Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Delfin
Indlæg: 15290
Tilmeldt: 11. aug 2015, 11:05
Kort karma: 1241
Geografisk sted: ..... Casa del Fino
Likede indlæg: 25614

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Delfin » 3. sep 2019, 18:41

Jeg synes min lejlighed er fin omend lidt dyr for en enlig, men jeg har meget lidt lyst til at flytte, da jeg elsker at bo her. Efter barn flyttede hjemmefra for 12 år siden, bor jeg alene i 3 værelser med frimærkehave. Byggeri fra start 80'erne meget tæt på varieret natur, 50 km udenfor Kbh til ca 8000 kr. Standen er ganske udmærket selvom man godt kan se, der nogle steder er brugt billige materialer, og jeg kan godt forestille mig, at det er meget slidt om 30 år, hvis der ikke løbende bliver renoveret.
0
14 11 14
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Freya » 4. sep 2019, 07:46

Min lejlighed er hyggelig nok indrettet og sådan. Meeeen.... brus over toilet med verdens laveste vandtryk. Støjgener fra trafikeret vej og kirkeklokker fra kl. 8 i weekender. Ingen mulighed for opvaskemaskine eller vaskemaskine, hvilket især sidstnævnte er træls, når man bor på 3. sal uden elevator. Når naboen laver mad kan jeg lugte det. Meget lydhørt som i det fleste gamle ejendomme. Aske ind af mit vindue fra overboen der vist ryger ud af sit. Og verdens kedeligste gård.
0
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf sigge » 4. sep 2019, 08:29

Jeg er overordnet set rigtigt glad for min lejlighed. Det er en stor 3-værelses på omkring 90 m², den ligger helt centralt i min lille provinsby, og jeg giver 6600 kr./måned + forbrug. Så på størrelse og beliggenhed ift. pris er jeg meget tilfreds.

Den har dog også sine mindre gode sider. Bygningen, jeg bor i, var tidligere et hotel, og det giver en lidt speciel planløsning nu, hvor den er lavet om til lejligheder. Det betyder, at stikkontakter og afbrydere sidder mærkeligt placeret i nogle rum, da de ikke er blevet flyttet ifm. ombygningen. Det værste er dog gulvene, som knager og brager virkelig højt. I hele bygningen. Det betyder, at jeg kan høre min overbo, nabo, genbo og alle ude på gangen gå rundt. Nogle gange larmer gulvet så meget, at jeg kan blive i tvivl om, om der er nogen inde i min lejlighed. Det er i øvrigt et billigt laminatgulv, som gaber i samlingerne rundt omkring og har en del ridser fra tidligere beboere. Men det er dejligt nemt at holde.
En anden ting, som irriterer mig, er, at jeg har to kolde vægge i mit badeværelse, som bliver jordslåede, og det samme gør loftet op imod de kolde vægge. Selvom jeg vasker ned med Rodalon eller Klorin ofte, sidder de sorte prikker fast i malingen og er ikke til at få væk. Hvis ikke, det var fordi jeg virkelig (virkelig!) hader at male, ville jeg prøve at male det over, selvom jeg godt ved, at det kun kamuflerer problemet og ikke løser det.

Og så er jeg lidt træt af løsningen med vores fællesvaskeri, som ikke rigtigt har kapacitet nok. Men desværre er der ikke plads til min egen vaskemaskine i lejligheden, det gad jeg ellers godt. Så kunne jeg vaske, når det passede mig og (vigtigst af alt) slippe for at få stanken fra andre menneskers parfumerede vaske- og skyllemiddel på mit tøj.
0
You can't spell awesome without me.
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf MOGA » 4. sep 2019, 19:00

godtnavn skrev:Jeg elsker også min lejlighed, vil dog gerne flytte fordi vi kommer til at mangle plads, men allerhelst udvidede jeg bare min lejlighed med et ekstra værelse, men det kan jo ikke lade sig gøre. Der er kun 4 stuelejligheder med et ekstra værelse, så drømmer om at få en af dem, men det lader til de børnefamilier der bor i dem ikke har planer om at flytte.

