Stel fra Royal Copenhagen

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
lulu-p
Indlæg: 1778
Tilmeldt: 20. aug 2015, 08:05
Kort karma: 105
Likede indlæg: 2237

Re: Stel fra Royal Copenhagen

Indlægaf lulu-p » 29. dec 2015, 07:45

Jeg har middagstallerkner i hvid halvblonde 25 cm og hvid elements 26 cm...tror jeg nok. Jeg har fravalgt middagstallerkner på 27 cm og op efter, fordi jeg synes de er for store og "fad-agtige".
1
... Look to the light, Leland, find the light. Into the light, Leland, into the
light. Into the light, Leland... into the light... Don't be afraid. ...
Brugeravatar
Craver
Indlæg: 255
Tilmeldt: 9. sep 2015, 07:41
Kort karma: 72
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 638

Re: Stel fra Royal Copenhagen

Indlægaf Craver » 29. dec 2015, 07:53

Jeg har Hvid Riflet 27 cm til middagstallerkener, Hvid Riflet Signatur 22 cm til frokosttallerkener, og så har jeg Blå Elements skåle 18 cm.
Derudover har jeg skåle og kopper i Hvid Riflet og få kopper i musselmalet. Jeg blander lidt på kryds og tværs, og vil gerne have mere med Blå Elements :)
1
... I would name her Rock'N'Roll
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4428
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 664
Likede indlæg: 7305

Re: Stel fra Royal Copenhagen

Indlægaf Neenah » 29. dec 2015, 08:41

Jeg har hvid halvblonde middagstallerkner i 25 cm, dybe i 21 cm og frokost i 19 cm. Jeg havde oprindeligt ønsket mig 27cm tallerkner, men fandt hurtigt ud af at de var for store, og som lulu siger, for fad-agtige.

Jeg valgte halvblonde fordi jeg synes hvid riflet var for simpelt, hvid elements for avanceret, og jeg ikke bryder mig om hverken musselmalet eller de helt farvede tallerkner.
1
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Stel fra Royal Copenhagen

Indlægaf Sophaya » 29. dec 2015, 09:21

Jeg har mega mussel 27 cm og synes de er flotte, men ja, de er store. Desuden har jeg dybe tallerken i blå elements, der måler 25 cm. Den bruger jeg til pastaretter, salater osv. Frokost er blå elements 22 cm og jeg synes de er den helt rigtige størrelse. Hvis jeg bare tager en enkelt lille rugbrødsmad eller sådan, så bruger jeg musselmalet 17 cm. Til morgenmad, suppe og koldskål bruger jeg mega mussel portionsskål på 35 cl.

Jeg blander musselmalet, mega mussel og blå elements. Jeg synes det er rigtig fint.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
ina
Indlæg: 2171
Tilmeldt: 9. sep 2015, 12:01
Kort karma: 391
Likede indlæg: 3050

Re: Stel fra Royal Copenhagen

Indlægaf ina » 30. dec 2015, 12:19

Tusind tak for alle jeres svar. Det er hyggeligt, at det kan blandes på så mange måder, synes jeg. :)

Jeg var inde og lure for nogle dage siden, og da Imerco havde 20% på alt RC, endte jeg med at købe en højhankskop i hvid riflet. Synes den er så elegant den kop, og jeg elsker det (det kan man godt, selvom det er en materiel ting :D ).
Jeg er ikke så meget til megamussel, tror jeg, og er stadig i tvivl omkring det "almindelige" musselmalet. Måske sammen med det hvidriflede, men ikke alene, tror jeg.
1

Tilbage til "Bolig"