Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf sigge » 6. apr 2021, 14:40

Kerrigan skrev:
icelady skrev:Var det noget med et hus med minigolfbane?

Nåja.. og så en campingplads :D



https://home.dk/boligkatalog/syddjurs/8 ... 01537.aspx

Det er nu faktisk meget charmerende, men jeg tror ikke at jeg kan få manden med på det. :D Det er alligevel en time i bil hver vej til arbejde. Og han har ikke noget kørekort. :lol:


Så må han da bare blive camping-fatter. :-D
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43831

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf paint » 8. apr 2021, 09:04

Nem adgang til motorvej. Der må dog påregnes en vis grad af trafikstøj. Ligeledes må der forventes en stigning i livsforsikringspræmien. :gruble:

Billede
1
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 8. apr 2021, 20:52

Måske man skulle have overvejet lige at rengøre lågerne i køkkenet, inden der kom fotograf. :gruble:


https://www.nybolig.dk/villa/8940/aalbo ... =exitlinks
3
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf sigge » 9. apr 2021, 09:18

icelady skrev:Måske man skulle have overvejet lige at rengøre lågerne i køkkenet, inden der kom fotograf. :gruble:


https://www.nybolig.dk/villa/8940/aalbo ... =exitlinks


Det er det bedste argument mod blanke, sorte låger, jeg har det. Jeg ville få fniller af, at alt kunne ses på dem. (Ikke at jeg går med en drøm om blanke, sorte låger, men nu ved jeg da, at jeg skal slå den tanke ud af hovedet, hvis den nogensinde skulle dukke op.)
2
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Ondemand
Indlæg: 1738
Tilmeldt: 16. aug 2016, 06:42
Kort karma: 78
Geografisk sted: Udkanten
Likede indlæg: 5990

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Ondemand » 9. apr 2021, 14:09

paint skrev:Nem adgang til motorvej. Der må dog påregnes en vis grad af trafikstøj. Ligeledes må der forventes en stigning i livsforsikringspræmien. :gruble:

Billede


Man kunne sætte en bom op og opkræve motervejstold :-D
3
“Tradition is not the worship of ashes, but the preservation of fire.”
― Gustav Mahler
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 11. apr 2021, 10:57

Beskrivelsen :D

"Køb et hus til samme pris som en brugt Audi
Velkommen på Grønhøj Skivevej 5 i Grønhøj

I vores præsentation af ejendommen, skal vi altid lægge vægt på det positive og vi kan derfor fremhæve følgende:

- Er du træt af rolige omgivelser, så bliver du super begejstret for beliggenheden lige op ad hovedvejen

- Her skal du ikke betale dyr drift og vedligehold på genvexanlæg, da der er naturlig ventilation.

- Stor loftshøjde er dyrere at opvarme, så her slipper du billigere i varmeudgiften.

- Hader du også bare de lige og ucharmerende linier som alle nybyggerierne har? Så kommer du til at elske de bølgende gulve og de skæve vægge.

- Spar penge på den skjulte rørskadeforsikring! Varmerørerne løber alligevel synligt langs gulvene.

- Huset har et spændende tag som nuancerer mellem sort eternit og grønt mos.

- Du må officielt ikke holde hest på ejendommen, men den eng-inspirerede have indbyder alligevel til dette.

Helt konkret, så er her tale om et billigt hus og man må forvente en stand herefter. Men for den rette, kan det blive en god bolig, så kom ud og se nærmere ved næstkommende mulighed"







https://www.edc.dk/alle-boliger/karup-j ... en_website
4
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Jadajada
Indlæg: 720
Tilmeldt: 18. jan 2018, 21:31
Kort karma: 107
Likede indlæg: 2315

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Jadajada » 11. apr 2021, 11:09

icelady skrev:Måske man skulle have overvejet lige at rengøre lågerne i køkkenet, inden der kom fotograf. :gruble:


https://www.nybolig.dk/villa/8940/aalbo ... =exitlinks


Er det ikke bare spejlinger og pixeleringer fra disse?
0
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Purple Haze » 12. apr 2021, 15:22

icelady skrev:Beskrivelsen :D

"Køb et hus til samme pris som en brugt Audi
Velkommen på Grønhøj Skivevej 5 i Grønhøj

I vores præsentation af ejendommen, skal vi altid lægge vægt på det positive og vi kan derfor fremhæve følgende:

- Er du træt af rolige omgivelser, så bliver du super begejstret for beliggenheden lige op ad hovedvejen

- Her skal du ikke betale dyr drift og vedligehold på genvexanlæg, da der er naturlig ventilation.

- Stor loftshøjde er dyrere at opvarme, så her slipper du billigere i varmeudgiften.

- Hader du også bare de lige og ucharmerende linier som alle nybyggerierne har? Så kommer du til at elske de bølgende gulve og de skæve vægge.

- Spar penge på den skjulte rørskadeforsikring! Varmerørerne løber alligevel synligt langs gulvene.

- Huset har et spændende tag som nuancerer mellem sort eternit og grønt mos.

- Du må officielt ikke holde hest på ejendommen, men den eng-inspirerede have indbyder alligevel til dette.