Det er på ingen måde det nyeste af det nyeste, men det hele fungerer, her er hyggeligt, naboern er hyggelige, elsker vores have, og ja, er bare glad for stedet. Der skete et mord her der gjorde jeg havde det anstrengt med stedet i en periode, men nu er jeg igen super glad for det, ligesom da jeg flyttede ind.

Men billigt er det ikke, omend det er billigt i forhold til det private marked, hvor lejligheder i København koster en mindre milliard. Vi bor mellem Østerbro og Nørrebro, har 86 kvm bolig samt en fin lille have, giver ca 7100 kr om måneden inkl vand, varme og tv-pakke :)


Det er da hamrende billigt?

Med mindre man selvfølgelig sammenligner med dem, der har boet i en stor herskabslejlighed i 70 år og betaler 2800 om måneden ;)
4
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf godtnavn » 4. sep 2019, 20:48

MOGA skrev:
godtnavn skrev:Jeg elsker også min lejlighed, vil dog gerne flytte fordi vi kommer til at mangle plads, men allerhelst udvidede jeg bare min lejlighed med et ekstra værelse, men det kan jo ikke lade sig gøre. Der er kun 4 stuelejligheder med et ekstra værelse, så drømmer om at få en af dem, men det lader til de børnefamilier der bor i dem ikke har planer om at flytte.

Det er på ingen måde det nyeste af det nyeste, men det hele fungerer, her er hyggeligt, naboern er hyggelige, elsker vores have, og ja, er bare glad for stedet. Der skete et mord her der gjorde jeg havde det anstrengt med stedet i en periode, men nu er jeg igen super glad for det, ligesom da jeg flyttede ind.

Men billigt er det ikke, omend det er billigt i forhold til det private marked, hvor lejligheder i København koster en mindre milliard. Vi bor mellem Østerbro og Nørrebro, har 86 kvm bolig samt en fin lille have, giver ca 7100 kr om måneden inkl vand, varme og tv-pakke :)


Det er da hamrende billigt?

Med mindre man selvfølgelig sammenligner med dem, der har boet i en stor herskabslejlighed i 70 år og betaler 2800 om måneden ;)


Altså det er jo mange penge for en lejlighed synes jeg, men som sagt er det billigt i forhold til det private marked i København. Og måske også københavn i det hele taget, men derfor er det jo ikke billigt, kunne bo i et palads til den pris hvis vi flyttede ud fra byen.
Der er dog flere boliger i den prisklasse og også billigere i København gennem aab, og der er et par jeg drømmer om, men de kræver jo lang tids opskrivning og held, har opskrivningen, så nu mangler heldet ;)
0
Brugeravatar
FrøkenM
Indlæg: 6644
Tilmeldt: 10. okt 2015, 09:05
Kort karma: 1182
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 9550

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf FrøkenM » 4. sep 2019, 21:17

Jeg bor i en andelsforening (forældrekøb) med seks lejligheder. Jeg bor i en 2-værelses på 56 kvm, stueplan med tre trin op. Jeg giver 4000 cirka om måneden med vand og varme. Min lejlighed ligger tæt på indkøb og offentlig transport med cirka 10-15 minutter til centrum af Aalborg. For mig er muligheden for at bo tæt på byen og offentlig transport virkelig essentiel for at kunne leve en selvstændig hverdag.

Jeg elsker min lille lejlighed :lun: og det passer godt til det behov jeg har pt. Jeg har fået en hyggelig lille hule kun til mig, hvor jeg kan være i fred og ro. Det er så dejligt når jeg kommer fra studiebolig med 140 andre lejemål.

