Spejlvæg

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Spejlvæg

Indlægaf Artem » 28. jul 2019, 22:17

paint skrev:Det er nok meget afhængigt af, hvad de der klæbepuder sidder på - så jeg forstår godt din skepsis. Men de der runde 'knap-ting', er bare meget synlige og adskiller vel også spejlene ret meget, når de skal sidde sammen, så du får/ser dig selv i 'adskilte dele' i spejlene. Dem jeg selv linkede til, er da en smule mere diskrete.
Men jeg ved, der findes andre som er nærmest usynlige. Noget med klare plastichjørner, som er skruet fast. Lidt på samme måde som de gamle 'fotohjørner' man brugte i gamle dage i foto albums, hvor man satte et hjørne i hvert hjørne på fotografiet. Men de er måske svære at opdrive.

Jeg er helt med på at der kommer det lille mellemrum. Men havde selv sådan et spejl på mit gamle værelse. Ja det hænger faktisk stadig på væggen der hjemme og mindes det nu ikke som generende med det mellemrum.

Der er jo fordele og ulemper ved det hele. Det jeg godt kan lide ved de her beslag er at spejlet kommer til at sidde helt op af væggen uden mellemrum. Som jeg godt kan lide da der så ikke kan bo edderkopper bag ved.

Nu har jeg også bestilt de beslag, så skal bare i Ikea i næste weekend.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!

Tilbage til "Bolig"