Rengøringshjælp

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 17196
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3575
Likede indlæg: 41859

Re: Rengøringshjælp

Indlægaf LaMariposa » 4. maj 2019, 06:41

Sangius skrev:Tak for svar!

Er der nogen der kan anbefale nogen i Nordsjælland?


CC Rengøring, som jeg også nævnte i mit indlæg :) https://ccrengoering.dk
1
:lun: Be brave
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Rengøringshjælp

Indlægaf achillaxedprune » 5. maj 2019, 13:48

Fræksak skrev:Vi har tre timers rengøringshjælp én gang om ugen. Enten fordelt på tre timer eller halvanden time, hvis de er to. Det er et polsk søskendepar, vi har kendt i en del år efterhånden, der kommer. Vi startede med broderen for mange år tilbage, og da han fandt anden beskæftigelse, startede søsteren et firma op. Det er hvidt, og vi giver vist 1500 om måneden. Det er er virkelig penge, der er godt givet ud!!
De er super søde og grundige, og vi stoler 100% på dem. Hvis de har tid til overs, ordner de ét eller andet, vi ikke har talt om. Skabet under vasken, mikroovnen eller andet de lige kan nuppe forholdsvist hurtigt.


Det er billigt... 12 timer for 1500 kr., det er sølle 125 kr. i timen, inkl. moms. Utroligt firmaet kan løbe rundt. Men dejligt I har fundet nogen, som I stoler på. :)
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3667
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 12189

Re: Rengøringshjælp

Indlægaf achillaxedprune » 5. maj 2019, 13:57

Sangius skrev:Tak for svar!

Er der nogen der kan anbefale nogen i Nordsjælland?


Vi bruger dette firma, som klart kan anbefales. Jeg ved dog ikke, om de tager flere kunder ind lige nu. :) http://www.willums-hjemmeservice.dk
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Fræksak
Indlæg: 2493
Tilmeldt: 5. nov 2015, 19:06
Kort karma: 470
Likede indlæg: 4232

Re: Rengøringshjælp

Indlægaf Fræksak » 5. maj 2019, 15:41

achillaxedprune skrev:
Fræksak skrev:Vi har tre timers rengøringshjælp én gang om ugen. Enten fordelt på tre timer eller halvanden time, hvis de er to. Det er et polsk søskendepar, vi har kendt i en del år efterhånden, der kommer. Vi startede med broderen for mange år tilbage, og da han fandt anden beskæftigelse, startede søsteren et firma op. Det er hvidt, og vi giver vist 1500 om måneden. Det er er virkelig penge, der er godt givet ud!!
De er super søde og grundige, og vi stoler 100% på dem. Hvis de har tid til overs, ordner de ét eller andet, vi ikke har talt om. Skabet under vasken, mikroovnen eller andet de lige kan nuppe forholdsvist hurtigt.


Det er billigt... 12 timer for 1500 kr., det er sølle 125 kr. i timen, inkl. moms. Utroligt firmaet kan løbe rundt. Men dejligt I har fundet nogen, som I stoler på. :)


Jeg var ved at skrive et indlæg om, at de nok bare var billige, men så bad jeg min mand videresende en tilfældig regning til mig. Jeg har så taget helt fejl :lol: Vi betaler 200 +moms i timen, så det jo noget lidt andet. Stadig ikke dyrt, dog, synes jeg, og slet ikke i forhold til hvad vi har af glæde ved det.
0

Tilbage til "Bolig"