Mit yndlingsrum er stuen, særligt læsehjørnet hvor jeg kan sidde i min lænestol og drikke te. Det er virkelig fedt. I sommer nød jeg også godt af den fælles have og generelt er jeg rigtig glad for at være flyttet herind, selvom jeg elskede at bo i Aalborg (bor i Nørresundby nu)

Her er (selvfølgelig) lydt som i mange andre ældre ejendomme, men det er ikke som sådan et problem. Naboerne er (overordnet) søde og jeg synes det fungerer O.K selvom nogle er bedre til at vise hensyn og overholde regler end andre.

Det eneste der volder lidt problemer er, at der ikke på nuværende tidspunkt er, at der ikker plads til vaskesøjle og trappen ned til vaskekælderen er stejl for mig. Vi arbejder på en løsning og indtil da vasker jeg når der er nogle der kan hjælpe med at slæbe kurven. Sådan er det, men jeg glæder mig til vi finder en løsning.
0
Volunteers are not paid - not because they are worthless, but because they are priceless! :dåne: :love: :lun:
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf MOGA » 4. sep 2019, 21:27

godtnavn skrev:
MOGA skrev:
godtnavn skrev:Jeg elsker også min lejlighed, vil dog gerne flytte fordi vi kommer til at mangle plads, men allerhelst udvidede jeg bare min lejlighed med et ekstra værelse, men det kan jo ikke lade sig gøre. Der er kun 4 stuelejligheder med et ekstra værelse, så drømmer om at få en af dem, men det lader til de børnefamilier der bor i dem ikke har planer om at flytte.

Det er på ingen måde det nyeste af det nyeste, men det hele fungerer, her er hyggeligt, naboern er hyggelige, elsker vores have, og ja, er bare glad for stedet. Der skete et mord her der gjorde jeg havde det anstrengt med stedet i en periode, men nu er jeg igen super glad for det, ligesom da jeg flyttede ind.

Men billigt er det ikke, omend det er billigt i forhold til det private marked, hvor lejligheder i København koster en mindre milliard. Vi bor mellem Østerbro og Nørrebro, har 86 kvm bolig samt en fin lille have, giver ca 7100 kr om måneden inkl vand, varme og tv-pakke :)


Det er da hamrende billigt?

Med mindre man selvfølgelig sammenligner med dem, der har boet i en stor herskabslejlighed i 70 år og betaler 2800 om måneden ;)


Altså det er jo mange penge for en lejlighed synes jeg, men som sagt er det billigt i forhold til det private marked i København. Og måske også københavn i det hele taget, men derfor er det jo ikke billigt, kunne bo i et palads til den pris hvis vi flyttede ud fra byen.
Der er dog flere boliger i den prisklasse og også billigere i København gennem aab, og der er et par jeg drømmer om, men de kræver jo lang tids opskrivning og held, har opskrivningen, så nu mangler heldet ;)


Så tror jeg du skal et pænt stykke væk fra København.
1
Brugeravatar
Freya
Indlæg: 660
Tilmeldt: 11. maj 2016, 12:42
Kort karma: 78
Likede indlæg: 1664

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Freya » 5. sep 2019, 08:03

godtnavn skrev:
Altså det er jo mange penge for en lejlighed synes jeg, men som sagt er det billigt i forhold til det private marked i København. Og måske også københavn i det hele taget, men derfor er det jo ikke billigt, kunne bo i et palads til den pris hvis vi flyttede ud fra byen.
Der er dog flere boliger i den prisklasse og også billigere i København gennem aab, og der er et par jeg drømmer om, men de kræver jo lang tids opskrivning og held, har opskrivningen, så nu mangler heldet ;)


Jeg betaler 8400 for lille 3-værelses i Vanløse uden have/altan eller Tv-pakke. Så jeg synes det er vældig billigt :D
2
Brugeravatar
Minionine
Indlæg: 1165
Tilmeldt: 7. sep 2015, 18:28
Kort karma: 207
Likede indlæg: 3302

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Minionine » 5. sep 2019, 09:58

MOGA skrev:
godtnavn skrev:Jeg elsker også min lejlighed, vil dog gerne flytte fordi vi kommer til at mangle plads, men allerhelst udvidede jeg bare min lejlighed med et ekstra værelse, men det kan jo ikke lade sig gøre. Der er kun 4 stuelejligheder med et ekstra værelse, så drømmer om at få en af dem, men det lader til de børnefamilier der bor i dem ikke har planer om at flytte.

