Hjælp til indretning af væg

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf Tante_tut » 14. nov 2018, 13:39

MissB skrev:Jeg synes at det lyder som nogle rigtig fine farver til puderne. Vores sofapuder er fra: IKEA, Kvickly, Netto, Magasin, Bahne og en lille interiørbutik i Jylland. Jeg synes at det er pænest når de ikke er ens, men alligevel passer sammen (vi har 3 råhvide i forskelligt mønster, 1 i mørkegrå og råhvid og så to i blågrønne farver, hvoraf én er i velour og 1 er i thaisilke (er det ikke dét det hedder?)). Jeg lægger gerne et billede ind hvis du vil se.


Du må meget gerne vise et billede :)
0
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf Tante_tut » 14. nov 2018, 13:40

TinaW skrev:
TinaW skrev:Jeg synes sagtens I kan have det hvide runde bord, det fås vel ikke helt i eg?


Som f.eks det her https://ide.dk/dagligstue/borde/sofaborde/fano/bordplade-i-hvidolie-eg-finer/p-1036947-5640739329/

Jeg ville få pip af en hvid bordplade....


Det kunne også være en mulighed :gogo:
0
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf Tante_tut » 14. nov 2018, 13:46

hotlips skrev:Jeg synes da det er meget hyggeligt lampe og hvis du synes den er pæn kunne man jo godt beholde den og så bare få fat i nogle flere lamper der var mere praktiske, jeg er selv glad for at have mange mindre lamper og lys i stedet for de der ret stærke lyskilder.

Det lyder som om det godt kunne blive lidt katalogagtigt, så jeg ville nok se på om ikke jeg havde nogle arvestykker eller et par små billeder der betød noget særligt, eller måske sådan en kæmpe vase med et vildt mønster, for at få det gjort lidt mere personligt, og hvis ikke jeg var så dårlig til indendørs planter så ville jeg helt sikkert se på sådan et par hængende planter, airplants, eller hængende glasbowler hvor der er små sammenplantninger, hvis der er lys nok kunne man også have et par hængende potter med perlekædeplanter eller spansk mos.

For nogle år siden var små sættekasser med forskelligt papir i rummene meget moderne, det fik priserne på de brugte til at gå amok, men hvis man kunne finde sådan en af de små i nogle fine farver, medmindre du er kreativ nok til at lave en selv, så kunne det da også være godt, så kan man jo samle hvad man vil, jeg har selv en del miniaturer, men man kan jo også samle sten fra hver ferie, sære servietringe eller små ting man negle fra borddekorationer til særlige fester, krystaller, vættelys og forstenede søpindsvin og så videre.


Den sorte lampe vi har hængende nu? Den ryger ud lige så hurtigt som en ny lampe kommer ind :D den er vi ret trætte af.

Vores hjem er på ingen måde noget fra et katalog.. lige nu har sønnens Paw Patrol tårn en æresplads på planken :D vi har en amagerhylde der er proppet med alt muligt, og noget af det skal over på planken og på den hylde vi køber. Der kommer også planter og vaser med blomster.
0
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9843
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1860
Likede indlæg: 9578

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf Spjaerten » 14. nov 2018, 13:47

Jeg har en blå sofa og har puder fra h&m home. Så det er også mit bud.
1
Tryk på * :slem:
TomKah
Indlæg: 4202
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 313
Likede indlæg: 4333

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf TomKah » 18. nov 2018, 17:11

Uden at kende jeres budget, så har vi borde var Via CPH og de er ret lette i udtrykket og ville passe godt hos jer, tror jeg.

http://viacph.dk/products/via-round-4-legs/
0
Tante_tut
Indlæg: 122
Tilmeldt: 1. dec 2016, 14:09
Kort karma: 3
Likede indlæg: 127

Re: Hjælp til indretning af væg

Indlægaf Tante_tut » 21. nov 2018, 20:19

TomKah skrev:Uden at kende jeres budget, så har vi borde var Via CPH og de er ret lette i udtrykket og ville passe godt hos jer, tror jeg.

http://viacph.dk/products/via-round-4-legs/


Det minder meget om det fra Idémøbler. Men det ser absolut lækkert ud :)
0

Tilbage til "Bolig"