Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29895

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf TinaW » 16. jan 2019, 06:09



Jeg synes det er vildt upersonligt og så er der alt for meget mørkt træ over det hele.
Ville også være bekymret for forhøjet vandstand, samt blive træt af manglende privatliv og have.

Men heldigvis er smag jo forskellig.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf sigge » 16. jan 2019, 07:10



Det er så slet ikke mig - men det er da gennemført. Hvis man ønsker at drive galleri, er det ret ideelt.

Men jeg vil gerne have den bil, der står ved siden af pensionistscooteren. :love:
1
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Persnikedy » 16. jan 2019, 07:18




Det er da perfekt til dem der tænker at starte deres ejet tempel op. "Mangler du et sted at sige dine Hara Krishna'er? Kom og se vores bolig"
0
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Fynerfin82
Indlæg: 1479
Tilmeldt: 25. aug 2015, 06:23
Kort karma: 178
Likede indlæg: 4051

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Fynerfin82 » 16. jan 2019, 07:23

Trappestige skrev:Jeg kan slet ikke forestille mig at det er en dansker der bor der. Stilen er så udenlandsk rigmands jeg-skal-blære-mig-uden-at-have-stil agtigt. Jeg kunne desværre ikke google mig frem til om jeg har ret. :genert:


Det er et dødsbo efter en Svend Svendsen, så tænker at han er pæredansk :D Han var en nordjysk virksomhedsejer. (ois.dk er de nysgerriges ven)
1
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 16. jan 2019, 08:21

Jeg kan på sin vis godt lide boligen, men jeg tror den bliver svær at få solgt. Det er en 100% egoist bolig, for der er kun et soveværelse, og det bliver ikke sådan supernemt at etablere værelser uden at det ‘ødelægger’ det storslåede ved huset. Rummene er virkelig store og kommer til at kræve nogle gedine møblesamlinger og privatliv er der ikke meget af med de store vinduer.

Men jeg tager sgu hatten af for at han har bygget et hus præcis som han ville have det - uden at tænke over, hvad andre ville mene eller hvor salgbart det ville være senere. Det synes jeg er sejt gået :D
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 16. jan 2019, 08:38

Smag er heldigvis forskellig, og jeg er vild med det rå og upersonlige look. Det kan man netop selv sætte præg på.



Manden havde et holding-selskab med en kapital på omkring de 230 millioner, så han har sikkert tænkt "Den skal bare have fuld gas."


Jeg undrer mig så lidt over, at den sælges via tilbudsrunde og de skal være modtaget inden udløb af marts.
Nu er det jo ikke ligefrem småpenge for den knaldhytte, så vel som beliggenheden. Udenfor sæsonen sker der ikke særlig meget i Hals.


Men man kan vel forsøge at få lov at få dispensation til at drive erhverv, feks noget advokat/kontor/fitness/wellness, hvis man tror det kan have sin gang i Hals. :gruble:
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 16. jan 2019, 08:44

Daine skrev:Jeg kan på sin vis godt lide boligen, men jeg tror den bliver svær at få solgt. Det er en 100% egoist bolig, for der er kun et soveværelse, og det bliver ikke sådan supernemt at etablere værelser uden at det ‘ødelægger’ det storslåede ved huset. Rummene er virkelig store og kommer til at kræve nogle gedine møblesamlinger og privatliv er der ikke meget af med de store vinduer.

Men jeg tager sgu hatten af for at han har bygget et hus præcis som han ville have det - uden at tænke over, hvad andre ville mene eller hvor salgbart det ville være senere. Det synes jeg er sejt gået :D



Jeg fandt en kopi af en indsigelse fra naboerne, tilbage fra 2003, hvor de gjorde indsigelse mod at der var søgt om dispensation for byggelinjen. (hvor langt der skal være fra bygning til feks naturområde. )

For som du skriver, så er det en 100% egoist bolig, og han har givet fuld gas hele vejen rundt. Netop derfor tror jeg ligesom dig tror jeg også det bliver meget svær at sælge.
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 16. jan 2019, 08:50

icelady skrev:Smag er heldigvis forskellig, og jeg er vild med det rå og upersonlige look. Det kan man netop selv sætte præg på.



Manden havde et holding-selskab med en kapital på omkring de 230 millioner, så han har sikkert tænkt "Den skal bare have fuld gas."


Jeg undrer mig så lidt over, at den sælges via tilbudsrunde og de skal være modtaget inden udløb af marts.
Nu er det jo ikke ligefrem småpenge for den knaldhytte, så vel som beliggenheden. Udenfor sæsonen sker der ikke særlig meget i Hals.


Men man kan vel forsøge at få lov at få dispensation til at drive erhverv, feks noget advokat/kontor/fitness/wellness, hvis man tror det kan have sin gang i Hals. :gruble:

Der står der er mulighed for erhverv, så det kan være der allerede er en godkendelse. Galleriet ville egne sig fint til kontorområde, og der kunne sagtens være flere medarbejdere for man skal ikke igennem resten af huset for at komme derind - og der er et toilet i garderoben. Advokat/revisor mv kunne være en mulighed, der er ikke langt til Ålborg.

(Og jeg kan se jeg ikke kiggede ordenligt efter, der er et værelse udover soveværelset)
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
ulviforklæder
Indlæg: 93
Tilmeldt: 30. dec 2015, 17:05
Kort karma: 14
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 86

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf ulviforklæder » 1. feb 2019, 15:54

0
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Ondemand » 3. feb 2019, 19:03

Hold da kæft .. hører måske nærmere til i wtf-tråden :gisp:

https://www.edc.dk/alle-boliger/holeby/ ... iHx_bg7lRE
1
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43828

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf paint » 3. feb 2019, 19:12

Ondemand skrev:Hold da kæft .. hører måske nærmere til i wtf-tråden :gisp:

https://www.edc.dk/alle-boliger/holeby/ ... iHx_bg7lRE


Hvis man vil starte et auktionshus, så er det da yderst velegnet - eller måske en danseskole ;)
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 4. feb 2019, 01:05

Ondemand skrev:Hold da kæft .. hører måske nærmere til i wtf-tråden :gisp:

https://www.edc.dk/alle-boliger/holeby/ ... iHx_bg7lRE

Har man penge til en omfattende renovering kan man sikkert få en imponerende bolig ud af det.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16077
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1398
Likede indlæg: 29895

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf TinaW » 11. feb 2019, 08:22

2
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf sigge » 12. feb 2019, 14:03



Spændende sammensurium af lofter, tapeter og gulvbelægninger. :8:
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11499
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf PaleSeptember » 16. feb 2019, 19:18

Jeg undrer mig over, hvor mange bjælker, der kan være i et almindeligt hus på 100 m2? Og det ser jo ikke engang ud til at være bærende bjælker.

https://www.edc.dk/alle-boliger/rødding ... 0_61010533
3
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner

Tilbage til "Bolig"