Installere vaskemaskine i køkken og bordopvaskemaskine?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Installere vaskemaskine i køkken og bordopvaskemaskine?

Indlægaf OberstNasig » 15. mar 2019, 14:22

Hej alle.

Jeg er ved at lede efter bolig. Idag har jeg set en skøn lejlighed med rigeligt plads, men der er simpelthen ikke plads til en vaskemaskine på badeværelset og jeg hader inderligt at dele vaskekælder og maskine med andre. Derfor spekulerer jeg i at få en vaskemaskine til køkkenet. Jeg kan se, at der er et "hul" til det lige vedsiden af afløb til vasken. Burde det ikke være nok til at sætte sådan een til?

Så vil jeg jo også rigtig gerne have en bordopvaskemaskine, men jeg kan simpelthen ikke regne ud om det kan lade sig gøre, hvis jeg også har en vaskemaskine :gruble:

Håber der er nogle med forstand på disse ting :)
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Installere vaskemaskine i køkken og bordopvaskemaskine?

Indlægaf kidkomb » 15. mar 2019, 15:28

OberstNasig skrev:Hej alle.

Jeg er ved at lede efter bolig. Idag har jeg set en skøn lejlighed med rigeligt plads, men der er simpelthen ikke plads til en vaskemaskine på badeværelset og jeg hader inderligt at dele vaskekælder og maskine med andre. Derfor spekulerer jeg i at få en vaskemaskine til køkkenet. Jeg kan se, at der er et "hul" til det lige vedsiden af afløb til vasken. Burde det ikke være nok til at sætte sådan een til?

Så vil jeg jo også rigtig gerne have en bordopvaskemaskine, men jeg kan simpelthen ikke regne ud om det kan lade sig gøre, hvis jeg også har en vaskemaskine :gruble:

Håber der er nogle med forstand på disse ting :)

Et billede ville hjælpe tror jeg.
Men er det i forhold til vandinstallation du mener om det kan lade sig gøre? Eller el?
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Bergen
Indlæg: 7286
Tilmeldt: 23. jun 2018, 05:25
Kort karma: 469
Likede indlæg: 11891

Re: Installere vaskemaskine i køkken og bordopvaskemaskine?

Indlægaf Bergen » 15. mar 2019, 16:30

Ved brug af en vvs'mand og en elektriker kan det fint lade sig gøre. Der skal nok laves lidt.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Installere vaskemaskine i køkken og bordopvaskemaskine?

Indlægaf OberstNasig » 16. mar 2019, 20:10

Jeg har desværre ikke noget billede, men nu er jeg alligevel gået lidt væk fra den bolig, fordi jeg fandt ud af at den ligger i et lidt....æhm.... socialt belastet område!
Og det ved jeg, gør mig utryg, for jeg har prøvet at bo i et lignende område før i mine unge dage.
Men altid godt at vide, at det kan lade sig gøre:D
0

Tilbage til "Bolig"