Sofakompagniet

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Sofakompagniet

Indlægaf Juki » 8. jan 2016, 14:54

Hvad er jeres erfaringer med Sofakompagniet?

Jeg er blevet ret vild med en sofa derfra, men da jeg bor i jylland har jeg desværre ikke mulighed for at se den i virkeligheden inden. Det vil derfor være lidt et sats at købe den uden videre.

Jeg er derfor interesseret i at høre om alle jeres erfaringer, gode som dårlige. Både i forhold til levering, kvalitet osv. :)

Det er den her sofa jeg har kig på, men det behøver ikke være erfaringer med lige netop den.
Billede
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Ongo
Indlæg: 25
Tilmeldt: 29. dec 2015, 18:08
Kort karma: 0
Likede indlæg: 27

Re: Sofakompagniet

Indlægaf Ongo » 8. jan 2016, 15:03

Min bror og hans kæreste har en derfra og den er så flot! Dog er de færreste af deres sofaer på lager, og det tager tid først at få den produceret. Mener de fik den efter 3 måneder. Men den kom til tiden og var præcis som bestilt!
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Sofakompagniet

Indlægaf HappyPaww » 8. jan 2016, 16:13

Lige præcis den sofa har vi - og er glade for den. Den holder nok ikke evigt, men til prisen er den fin. Har i øvrigt også lænestol og sofabord derfra :)
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Sofakompagniet

Indlægaf Juki » 8. jan 2016, 17:38

Ongo skrev:Min bror og hans kæreste har en derfra og den er så flot! Dog er de færreste af deres sofaer på lager, og det tager tid først at få den produceret. Mener de fik den efter 3 måneder. Men den kom til tiden og var præcis som bestilt!

Ja, lige p.t. er der 12 ugers ventetid på den :wacko:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Sofakompagniet

Indlægaf Juki » 8. jan 2016, 17:44

HappyPaww skrev:Lige præcis den sofa har vi - og er glade for den. Den holder nok ikke evigt, men til prisen er den fin. Har i øvrigt også lænestol og sofabord derfra :)

Fedt at høre! Hvor længe har I haft den? Jeg er lidt bekymret for om ryghynderne bliver slatne og kommer til at hænge bagover ryglænet. Men hvis/når det sker er det måske alligevel et tegn til at den trænger til at blive skiftet ud :-D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Sofakompagniet

Indlægaf HappyPaww » 8. jan 2016, 18:05

Juki skrev:
HappyPaww skrev:Lige præcis den sofa har vi - og er glade for den. Den holder nok ikke evigt, men til prisen er den fin. Har i øvrigt også lænestol og sofabord derfra :)

Fedt at høre! Hvor længe har I haft den? Jeg er lidt bekymret for om ryghynderne bliver slatne og kommer til at hænge bagover ryglænet. Men hvis/når det sker er det måske alligevel et tegn til at den trænger til at blive skiftet ud :-D


Vi har snart haft den i 2 år. Ryghynderne bliver ikke slatne - de er meget faste i skummet. Betrækket kan dog rykke sig lidt så man lige skal få det mast på plads så syningerne passer i kanterne. Skummet i sædet holder også rimeligt men man bør undgå at sidde for meget i midten mellem de to hynder. Vi afhjælper problemet med at bytte rundt på hynderne en gang i mellem.

Men alt i alt er det er rigtig fin og behagelig sofa til pengene. Bonus er i øvrigt at man sover rigtig godt på den - og fjerne man ryghynderne er den god bred og kan så nærmest fungere som en ekstra seng :)
1

Tilbage til "Bolig"