Stitch søger bolig

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Kattefjæs » 12. dec 2018, 09:24

Stitch skrev:
Kattefjæs skrev:Og jeg venter lige med at kontakte ham gutten til Stitch har set lejligheden. Jeg har fundet én som kan vise den frem på et tidspunkt inden jul - hun skal bare lige have styr på dagene. :gogo:


Jeg sætter virkelig meget pris på det. Og glæder mig til at se den :)


Min veninde har en noegle fra d. 15. og fremefter - er der en dag + tidspunkt som du vil foreslaa evt.?
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 12. dec 2018, 09:33

Kattefjæs skrev:
Stitch skrev:
Kattefjæs skrev:Og jeg venter lige med at kontakte ham gutten til Stitch har set lejligheden. Jeg har fundet én som kan vise den frem på et tidspunkt inden jul - hun skal bare lige have styr på dagene. :gogo:


Jeg sætter virkelig meget pris på det. Og glæder mig til at se den :)


Min veninde har en noegle fra d. 15. og fremefter - er der en dag + tidspunkt som du vil foreslaa evt.?


Svarer lige på pb :)
1
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Zonta » 12. dec 2018, 10:05

Andelsmarkedet er sindssygt. Vi købte andelslejlighed i SV i slutningen af 2013 og solgte samme lejlighed i starten af 2016, ikke engang 2,5 år senere og fik knap 150.000 mere for den. Vi havde malet, slebet gulve og så ordnet nogle små ting (sat et dæksel på en stikkontakt, ordnet en gulvliste hist og her - i den størrelsesorden). Da vi købte, kunne vi presse prisen ned under udbudspris og den havde vist nok været til salg i omkring 4 måneder. Det var en fed lejlighed i en sindssygt god forening uden nævneværdig gæld og andre problematikker.

Andelsmarkedet er bare crazy.
1
J, juli 2018.
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf avdotja » 13. dec 2018, 12:24

Kattefjæs skrev:Og jeg venter lige med at kontakte ham gutten til Stitch har set lejligheden. Jeg har fundet én som kan vise den frem på et tidspunkt inden jul - hun skal bare lige have styr på dagene. :gogo:

Potentielt endnu en debat-formidlet lejlighed - hvor hyggeligt :lun:
2
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Kattefjæs » 13. dec 2018, 12:29

avdotja skrev:Potentielt endnu en debat-formidlet lejlighed - hvor hyggeligt :lun:



:lol: :lol: :lol:

Jamen det er da ogsaa typisk at naar alle saelger paa et par timer i eget netvaerk, saa staar jeg tilfaeldigvis lige der og har faktisk ikke en eneste i netvaerket som gerne vil koebe?! Og det er altsaa ikke fordi min netvaerk er ikke-eksisterende...

Men de er nok bare nogle fattigroeve. Eller ogsaa er mine venner ikke hippe nok til Noerrebro :fløjt:
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 13. dec 2018, 12:33

Jeg synes jo at Gud skylder lige nu. Så det er bare helt perfekt. Altså - beliggenhed, størrelse og pris er helt perfekt.
Jeg håber sådan at det lykkes *krydser fingre*
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf avdotja » 13. dec 2018, 12:35

Kattefjæs skrev:
avdotja skrev:Potentielt endnu en debat-formidlet lejlighed - hvor hyggeligt :lun:



:lol: :lol: :lol:

Jamen det er da ogsaa typisk at naar alle saelger paa et par timer i eget netvaerk, saa staar jeg tilfaeldigvis lige der og har faktisk ikke en eneste i netvaerket som gerne vil koebe?! Og det er altsaa ikke fordi min netvaerk er ikke-eksisterende...

Men de er nok bare nogle fattigroeve. Eller ogsaa er mine venner ikke hippe nok til Noerrebro :fløjt:

:lol: Mit netværk ville heller ikke være meget bevendt i den situation. Og de er slet ikke til nogen hjælp når der handler om at finde en større andelslejlighed omkring 100 kvm :sur:

Så hvis Stitch siger nej OG din nabo/overbo/underbo også vil sælge til sammenlægning, siger du bare til :D
0
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Kattefjæs » 13. dec 2018, 12:37

Stitch skrev:Jeg synes jo at Gud skylder lige nu. Så det er bare helt perfekt. Altså - beliggenhed, størrelse og pris er helt perfekt.
Jeg håber sådan at det lykkes *krydser fingre*


Jeg venter kun paa at administrationen laver og sender salgsopstillingen. Alle dokumenterne fra vurderingsmanden blev sendt til dem for to dage siden.