Det er på ingen måde det nyeste af det nyeste, men det hele fungerer, her er hyggeligt, naboern er hyggelige, elsker vores have, og ja, er bare glad for stedet. Der skete et mord her der gjorde jeg havde det anstrengt med stedet i en periode, men nu er jeg igen super glad for det, ligesom da jeg flyttede ind.

Men billigt er det ikke, omend det er billigt i forhold til det private marked, hvor lejligheder i København koster en mindre milliard. Vi bor mellem Østerbro og Nørrebro, har 86 kvm bolig samt en fin lille have, giver ca 7100 kr om måneden inkl vand, varme og tv-pakke :)


Det er da hamrende billigt?

Med mindre man selvfølgelig sammenligner med dem, der har boet i en stor herskabslejlighed i 70 år og betaler 2800 om måneden ;)


Jeg tænkte også straks at det var dælme billigt! :lol2:

Vi bor i en 3-værelses på 94 kvm. med to okay store altaner placeret på hver side af bygningen. Lejligheden er fra 2014 og i fin stand. Den har alt det vi skal bruge, omend man godt kunne ønske sig et nyt køkken og sådan. Det er småting. Vi betaler lige over 10.000 alt inklusiv. Det er igennem AAB og egentligt billigt nok for beliggenheden i Kbh S.

Før det boede vi i en "lortebolig" hvor alt knirkede, køkkenet sejlede og toilettet var et kosteskab. Prisen var også kun 4500, dog stadig med den gode beliggenhed. Det gad vi bare ikke med et lille barn.
1
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7725
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 590
Likede indlæg: 11409

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Kerrigan » 5. sep 2019, 14:00

Vi betaler cirka 10.000 kroner + el og vask for 113 kvm.
Køkkenet er ved at falde fra hinanden og havedøren er pivutæt.

Vi er som sådan glade for at bo her, alt det grønne og tæt på arbejde og studium, fællesvaskeri og beboerhus, men det er ærlig talt noget gammelt juks.
Vi har fra bestyrelsens side sammen med boligforeningen sendt en ansøgning af sted til Landsbyggefonden om en Helhedsplan, men med den tidligere regerings lange fingre ned i lejernes fælleskasse, har det lange udsigter.
0
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf godtnavn » 5. sep 2019, 19:33

Freya skrev:
godtnavn skrev:
Altså det er jo mange penge for en lejlighed synes jeg, men som sagt er det billigt i forhold til det private marked i København. Og måske også københavn i det hele taget, men derfor er det jo ikke billigt, kunne bo i et palads til den pris hvis vi flyttede ud fra byen.
Der er dog flere boliger i den prisklasse og også billigere i København gennem aab, og der er et par jeg drømmer om, men de kræver jo lang tids opskrivning og held, har opskrivningen, så nu mangler heldet ;)


Jeg betaler 8400 for lille 3-værelses i Vanløse uden have/altan eller Tv-pakke. Så jeg synes det er vældig billigt :D


Måske er jeg bare ramt af at min drømmebolig er billigere og større :lol: Men måske er det derfor så få flytter fra dem ;)
Vores have er gratis, dvs. dem der bor højere oppe giver det samme i husleje selvom de ikke har have (der er dog altan), vi startede selv på 3. sal i samme bebyggelse :) Vi har vidst den mindste tvpakke, så det er ikke en særlig stor del af huslejen.
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1096
Likede indlæg: 12857

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf godtnavn » 5. sep 2019, 19:36

Minionine skrev:
MOGA skrev:
godtnavn skrev:Jeg elsker også min lejlighed, vil dog gerne flytte fordi vi kommer til at mangle plads, men allerhelst udvidede jeg bare min lejlighed med et ekstra værelse, men det kan jo ikke lade sig gøre. Der er kun 4 stuelejligheder med et ekstra værelse, så drømmer om at få en af dem, men det lader til de børnefamilier der bor i dem ikke har planer om at flytte.

