Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf 1234 » 11. nov 2018, 09:31

MissB skrev:
1234 skrev:
MissB skrev:
Er det første gang I bor her?

Lejligheden ser skøn ud :banan:

Ja det er det. Alle mine kollegaer bliver også meget forundret, når jeg besvarer det spørgsmål :lol: Tilgengæld har jeg boet i to andre hovedstæder. Tæller det?


Det tæller helt bestemt :D

Sig til hvis du har brug for tips til forskellige ting :D


Først spørgsmål, hvor tit afkalker I lige? Synes der er kalk overalt og har kun været her i en uge.
0
MissB
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf MissB » 11. nov 2018, 09:33

1234 skrev:
MissB skrev:
1234 skrev:
MissB skrev:
Er det første gang I bor her?

Lejligheden ser skøn ud :banan:

Ja det er det. Alle mine kollegaer bliver også meget forundret, når jeg besvarer det spørgsmål :lol: Tilgengæld har jeg boet i to andre hovedstæder. Tæller det?


Det tæller helt bestemt :D

Sig til hvis du har brug for tips til forskellige ting :D


Først spørgsmål, hvor tit afkalker I lige? Synes der er kalk overalt og har kun været her i en uge.


Konstant og hele tiden. Eddiken bor ude på vores badeværelse. Vi har fået en ny elkeddel og efter 1 uge var den tilkalket i bunden.

Jeg kan anbefale at skylle dit hår med æbleeddike en gang månedligt. Jeg går selv til frisør og får det gjort - plus hårkur - hver måned.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf 1234 » 11. nov 2018, 17:08

MissB skrev:Konstant og hele tiden. Eddiken bor ude på vores badeværelse. Vi har fået en ny elkeddel og efter 1 uge var den tilkalket i bunden.

Jeg kan anbefale at skylle dit hår med æbleeddike en gang månedligt. Jeg går selv til frisør og får det gjort - plus hårkur - hver måned.


Det var lidt det jeg havde forudset :nej:
Og mig der synes, der var nok kalk i vandet i Aalborg :sarkasme:

Jeg havde nu ikke tænkt på det ville påvirke håret, men jeg vasker hår så lidt som muligt, så forhåbentligt behøver jeg ikke gøre en helt masse.
0
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf 1234 » 11. nov 2018, 18:02

Nu har jeg virkelig brug for debattens hjælp!
Min mand mener, det er tid til, at vi får nogle lidt pænere lamper end vi har nu :lol:
Og jeg er egentlig rimelig enig. Jagten på pænere lamper starter med en lampe til spisebordet,
Vi har et gammelt teaktræsbord arvet af mine bedsteforældre, der kun er 120 cm, men kan blive 240 cm.
VI tænker umiddelbart vi gerne vil have en lidt større lampe, der også pynter i sig selv, især fordi vi har 260 cm loftet, så der er meget rum i højden.
Problemet er dog lidt vi synes de fleste lamper er grimme nogle gode ideer?
0
Lys
Indlæg: 5807
Tilmeldt: 20. dec 2015, 20:30
Kort karma: 500
Likede indlæg: 10456

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf Lys » 11. nov 2018, 18:23

En Københavnerlampe? Det er gamle gadelamper, der er bygget om til alm strøm.

Ellers kan jeg ret godt lide (og har selv) Caravaggio. Den fås i flere farver og i glas.
0
MissB
Indlæg: 2338
Tilmeldt: 30. apr 2017, 20:02
Kort karma: 253
Likede indlæg: 2121

Re: Fra 3 værelses til 2 værelseslejlighed

Indlægaf MissB » 11. nov 2018, 19:48

1234 skrev:
MissB skrev:Konstant og hele tiden. Eddiken bor ude på vores badeværelse. Vi har fået en ny elkeddel og efter 1 uge var den tilkalket i bunden.

Jeg kan anbefale at skylle dit hår med æbleeddike en gang månedligt. Jeg går selv til frisør og får det gjort - plus hårkur - hver måned.


Det var lidt det jeg havde forudset :nej:
Og mig der synes, der var nok kalk i vandet i Aalborg :sarkasme:

Jeg havde nu ikke tænkt på det ville påvirke håret, men jeg vasker hår så lidt som muligt, så forhåbentligt behøver jeg ikke gøre en helt masse.


Jeg vasker hår 1-2 gange om ugen, og der er stor forskel på mit hår før og efter rens hos frisøren. Hvis du skal have ny frisør kan jeg forresten anbefale kæden Zenz :)
0

Tilbage til "Bolig"