Conteco

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Conteco

Indlægaf TomKah » 19. jan 2019, 16:26

Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Conteco

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 19. jan 2019, 17:35

TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Conteco

Indlægaf TomKah » 19. jan 2019, 18:34

NejJegErIkkeAsiat skrev:
TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.

Ok. Men hvor meget har f.eks din bordplade kostet?
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Conteco

Indlægaf MOGA » 19. jan 2019, 19:40

TomKah skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.

Ok. Men hvor meget har f.eks din bordplade kostet?


Mit badeværelse vil koste ca 7000 inkl. alle materialer, inkl. det man bruger til at udjævne fuger på de gamle fliser med.
0
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Conteco

Indlægaf TomKah » 19. jan 2019, 19:45

MOGA skrev:
TomKah skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.

Ok. Men hvor meget har f.eks din bordplade kostet?


Mit badeværelse vil koste ca 7000 inkl. alle materialer, inkl. det man bruger til at udjævne fuger på de gamle fliser med.


Okay. Det er faktisk ret billigt. Jeg tænker lidt at shine vores badeværelse op også og det kunne da være en mulighed.
Så jeg kommer og ser det hos dig når du har lavet det :)
0
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Conteco

Indlægaf MOGA » 19. jan 2019, 20:00

TomKah skrev:
MOGA skrev:
TomKah skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.

Ok. Men hvor meget har f.eks din bordplade kostet?


Mit badeværelse vil koste ca 7000 inkl. alle materialer, inkl. det man bruger til at udjævne fuger på de gamle fliser med.


Okay. Det er faktisk ret billigt. Jeg tænker lidt at shine vores badeværelse op også og det kunne da være en mulighed.
Så jeg kommer og ser det hos dig når du har lavet det :)


Eller vi hjælper hinanden? :tie:
1
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Conteco

Indlægaf Pandesteg » 21. jan 2019, 08:49

TomKah skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
TomKah skrev:Hvor meget koster det? Skal man spartle fliser over først? Slibe dem?


På conteco.dk kan man finde både guides og beregning på mængde og pris.
De har også en Facebook hvor de er hurtige til at svare på spørgsmål.

Ok. Men hvor meget har f.eks din bordplade kostet?


Ca. 5000 kr mener jeg vi endte på. :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
JoyNips
Indlæg: 12053
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Conteco

Indlægaf JoyNips » 21. jan 2019, 09:13

Efter at have set den her tråd og Ikke-asiaten og Pandestegs bordplade overvejer jeg nu at smide Conteco på vores gulv i kælderen. Skal lige have min bedre halvdel med på den...
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20419
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43834

Re: Conteco

Indlægaf paint » 21. jan 2019, 10:29

0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
IrmaPigen
Indlæg: 7786
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Conteco

Indlægaf IrmaPigen » 21. jan 2019, 16:23

Krølle skrev:Jeg er så klar på at heppe og komme med moralsk opbakning. Hvis I beslutter at gøre det, vil du så ikke opdatere løbende herinde? Jeg er super tændt på at få købt et badekar og i den forbindelse opdatere med conteco, men efter at have boet i byggekaos i et halvt år, har jeg brug for lidt erfaringer fra andre, inden jeg kaster mig ud i det. Til gengæld er jeg fremragende til at heppe :-D


Jeg har et badekar liggende, hvis du lige står og mangler.

Gratis :-D
0
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Conteco

Indlægaf gossip » 6. sep 2020, 08:33

Jeg hiver lige den her gamle tråd op og håber på, at der er nogle her på stedet med erfaring med produktet.

Jeg har en virkelig grim busekabine beklædt med vinyl, lavet i starten af 90erne. Dermed er kabinen jo vådrumssikret, den er bare grim. Dog er den bygget op med trævægge og ikke beton. Derfor er jeg bekymret for, om man kan lægge hård beton på en "blød" væg.

Contoco lyder jo til at være et genialt produkt, som kan hæfte på alt, også vinyl, ifølge deres hjemmeside. Men når jeg går ind på trustpilot, kan jeg se, at conteco får noget blandende anmeldelser i forhold til vådrum. At betonsealeren ikke holder, på de steder hvor der ligger vand pga dryp fra bruseren, som ikke rigtig kan undgås. Det giver skjolder og farveforskelle, de steder hvor vandet ligger.

Pandesteg og ikkeasiat, hvordan ser jeres bordplade ud her 1 1/2 år senere? Er det stadig pænt?

Hvis der er andre der har erfaringer med brug af conteco i brusekabine / vådrum, må i meget gerne dele :blomst:
0
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Conteco

Indlægaf Pandesteg » 6. sep 2020, 14:06

gossip skrev:Jeg hiver lige den her gamle tråd op og håber på, at der er nogle her på stedet med erfaring med produktet.

Jeg har en virkelig grim busekabine beklædt med vinyl, lavet i starten af 90erne. Dermed er kabinen jo vådrumssikret, den er bare grim. Dog er den bygget op med trævægge og ikke beton. Derfor er jeg bekymret for, om man kan lægge hård beton på en "blød" væg.

Contoco lyder jo til at være et genialt produkt, som kan hæfte på alt, også vinyl, ifølge deres hjemmeside. Men når jeg går ind på trustpilot, kan jeg se, at conteco får noget blandende anmeldelser i forhold til vådrum. At betonsealeren ikke holder, på de steder hvor der ligger vand pga dryp fra bruseren, som ikke rigtig kan undgås. Det giver skjolder og farveforskelle, de steder hvor vandet ligger.

Pandesteg og ikkeasiat, hvordan ser jeres bordplade ud her 1 1/2 år senere? Er det stadig pænt?

Hvis der er andre der har erfaringer med brug af conteco i brusekabine / vådrum, må i meget gerne dele :blomst:


Vores bordplade er stadig pæn, selvom den har fået en del skjolder fra madlavning/fedtsprøjt osv. Så selvom overfladen er forseglet, så er den det alligevel ikke rigtig... jeg tror dog ikke der er andre end selv der lægger mærke til det.
Jeg ved dog ikke om man behandler det anderledes når det er til vådrum?
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
gossip
Indlæg: 118
Tilmeldt: 22. aug 2015, 21:37
Kort karma: 11
Likede indlæg: 181

Re: Conteco

Indlægaf gossip » 7. sep 2020, 09:39

Tusind tak for svar Pandesteg :)

Umiddelbart synes jeg jo, at din bordplade ser fin ud, og at pletterne blender naturligt ind med strukturen i betonen. Jeg er nu stadig lidt bekymret i forhold til at lave det i vådrum. Jeg har nemlig stadig til gode, at finde nogle, (på nettet) der er helt tilfredse med den løsning på længere sigt.
Som du netop skriver, holder forseglingen ikke helt. Særligt på gulvet, hvor der uvægerligt vil lægge vand af og til.

Hmm. Jeg ender nok med at tage en tur ud til deres showroom, og fremlægge mine bekymringer, og så må jeg se hvad de siger. Jeg regner også med at få en professionel til at lave det, hvis vi ender med den løsning. Jeg ville godt selv have mod på at lave en væg, men en brusekabine vil jeg helst ikke kaste mig ud i.
0

Tilbage til "Bolig"