvis den kunne tale?

For det beløb slipper du for irriterende naboer. Til gengæld får du en golfbane i baghaven og sandsynligvis en vedvarende stank af mug, fugt, skimmelsvamp, indelukkethed og generelt bare et dårligt indeklima, men dog en fantastisk beliggenhed hvis du er til mystik, uhygge, utryghed og et godt gys om aftenen/natten hvis det fx blæser. Boligen emmer af muligheder. Masser af timers underholdning til den fanatiske rengøringsentusiast.

Perfekt til den indebrændte og gnavne eneboer.

https://www.edc.dk/alle-boliger/them/86 ... en_website

Boligen byder bl.a på et rum som:


Jeg forstår overhovedet ikke prisen - er det golfbanen der trækker? Næsten 1 mil for noget, der sandsynligvis skal rives ned?


995.000 for en byggegrund er faktisk slet ikke så galt i det område...Det vil måske koste 500.000 spir i nedrivning. Men så står man faktisk også grund på 1800 m 2 i et utrolig lækkert område. Trukket væk fra vejen (som er ret trafikeret så vidt jeg husker) Med golfbanen som nabo.

Jeg tænker at prisen er sat efter at man river ned og bygger nyt. Beliggenheden fejler nemlig ikke noget.


Nedrivningen koster endda nok en del mindre. Jeg kender slet ikke området, men den er jo principielt stor nok til at blive delt i 2, hvis man ville det.
Vi har næsten lige givet det 3 dobbelte for en grund, men det er så også en lidt anden placering


Enig. Jeg ved ikke hvad nedrivning koster. Men jeg tænker at 500.000 så er man ihvertfald ikke helt skævt på den...Og det er stadig billigt.

Men OK...Jeg er også farvet af at bo i hovedstaden. Vi bor i en nabokommune til Kbh. Og lige rundt om hjørnet fra os er der lige blevet solgt en grund. På 700 m2. Som slet ikke var byggemodnet. Den gik for 3,4 mio. Andre steder i området giver folk raske væk 3 mio for et hus til nedrivning....På grunde som er max 700 m2.

Mine forældre bor til gengæld i Skanderborg. Som er ikke så langt fra Ry/Them. Og her koster en grund ikke under 1,7 mio. Og så er den ikke i nærheden af at være 1800 m2.
0
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Filipai » 17. feb 2018, 08:07

vibbsen skrev:Enig. Jeg ved ikke hvad nedrivning koster. Men jeg tænker at 500.000 så er man ihvertfald ikke helt skævt på den...Og det er stadig billigt.

Men OK...Jeg er også farvet af at bo i hovedstaden. Vi bor i en nabokommune til Kbh. Og lige rundt om hjørnet fra os er der lige blevet solgt en grund. På 700 m2. Som slet ikke var byggemodnet. Den gik for 3,4 mio. Andre steder i området giver folk raske væk 3 mio for et hus til nedrivning....På grunde som er max 700 m2.

Mine forældre bor til gengæld i Skanderborg. Som er ikke så langt fra Ry/Them. Og her koster en grund ikke under 1,7 mio. Og så er den ikke i nærheden af at være 1800 m2.


Vi giver lige omkring 100.000 for nedrivning af hus i samme størrelse+ carport og fliser, og det er i det Københavnske. Vi kender de priser du nævner, jeg er også forarget og lidt rystet over vi har givet så meget for en grund, inklusiv gammelt skrot hus, men det er bare sådan priserne er. Vores grund er da så heldigvis 950 kvm
1
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. feb 2018, 16:17

vibbsen skrev:
LaScrooge skrev:
Juki skrev:Kun 995.000 kr for denne "house of horror" perle med masser af sjæl. Hvem ved hvilke oplevelser og historier den kunne fortælle hvis den kunne tale?

For det beløb slipper du for irriterende naboer. Til gengæld får du en golfbane i baghaven og sandsynligvis en vedvarende stank af mug, fugt, skimmelsvamp, indelukkethed og generelt bare et dårligt indeklima, men dog en fantastisk beliggenhed hvis du er til mystik, uhygge, utryghed og et godt gys om aftenen/natten hvis det fx blæser. Boligen emmer af muligheder. Masser af timers underholdning til den fanatiske rengøringsentusiast.

