Boligopslags tråden

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Boligopslags tråden

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 16:41

Jeg spekulerede på, om man må poste boligopslag herinde? :genert: I så fald har jeg nemlig et opslag, men jeg vil gerne lige være sikker på om det er go eller no go

Edit: Jeg ændrer lige trådens titel så det lægger mere op til at man poster boligopslag :)
Senest rettet af 2SHY 7. dec 2015, 20:25, rettet i alt 1 gang.
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15652
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1643
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 21057

Re: Må man poste boligopslag her?

Indlægaf 2SHY » 7. dec 2015, 16:53

Jeg giver det et forsøg, og hvis der er nogle, der har noget imod det, så sletter jeg naturligvis igen :)

LEJLIGHED TIL LEJE CENTRALT I VIBORG

Velholdt 3-værelses lejlighed på 104 kvm i stueetagen i mindre udlejningsejendom, beliggende i roligt kvarter, men samtidig centralt med gåafstand til bl. a. Mathias Marked, fitness og Viborg Sygehus.

Lejligheden har 2 stuer med glasdøre imellem, store, lyse vinduespartier, soveværelse med mange skabe + skabe med skydedøre, badeværelse med brusekabine + skabsarrangement, renoveret køkken med spiseplads og gang. Der er endvidere østvendt altan.

I kælderen findes depotrum samt adgang til vaskemaskine + tørretumbler.

Der er mulighed for parkering i gården.

Til ejendommen hører endvidere en lille have med terrasse, som kan benyttes af beboerne.

Husdyr er ikke tilladt.

Husleje 5.300 kr. + forbrug. (depositum 3 mdr. husleje) – udlejes snarest.

Er dette noget for dig, så send en mail med oplysninger om alder, husstandens medlemmer, interesser etc., send også dit tlf. nr. pr. mail til: irn@rn.dk


Jeg har ikke pt. billeder men vil få taget nogle, næste gang jeg er i Viborg :)
0
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Må man poste boligopslag her?

Indlægaf Sophaya » 7. dec 2015, 20:18

Jeg synes det er mega go!
Hvis nogen brænder inde med et boligopslag på bolig i Odense, så skal de bare slå sig løs.
1
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7483
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1762
Likede indlæg: 24474

Re: Boligopslags tråden

Indlægaf Moxy-lady » 27. dec 2015, 14:51

Fed idé.

Min kæreste og jeg søger 3 værelses i KBH, i et rimeligt prisleje. Vi er skrevet op i de forskellige selskaber, og fordi vi begge læser, er vi på den fleksible venteliste - men det har jo stadig lange udsigter når man først er blevet skrevet op i år. Vil så gerne væk fra denne lejlighed, for den er fyldt med skimmelsvamp og det passer bare ikke godt til min astma, eller til start på projekt baby.

Vi er stille og rolige mennesker der hverken holder store fester eller har kæmpe skænderier. Vi ser ikke engang film med surround sound :D

Så hvis I falder over noget i jeres netværk, eller I overvejer at fremleje (vi har ikke råd til at købe) så, pretty please, tænk på os :)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2974
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6643

Re: Boligopslags tråden

Indlægaf Sophaya » 27. dec 2015, 15:10

Den der 2-værelses i Odense, den leder jeg stadig efter :deer:
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Boligopslags tråden

Indlægaf StripesAddict » 12. feb 2016, 06:18

^prøv at tjekke i Roskilde på findbolig - der skulle være flere muligheder, også til under 7000. Og det tager en halv time med toget til hovedbanen.
1
StripesAddict
Indlæg: 1098
Tilmeldt: 2. sep 2015, 15:58
Kort karma: 128
Likede indlæg: 1046

Re: Boligopslags tråden

Indlægaf StripesAddict » 12. feb 2016, 07:06

Smiling_Goat skrev:
StripesAddict skrev:^prøv at tjekke i Roskilde på findbolig - der skulle være flere muligheder, også til under 7000. Og det tager en halv time med toget til hovedbanen.


Hm.. Der kommer ikke nogen frem, når jeg søger. Sært.

Ellers tak for forslaget.


Ej hvor mærkeligt. Hm.
0
*smb*
Indlæg: 65
Tilmeldt: 10. feb 2016, 14:41
Kort karma: 5
Likede indlæg: 38

Re: Boligopslags tråden

Indlægaf *smb* » 12. feb 2016, 07:16

Smiling_Goat skrev:Nå, men jeg prøver også så..

Det er et gevaldigt long shot, men jeg får i hvert fald slet ikke noget ud af at lade være (selvom jeg sikkert heller ikke får noget ud af at gøre det :P)

Aaaaaaaaanywho

Min kæreste har fået arbejde i København, så han er flyttet, fordi han ikke gider pendle fra Randers (jeg kalder det manglende engagement, men glem nu det)

Vi vil dog rigtig gerne bo sammen, og lige nu får han husly hos venner og familie derovre, så situationen er langt fra ideel.

Vi er på ingen måde kræsne med beliggenheden. Bare det er til at pendle til København nogenlunde nemt.. Prisen pr. Måned skal vist helst være under 7000 kr. Og så skal den minimum have to værelser.

Vi er stille og rolige mennesker, der aldrig holder fest. Vi skal heller ikke have dyr ligesom der ikke ryges i lejligheden. Vi er også pålidelige betalere og alt det der.

Har du et sted, vi kan bo til leje eller kender du nogen, må du meget gerne tænke på os. Vi er ude i seriøse overvejelser om en campingvogn her.. Lad mig ikke bo i en campingvogn!


Nu ved jeg ikke hvor i København det er men dengang jeg fik min lejlighed boede jeg i en ghetto i Tåstrup altså virkelig ghetto og var så i praktik i sidste del af min uddannelse på Albertslund kommune, der lærte jeg man kunne søge bolig gennem kommunen her og fik min lejlighed meget hurtig fordi jeg nok skrev ofte og spurgte altså der gik nok Max 1 1/2 måned før vi (min xmand og mig) fik den...
Da min xmand og jeg blev skilt for 2 år siden gik der 2 mdr før han havde sin 2 værelses lejlighed..

Men
http://albertslund.dk/borger/bolig-bygg ... anvisning/

Prøv at kigge hvis det var en mulighed.. ved andre kommuner også har det herovre
1

Tilbage til "Bolig"