Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 01:36

Jeg har et papmache-næsehornshoved i pink hængende på min væg.
5
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 01:36

Jeg har også en lille violin hængende. Ha. Det lyder ret skørt.
0
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Viskelæder » 30. dec 2015, 12:28

:D

ytfguhjik.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Brugeravatar
Panton
Indlæg: 4496
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:50
Kort karma: 941
Likede indlæg: 4728

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Panton » 31. dec 2015, 10:33

^^viskelæder, jeg er VILD med dit næsehorn og mega misundelig :love: Det er ordentligt sejt :banan:
0
You Think you’re in shape, until you try boxing// Tough times don't last, tough people do

Winners never quit
Quitters never win
Apostrof
Indlæg: 353
Tilmeldt: 10. dec 2015, 13:48
Kort karma: 115
Likede indlæg: 1085

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Apostrof » 5. jan 2016, 07:29

Jeg tror mit mest anderledes indretningsvalg har været min malede væg i stuen i min gamle lejlighed, som vi lige er flyttet fra (da vi har lige har overtaget vores nybyggede hus, der har været 9 mdr undervejs :lun: ). Farverne havde jeg regnet med var mere pastelagtige og ikke så stærke, men endte med at blive vild med den alligevel :dåne: Den gav virkelig noget liv til en ellers meget stor og hvid stue.
Men nok især grundet de stærke farver, har den haft ret stærke reaktioner fra venner og gæster, der enten har elsket eller hadet den - der er i hvert fald aldrig kommet nogen på besøg, der ikke har kommenteret den :genert:

Billede

Billede
24
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Juki » 6. jan 2016, 14:44

Da jeg boede hjemme havde jeg et lille, bitte værelse. Alligevel fik jeg plastret alle væggene til med plakater, vist primært med et boyband :-D

Lidt i den her stil:
Billede

Da jeg blev lidt ældre, og var ovre det "pjat", fik jeg lov til at male væggene (på samme, lille værelse) bordeaux eller mørk pink.

Billede

Lad mig sige det sådan her, det gjorde ikke noget godt hverken for værelset eller størrelsen :lol2:
Efter jeg flyttede hjemmefra skulle min mor male det over med hvidt, og jeg tror det tog 3-4 gange før den røde var dækket helt..
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf achillaxedprune » 6. jan 2016, 15:38

Skumfidusen skrev:Hmmm - det vildeste er nok den lampe jeg har fra Nordisk Films studier. Den ligner mest af alt en bombe og har været udstyret med en ordentlig djævel af en vist 3000 watt pære. Den har været brugt på settet til en masse gamle danske film og har sikkert været med i både Olsenbanden og alt muligt andet. Min kæreste hader den inderligt, men jeg er ret glad for den.


Flash! :-D
1
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. jan 2016, 20:06

Jeg har også et næsehorn.
Billede

Billede

Og en hjemmebygget hjort.

Billede

Billede
(med nytårspynt)
9
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Krølle » 6. jan 2016, 20:10

POCKETKITTEN skrev:...


Hvor er den fine træ-lampe dog fra? Elsker for øvrigt hjorten :D
1
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf POCKETKITTEN » 6. jan 2016, 20:19

^ Den er fra Bahne (Home Art), men flere år gammel og træls at opdrive brugt. :genert: Tak!
1
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 20:56

Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.
6
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36730

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Daine » 6. jan 2016, 20:57

decibell skrev:Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.


Vil du ikke godt smide et billede af det? Det gad jeg virkelig godt se, det lyder fantastisk! :love:
0
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
decibell
Moderator
Indlæg: 7519
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:02
Kort karma: 339
Geografisk sted: Oldtiden
Likede indlæg: 8608

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf decibell » 6. jan 2016, 21:10

Daine skrev:
decibell skrev:Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.


