? Angående huslejestigning pga køkkenrenovering

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
bralle
Indlæg: 93
Tilmeldt: 15. okt 2015, 08:33
Kort karma: 5
Likede indlæg: 76

Re: ? Angående huslejestigning pga køkkenrenovering

Indlægaf bralle » 4. feb 2019, 14:25

Frk. L skrev:
bralle skrev:Der har utvivlsomt været fremlagt et budget da I beboere besluttede renoveringen i afdelingsbestyrelsen, så det kan du finde frem. Ligger sikkert på boligforeningens hjemmeside.


Har læst de referater der ligger fra afdelingsmøderne. Desværre står der bare ikke meget i dem. I 2017 kan jeg se at køkkenrenoveringen er blevet godkendt og i 2018 står der, at der har været mange spørgsmål til renoveringen som alle blev besvaret!


Der må have været nogle bilag med til dagsordenen til mødet. Dem burde du kunne få fra boligselskabet. Der plejer at være åbenhed omkring projekter.
1
Brugeravatar
didas
Indlæg: 2144
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:28
Kort karma: 404
Geografisk sted: Amager
Likede indlæg: 5792

Re: ? Angående huslejestigning pga køkkenrenovering

Indlægaf didas » 4. feb 2019, 15:04

bralle skrev:
Frk. L skrev:
bralle skrev:Der har utvivlsomt været fremlagt et budget da I beboere besluttede renoveringen i afdelingsbestyrelsen, så det kan du finde frem. Ligger sikkert på boligforeningens hjemmeside.


Har læst de referater der ligger fra afdelingsmøderne. Desværre står der bare ikke meget i dem. I 2017 kan jeg se at køkkenrenoveringen er blevet godkendt og i 2018 står der, at der har været mange spørgsmål til renoveringen som alle blev besvaret!


Der må have været nogle bilag med til dagsordenen til mødet. Dem burde du kunne få fra boligselskabet. Der plejer at være åbenhed omkring projekter.


Jeg sidder med foreningsdokumenter til daglig, godt nok ejerforeninger, men det må være samme princip :) Bilag i form af budgetter mv. over projekter plejer at være tilgængelige sammen med indkaldelserne til møder/generalforsamlinger og ikke referaterne.
3
I was dropped as a baby into a pool of awesomeness and glitter :dance:

Tilbage til "Bolig"