Perfekt til den indebrændte og gnavne eneboer.

https://www.edc.dk/alle-boliger/them/86 ... en_website

Boligen byder bl.a på et rum som:


Jeg forstår overhovedet ikke prisen - er det golfbanen der trækker? Næsten 1 mil for noget, der sandsynligvis skal rives ned?


995.000 for en byggegrund er faktisk slet ikke så galt i det område...Det vil måske koste 500.000 spir i nedrivning. Men så står man faktisk også grund på 1800 m 2 i et utrolig lækkert område. Trukket væk fra vejen (som er ret trafikeret så vidt jeg husker) Med golfbanen som nabo.

Jeg tænker at prisen er sat efter at man river ned og bygger nyt. Beliggenheden fejler nemlig ikke noget.


Min veninde skal have fjernet et hus. Det koster 80 000kr
0
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Zonta » 17. feb 2018, 17:32

Jacobsen81 skrev:
vibbsen skrev:
LaScrooge skrev:
Juki skrev:Kun 995.000 kr for denne "house of horror" perle med masser af sjæl. Hvem ved hvilke oplevelser og historier den kunne fortælle hvis den kunne tale?

For det beløb slipper du for irriterende naboer. Til gengæld får du en golfbane i baghaven og sandsynligvis en vedvarende stank af mug, fugt, skimmelsvamp, indelukkethed og generelt bare et dårligt indeklima, men dog en fantastisk beliggenhed hvis du er til mystik, uhygge, utryghed og et godt gys om aftenen/natten hvis det fx blæser. Boligen emmer af muligheder. Masser af timers underholdning til den fanatiske rengøringsentusiast.

Perfekt til den indebrændte og gnavne eneboer.

https://www.edc.dk/alle-boliger/them/86 ... en_website

Boligen byder bl.a på et rum som:


Jeg forstår overhovedet ikke prisen - er det golfbanen der trækker? Næsten 1 mil for noget, der sandsynligvis skal rives ned?


995.000 for en byggegrund er faktisk slet ikke så galt i det område...Det vil måske koste 500.000 spir i nedrivning. Men så står man faktisk også grund på 1800 m 2 i et utrolig lækkert område. Trukket væk fra vejen (som er ret trafikeret så vidt jeg husker) Med golfbanen som nabo.

Jeg tænker at prisen er sat efter at man river ned og bygger nyt. Beliggenheden fejler nemlig ikke noget.


Min veninde skal have fjernet et hus. Det koster 80 000kr

Det kommer nok an på rigtig mange ting. Hvis vi skulle rive vores ned, ville der nok være noget ekstraomkostning idet vores tag er skifereternit og det muligvis indeholder asbest. Det kunne nok blive temmelig dyrt.
0
J, juli 2018.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Juki » 17. feb 2018, 17:47

Filipai skrev:
vibbsen skrev:Enig. Jeg ved ikke hvad nedrivning koster. Men jeg tænker at 500.000 så er man ihvertfald ikke helt skævt på den...Og det er stadig billigt.

Men OK...Jeg er også farvet af at bo i hovedstaden. Vi bor i en nabokommune til Kbh. Og lige rundt om hjørnet fra os er der lige blevet solgt en grund. På 700 m2. Som slet ikke var byggemodnet. Den gik for 3,4 mio. Andre steder i området giver folk raske væk 3 mio for et hus til nedrivning....På grunde som er max 700 m2.

Mine forældre bor til gengæld i Skanderborg. Som er ikke så langt fra Ry/Them. Og her koster en grund ikke under 1,7 mio. Og så er den ikke i nærheden af at være 1800 m2.


Vi giver lige omkring 100.000 for nedrivning af hus i samme størrelse+ carport og fliser, og det er i det Københavnske. Vi kender de priser du nævner, jeg er også forarget og lidt rystet over vi har givet så meget for en grund, inklusiv gammelt skrot hus, men det er bare sådan priserne er. Vores grund er da så heldigvis 950 kvm

For 17 millioner kunne I også have overtaget Jehovas Vidners stævneplads i Silkeborg på 154.973 kvadratmeter :gisp:

Den ligger et fantastisk sted(medmindre man er til storby og masser af liv) Det er selvfølgelig en kæmpe grund, men det undrer mig alligevel at den var til salg i ca 10 år. Nu har kommunen købt den med henblik på muligvis at udstykke den til boliggrunde.