Det er på ingen måde det nyeste af det nyeste, men det hele fungerer, her er hyggeligt, naboern er hyggelige, elsker vores have, og ja, er bare glad for stedet. Der skete et mord her der gjorde jeg havde det anstrengt med stedet i en periode, men nu er jeg igen super glad for det, ligesom da jeg flyttede ind.

Men billigt er det ikke, omend det er billigt i forhold til det private marked, hvor lejligheder i København koster en mindre milliard. Vi bor mellem Østerbro og Nørrebro, har 86 kvm bolig samt en fin lille have, giver ca 7100 kr om måneden inkl vand, varme og tv-pakke :)


Det er da hamrende billigt?

Med mindre man selvfølgelig sammenligner med dem, der har boet i en stor herskabslejlighed i 70 år og betaler 2800 om måneden ;)


Jeg tænkte også straks at det var dælme billigt! :lol2:

Vi bor i en 3-værelses på 94 kvm. med to okay store altaner placeret på hver side af bygningen. Lejligheden er fra 2014 og i fin stand. Den har alt det vi skal bruge, omend man godt kunne ønske sig et nyt køkken og sådan. Det er småting. Vi betaler lige over 10.000 alt inklusiv. Det er igennem AAB og egentligt billigt nok for beliggenheden i Kbh S.

Før det boede vi i en "lortebolig" hvor alt knirkede, køkkenet sejlede og toilettet var et kosteskab. Prisen var også kun 4500, dog stadig med den gode beliggenhed. Det gad vi bare ikke med et lille barn.


Hvis I bor i aab er I jo foran på ventelisten til andre afdelinger, og så kan jeg godt anbefale vores, især når I har børn, her er virkelig mange børn :)
0
Brugeravatar
Gospel'
Indlæg: 6
Tilmeldt: 5. sep 2019, 16:16
Kort karma: 0
Likede indlæg: 5

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Gospel' » 6. sep 2019, 13:07

Jeg betaler også 10.000 kroner, men det er så om året :D Jeg bor så også i en campingvogn, og det er ikke for alle. Hvis man ser problemer i alt, så skal man bare blive i København, i sin dyre lejlighed... Er man til et simpel liv, hvor penge aldrig er noget man tænker over, så kom bare an, det er for mig den fedeste boform jeg nogensinde har kastet mig ud i. Jeg fungere bare ikke i de dueslag, der bliver opført overalt. Jeg vil ikke udelukke et mindre fritlæggende hus, men det bliver svært at få det så centralt, som jeg bor nu, og til en pris der er for almindelige mennesker. Give mere end 10.000 kr. i måneden i husleje, er for mig hovedeløst, men det er jo vilkårene visse steder.
0
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf Panton » 7. sep 2019, 07:03

Jeg bor også i AAB, og bor på den anden side af grænsen til christianshavn. Jeg har 101 kvm, altan og samlet koster den 5800kr. Dog uden strøm og net. Jeg er skrevet op i aab for at have muligheden for at flytte i noget mindre når min søn flytter hjemmefra. Så vil det være spild at jeg bor her alene, og jeg vil gerne enten bytte eller finde noget på christianshavn gennem aab.

Der er vildt lang venteliste til de store lejligheder her i vores afdeling, jeg var bare så freaking heldig.
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Brugeravatar
vibbsen
Indlæg: 4137
Tilmeldt: 17. sep 2015, 17:26
Kort karma: 1136
Likede indlæg: 16358

Re: Hvor mange synes de bor i en lortelejlighed?