Det er selvfoelgelig ikke ret lang tid at vente, det ved jeg godt, men jeg skrev meget paent og spurgte om de mon kan give en tidsramme (det fremgaar ingen steder hvor laenge det tager), men de har ikke svaret endnu. Ville jo ogsaa vaere dejligt hvis de lige kvitterede for modtagelsen af dokumenterne.

Men anyway, det er der vi er nu, saa lige saa snart jeg har en salgsopstilling sort paa hvidt, saa sender jeg den til dig og saa kan du jo kigge paa det!
1
Brugeravatar
Kattefjæs
Indlæg: 2540
Tilmeldt: 29. aug 2015, 15:06
Kort karma: 360
Geografisk sted: London
Likede indlæg: 6387

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Kattefjæs » 13. dec 2018, 12:38

avdotja skrev: :lol: Mit netværk ville heller ikke være meget bevendt i den situation. Og de er slet ikke til nogen hjælp når der handler om at finde en større andelslejlighed omkring 100 kvm :sur:

Så hvis Stitch siger nej OG din nabo/overbo/underbo også vil sælge til sammenlægning, siger du bare til :D


:lol: :lol: Det tror jeg desvaerre ikke at de vil. Jeg er heller ikke meget vaerd i den forbindelse, sorry!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 13. dec 2018, 12:39

Kattefjæs skrev:
Stitch skrev:Jeg synes jo at Gud skylder lige nu. Så det er bare helt perfekt. Altså - beliggenhed, størrelse og pris er helt perfekt.
Jeg håber sådan at det lykkes *krydser fingre*


Jeg venter kun paa at administrationen laver og sender salgsopstillingen. Alle dokumenterne fra vurderingsmanden blev sendt til dem for to dage siden.

Det er selvfoelgelig ikke ret lang tid at vente, det ved jeg godt, men jeg skrev meget paent og spurgte om de mon kan give en tidsramme (det fremgaar ingen steder hvor laenge det tager), men de har ikke svaret endnu. Ville jo ogsaa vaere dejligt hvis de lige kvitterede for modtagelsen af dokumenterne.

Men anyway, det er der vi er nu, saa lige saa snart jeg har en salgsopstilling sort paa hvidt, saa sender jeg den til dig og saa kan du jo kigge paa det!


Jeg skal nok være tålmodig - er bare spændt jo :lol2: :genert:
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Stitch » 31. jan 2019, 15:03

Lille opdatering:

Kattafjæs' lejlighed blev desværre for mig solgt internt, men sådan er vilkårene desværre.

Jeg har søgt og set en del forskellige lejligheder. Tilfældigvis sætter en vens nabo sin lejlighed til salg og mange spændte timer senere er denne lejlighed nu min! Alle papirer etc er i orden og jeg overtager den 1.Maj! Den er fhv billig og stor og lys! Og med stor altan.

Og den er beliggende på mit elskede Nørrebro <3


Så tak til alle for gode råd osv. :)
17
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Ladysparrow » 31. jan 2019, 15:05

Stitch skrev:Lille opdatering:

Kattafjæs' lejlighed blev desværre for mig solgt internt, men sådan er vilkårene desværre.

Jeg har søgt og set en del forskellige lejligheder. Tilfældigvis sætter en vens nabo sin lejlighed til salg og mange spændte timer senere er denne lejlighed nu min! Alle papirer etc er i orden og jeg overtager den 1.Maj! Den er fhv billig og stor og lys! Og med stor altan.

Og den er beliggende på mit elskede Nørrebro <3


Så tak til alle for gode råd osv. :)


Tillykke :)
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Krølle » 31. jan 2019, 15:55

Stitch skrev:Lille opdatering:

Kattafjæs' lejlighed blev desværre for mig solgt internt, men sådan er vilkårene desværre.

Jeg har søgt og set en del forskellige lejligheder. Tilfældigvis sætter en vens nabo sin lejlighed til salg og mange spændte timer senere er denne lejlighed nu min! Alle papirer etc er i orden og jeg overtager den 1.Maj! Den er fhv billig og stor og lys! Og med stor altan.

Og den er beliggende på mit elskede Nørrebro <3


Så tak til alle for gode råd osv. :)



Jaaaaaah! Hur-fucking-ra!

Er det en andel? :love:
0
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Annione » 31. jan 2019, 16:13

Jamen, det er så fedt!
Præcis et år efter jeg fik min. Det skal fammer fejres.

Jeg kommer og maler :-D
1
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Stitch søger bolig

Indlægaf Krølle » 31. jan 2019, 16:28

Annione skrev:Jamen, det er så fedt!
Præcis et år efter jeg fik min. Det skal fammer fejres.

Jeg kommer og maler :-D


Ja sgu! Jeg har tapetafdampere og alt muligt andet håndværkergejl i rå mængder :-D
1

Tilbage til "Bolig"