Man burde have købt grunden og solgt den i mindre grunde og tjent kassen. I teorien :-D
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12655
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12374

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Guilded_Lily » 17. feb 2018, 18:18

Juki skrev:For 17 millioner kunne I også have overtaget Jehovas Vidners stævneplads i Silkeborg på 154.973 kvadratmeter :gisp:

Den ligger et fantastisk sted(medmindre man er til storby og masser af liv) Det er selvfølgelig en kæmpe grund, men det undrer mig alligevel at den var til salg i ca 10 år. Nu har kommunen købt den med henblik på muligvis at udstykke den til boliggrunde.

Man burde have købt grunden og solgt den i mindre grunde og tjent kassen. I teorien :-D


Jam....der er jo Illuminati-linjer! :ad!:





:-D
3
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1843
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 17. feb 2018, 21:20

Zonta skrev:
Jacobsen81 skrev:
vibbsen skrev:
LaScrooge skrev:
Juki skrev:Kun 995.000 kr for denne "house of horror" perle med masser af sjæl. Hvem ved hvilke oplevelser og historier den kunne fortælle hvis den kunne tale?

For det beløb slipper du for irriterende naboer. Til gengæld får du en golfbane i baghaven og sandsynligvis en vedvarende stank af mug, fugt, skimmelsvamp, indelukkethed og generelt bare et dårligt indeklima, men dog en fantastisk beliggenhed hvis du er til mystik, uhygge, utryghed og et godt gys om aftenen/natten hvis det fx blæser. Boligen emmer af muligheder. Masser af timers underholdning til den fanatiske rengøringsentusiast.

Perfekt til den indebrændte og gnavne eneboer.

https://www.edc.dk/alle-boliger/them/86 ... en_website

Boligen byder bl.a på et rum som:


Jeg forstår overhovedet ikke prisen - er det golfbanen der trækker? Næsten 1 mil for noget, der sandsynligvis skal rives ned?


995.000 for en byggegrund er faktisk slet ikke så galt i det område...Det vil måske koste 500.000 spir i nedrivning. Men så står man faktisk også grund på 1800 m 2 i et utrolig lækkert område. Trukket væk fra vejen (som er ret trafikeret så vidt jeg husker) Med golfbanen som nabo.

Jeg tænker at prisen er sat efter at man river ned og bygger nyt. Beliggenheden fejler nemlig ikke noget.


Min veninde skal have fjernet et hus. Det koster 80 000kr

Det kommer nok an på rigtig mange ting. Hvis vi skulle rive vores ned, ville der nok være noget ekstraomkostning idet vores tag er skifereternit og det muligvis indeholder asbest. Det kunne nok blive temmelig dyrt.

Det har du ret i. Min venindes hus er stråtækt. Det må være billigere.
0
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf PaleSeptember » 26. feb 2018, 20:52

De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13
1
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 26. feb 2018, 21:24

PaleSeptember skrev:De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13

:gisp:

Sjældent har jeg set noget så grimt!
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
landsbytossen
Indlæg: 4088
Tilmeldt: 12. dec 2015, 19:45
Kort karma: 204
Geografisk sted: i den ene ende af min skygge
Likede indlæg: 5659

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf landsbytossen » 26. feb 2018, 21:37

PaleSeptember skrev:De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13

Mindst 5 ure i boligen :forvirret:

Køkken, badeværelse, ved vaskemaskine/tørretumbler, spiseplads og stue
0
Min mening står ikke til diskussion.

"Hvad skal vi med folk, der læser statskundskab ? Det kommer der bare sådan nogle som Svend Auken ud af"
Citat: Mogens Glistrup
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Juki » 26. feb 2018, 21:38

PaleSeptember skrev:De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13

Selv vasketøjskurven og æsken med papirslommetørklæder ved sengen er dekorerede... :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Persnikedy » 27. feb 2018, 05:52

PaleSeptember skrev:De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13



Kæft hvor er det sært
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16079
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1399
Likede indlæg: 29897

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf TinaW » 27. feb 2018, 07:39

Juki skrev:
PaleSeptember skrev:De må have et eller andet med beklædning på væggene

https://www.estate.dk/villa/6700/skoleb ... ebakken_13

Selv vasketøjskurven og æsken med papirslommetørklæder ved sengen er dekorerede... :D


:D
Der er noget at gå i gang med for evt. køber. For tænker ikke, at ret mange vil finde det kønt med alle de forskellige vægbeklædninger.
1

Tilbage til "Bolig"