Indlægaf vibbsen » 7. sep 2019, 09:51

Gospel' skrev:Jeg betaler også 10.000 kroner, men det er så om året :D Jeg bor så også i en campingvogn, og det er ikke for alle. Hvis man ser problemer i alt, så skal man bare blive i København, i sin dyre lejlighed... Er man til et simpel liv, hvor penge aldrig er noget man tænker over, så kom bare an, det er for mig den fedeste boform jeg nogensinde har kastet mig ud i. Jeg fungere bare ikke i de dueslag, der bliver opført overalt. Jeg vil ikke udelukke et mindre fritlæggende hus, men det bliver svært at få det så centralt, som jeg bor nu, og til en pris der er for almindelige mennesker. Give mere end 10.000 kr. i måneden i husleje, er for mig hovedeløst, men det er jo vilkårene visse steder.


Du har helt ret. Livet i en campingvogn er bestemt ikke for alle. Og det er nok heller ikke det mest oplagte alternativ til de problemer som vi kommer rundt om i denne tråd....

For det første, så er det ulovligt. Campingreglementet giver kun lov til at man kan bo i sin campingvogn fra 1/3-31/10. Kommunen har mulighed for at give dispensation til at pladsen også kan benyttes til vintercamping. Hvilket betyder ophold af max 20 dage.

Det er muligt at der i praksis er mange som bor i deres campingvogn om vinteren også. Og at man også kan have sin folkeregisteradressse på pladsen hele året...Men de lever på kommunens "nåde og barmhjertighed" for hvis de vælger at håndhæve loven - som det f.eks. er sket med Corona camping - jamen så kan campingpladsejeren reelt ikke gøre noget som helst for at beskytte en mod at miste sit hjem. Og med den øgede fokus som der er på netop helårsbebeboelse på campingpladser som der pt. er....Jamen, så vil det ikke undre mig om flere af de andre campingpladser som vælger at se stort på reglerne, vil kunne risikerer at kommunen får nok af deres "uautoriserede trailerparkdrift" og begynder at håndhæve loven....

For det andet, så er et liv i campingvogn nok - hvis vi sådan skal se helt nøgternt på det - heller ikke ligefrem det mest optimale hvis man har børn. For at sige det pædagogisk. Det er nok mest en boform som henvender sig til voksne....
Det er muligt at der er masser af sammenhold og socialt miljø på en helårscamping plads...Men hvad er det egentlig lige for et sammenhold og et socialt miljø vi taler om. Jeg må indrømme at jeg som forælder ikke ønsker at mit barn skal vokse op og spejle sig i den socialklasse som udgør den primære beboergruppe på disse pladser. Det er muligt at der også er helt almindelige mennesker med helt almindelig job, og som bor der som et aktivt valg.....Men langt de fleste bor der fordi de ikke har andre muligheder. Folkepensionister, førtidspensionister, kontanthjælpsmodtagere ect. Folk hvis økonomi ikke rækker til andre muligheder. Og for hvem alternativet ofte er et liv som boligløse. Det er muligt det fungerer for de forældre som bor der.....Og jeg tror såmænd ikke at deres børn lider nød. Men det er ikke det samme som at det er det mest optimale. Og jeg er faktisk ret sikker på at hvis de kunne, så ville de så afgjort vælge noget andet.
Eller det håber jeg da. For jeg håber da at de fleste forældre har fornuft nok til at indse, at et klientel som primært består af mennesker hvis største fællesnævner er, at deres sociale status er så lav, at de ikke har andre muligheder, ikke er det mest befordrende miljø at vokse op i.....Når vi nu ved hvor meget det miljø som børn vokser op i, har af indflydelse på deres videre færd i livet.

For det tredje, så er et simpelt liv ikke et spørgsmål om penge materielle værdier og mursten. Det er et spørgsmål om mindset. Man lever ikke nødvendigvis et simpel liv fordi man bor i en campingvogn. Og man lever ikke nødvendigvis det modsatte fordi man har mursten, materielle værdier og er nødt til at tænke i økonomi også.
7
Tak.Glimmer på. Op på kaminhylden

Citat Hella Joof

Tilbage til "Bolig"