Helt konkret, så er her tale om et billigt hus og man må forvente en stand herefter. Men for den rette, kan det blive en god bolig, så kom ud og se nærmere ved næstkommende mulighed"


https://www.edc.dk/alle-boliger/karup-j ... en_website


Hold da op det er billigt - og synes faktisk ikke standen er SÅ slem i forhold til.
Men det bliver nok ikke mig der kommer til at bo derude midt i Jylland.
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 12. apr 2021, 17:24

icelady skrev:Beskrivelsen :D

"Køb et hus til samme pris som en brugt Audi
Velkommen på Grønhøj Skivevej 5 i Grønhøj

I vores præsentation af ejendommen, skal vi altid lægge vægt på det positive og vi kan derfor fremhæve følgende:

- Er du træt af rolige omgivelser, så bliver du super begejstret for beliggenheden lige op ad hovedvejen

- Her skal du ikke betale dyr drift og vedligehold på genvexanlæg, da der er naturlig ventilation.

- Stor loftshøjde er dyrere at opvarme, så her slipper du billigere i varmeudgiften.

- Hader du også bare de lige og ucharmerende linier som alle nybyggerierne har? Så kommer du til at elske de bølgende gulve og de skæve vægge.

- Spar penge på den skjulte rørskadeforsikring! Varmerørerne løber alligevel synligt langs gulvene.

- Huset har et spændende tag som nuancerer mellem sort eternit og grønt mos.

- Du må officielt ikke holde hest på ejendommen, men den eng-inspirerede have indbyder alligevel til dette.

Helt konkret, så er her tale om et billigt hus og man må forvente en stand herefter. Men for den rette, kan det blive en god bolig, så kom ud og se nærmere ved næstkommende mulighed"








https://www.edc.dk/alle-boliger/karup-j ... en_website


Naturlig ventilation :lol:
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 15. apr 2021, 22:06

https://www.eltoftnielsen.dk/IEN9067/?r ... =exitlinks




291 kvm, men alligevel kun 2 deciderede værelser (selvom der står at lejligheden har 6 værelser). Og ingen af dem med mulighed for at lukke en dør, så vidt jeg kan se på billeder/plantegning. :gruble:
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36729

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Daine » 16. apr 2021, 03:05

icelady skrev:https://www.eltoftnielsen.dk/IEN9067/?redirected=true&mgl=2429&DID=140&udbudsform=salg&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks




291 kvm, men alligevel kun 2 deciderede værelser (selvom der står at lejligheden har 6 værelser). Og ingen af dem med mulighed for at lukke en dør, så vidt jeg kan se på billeder/plantegning. :gruble:

Der er skydedør (tror jeg det betyder) fra soveværelset og ud mod repos. Og værelser betyder vist ikke ‘værelser’, men antal rum der kan soves i ... eller noget i den stil. Det gør det ihf i lejeboliger, hvor en 2V er med soveværelse og stue. Jeg kan dog stadig ikke få det til 6 rum her :gruble: Stue 1, stue 2, kontor, soveværelse, værelse, det er kun 5. Men ja, uden deciderede døre til at kunne lukke af til andet end soveværelset.
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 16. apr 2021, 06:10

Daine skrev:
icelady skrev:https://www.eltoftnielsen.dk/IEN9067/?redirected=true&mgl=2429&DID=140&udbudsform=salg&utm_campaign=boligsiden&utm_source=boligsiden_dk&utm_medium=exitlinks




291 kvm, men alligevel kun 2 deciderede værelser (selvom der står at lejligheden har 6 værelser). Og ingen af dem med mulighed for at lukke en dør, så vidt jeg kan se på billeder/plantegning. :gruble:

Der er skydedør (tror jeg det betyder) fra soveværelset og ud mod repos. Og værelser betyder vist ikke ‘værelser’, men antal rum der kan soves i ... eller noget i den stil. Det gør det ihf i lejeboliger, hvor en 2V er med soveværelse og stue. Jeg kan dog stadig ikke få det til 6 rum her :gruble: Stue 1, stue 2, kontor, soveværelse, værelse, det er kun 5. Men ja, uden deciderede døre til at kunne lukke af til andet end soveværelset.

Mon ikke det er deres walk-in closet, der betegnes som det sjette værelse? :gruble:
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
HerErJeg
Indlæg: 4191
Tilmeldt: 5. jan 2016, 07:51
Kort karma: 108
Likede indlæg: 5014

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf HerErJeg » 26. apr 2021, 13:00

Det er ikke et salgsbillede, men hold nu kæft en grim facade.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf musling » 27. apr 2021, 06:59

HerErJeg skrev:Det er ikke et salgsbillede, men hold nu kæft en grim facade.


Wow - der gik lige et øjeblik, før det gik op for mig, at det gullige er sten og ikke en uklippet og utæmmet hæk. :lol2: hvor er det grimt!
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf icelady » 29. apr 2021, 12:37

Måske man skulle have brugt en bedre mobil til at tage billeder med. :gruble: :D


https://www.johnfrandsen.dk/sag/RV1038/ ... =exitlinks
2
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Bolig"