Toiletknapper i stykker. Pris for hjælp?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Toiletknapper i stykker. Pris for hjælp?

Indlægaf MrMister » 31. maj 2019, 16:12

Anilara skrev:Nå, der er nogle tapper der knækket af, og det er et spørgsmål om tid før hele lortet skal skiftes :sarkasme:
Så.. Det bliver et nyt toilet på mandag.


Kan anbefale lavprisvvs og andre sider for pristjek. Det er ret simpelt at skifte. Bare husk soft close.

Og så har jeg ser toilet uden skyllekant. Dvs intet sted kalken kan løbe ned i toilettet. Det virker ret smart (kun prøvet det en gang på et hotel).
1
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
MrMister
Indlæg: 2396
Tilmeldt: 13. jan 2019, 18:24
Kort karma: 284
Likede indlæg: 6932

Re: Toiletknapper i stykker. Pris for hjælp?

Indlægaf MrMister » 31. maj 2019, 17:26

Som en tilføjelse - og fordi jeg er nørd, der selv kigger på badeværelsesudvidelse/-ombygning:

Gå for alt i verden efter et med “lige/rette” sider, som er enkle at gøre rene, og soft close sæde, som et let at pille af før rengøring. Ja, det koster, men det sparer dig 5-10 minutters klam rengøring hver gang toilettet skal rengøres.

Eks det vedhæftede billede fundet på lavpris VVS: https://www.lavprisvvs.dk/VVS-Toiletter ... 6539.html#
5B38F276-6730-4955-8A80-6F06B33A85F9.jpeg


Og soft close låg med easy lift: http://da.pressalit.com/toiletsaeder/pr ... ck-release
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
"Courage is what it takes to stand up and speak; courage is also what it takes to sit down and listen." - Churchill
Brugeravatar
Anilara
Indlæg: 3764
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:43
Kort karma: 560
Likede indlæg: 8207

Re: Toiletknapper i stykker. Pris for hjælp?

Indlægaf Anilara » 31. maj 2019, 18:14

Med soft close ville min eks aldrig kunne høre hver gang han glemte at slå brættet ned - skal jeg til en fremtidig kæreste så virkelig tale med ham om det issue? :forvirret:
:-D

Godt tip med siderne ellers.
Egentlig er jeg fuldstændig ligeglad med det toilet - det skal bare kunne trække ud, og man skal ikke sidde på nåle.
0

Tilbage til "Bolig"