Vil du ikke godt smide et billede af det? Det gad jeg virkelig godt se, det lyder fantastisk! :love:


Ah, det lyder nok flottere, end det er - så god en kunstner var jeg heller ikke. Jeg kan vise et billede af træet, men jeg tager nok billedet af igen snart. :genert:
6
"Don't do what you can't undo, until you've considered
what you can't do once you've done it." King Shrewd


Intet er for evigt (en stilstand)!

Når noget begrænses, vokser noget andet frem.
Brugeravatar
Aspargsen
Permanent bortvist
Indlæg: 2082
Tilmeldt: 14. aug 2015, 13:57
Kort karma: 53
Likede indlæg: 1375

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Aspargsen » 7. jan 2016, 11:49

decibell skrev:
Daine skrev:
decibell skrev:Da vi i sin tid flyttede ind, malede jeg hele huset i forskellige farver. Derfor havde jeg en del farverester, som jeg derefter brugte til at male hele børneværelset som et landskab med regnbue, sol, grønne bakker, blå himmel med fugle, sommerfugle og bier, blomster, en dam med dunhammere, fisk, andemor og små ællinger på række, og et træ med et egernhul og et egern på jorden. Træstammen var en planke (skåret fra ydersiden af et træ), som vi fandt i storskrald og borede op på væggen, og så malede jeg resten af træet til med grene, blade og trærødder. Nu er det mit soveværelse, og jeg kan ikke få mig selv til at male det over - og må heller ikke for min datter. :P Det er nu også ret beroligende at sove/opholde sig i.


Vil du ikke godt smide et billede af det? Det gad jeg virkelig godt se, det lyder fantastisk! :love:


Ah, det lyder nok flottere, end det er - så god en kunstner var jeg heller ikke. Jeg kan vise et billede af træet, men jeg tager nok billedet af igen snart. :genert:


Var jeg for langsom, har du allerede fjernet billedet igen :?
2
NON-TRIMMER! - fordi utrimmede indlæg bare er bedre :rock:
Brugeravatar
Maoam
Indlæg: 1454
Tilmeldt: 28. sep 2015, 10:26
Kort karma: 111
Likede indlæg: 3374

Re: Hvilke sjove/sære valg har du truffet indretningsmæssigt.

Indlægaf Maoam » 7. jan 2016, 12:42

DetSorteCirkus skrev:Da min venindes datter forleden var på besøg og ville lave en dyrefest, var hun meget forundret over, hvor meget "legetøj" det lykkedes hende at finde i en voksens stue. Og hun har ret.
Her er proppet med dyreformede pynteting (Shorebird, Zuny-flodhest, en kulørt ugle, en gammel læderflodhest med bønnefyld, en påskehoptimist, Kay Bojesens flodhest og en af hans sangfugle, min farmors blomstrede porcelænskatte, pelikanen fra Lucie Kaas og-og-og-). Det er egentlig ikke, fordi her virker overfyldt, men stortset alt, der står til pynt, er bare dyrerelateret.

Mit køkken er meget lille, så da jeg flyttede ind, droppede jeg automatisk tanken om at få opvaskemaskine. Lige indtil Harald Nyborg fik en bordmodel i sortimentet, der lige kunne klemmes ind i indhakket med vinduet. Det er ikke kønt og tager en del lys, men det virker!
Pladen foran på maskinen er flækket flere steder pga. for stramme skruer fra producentens side (og limet sammen igen), men så længe indmaden fungerer, skiller jeg mig ikke af med verdens mindste opvasker, for der vil simpelthen ikke kunne stå en anden model i mit køkken, og den, jeg har nu, laves ikke længere.


Hvor sødt :lun:

Vores stue er også fyldt med dyr. Girafbamse, girafbillede, uglebilleder, ælling i træ, andre fugle i træ, tre hoptimister til hverdag samt to julehopitmister og to påskehoptimister og en stor dørstopperelefant. Min kæreste elsker dyrefigurer, og jeg synes de er hyggelige.

Vi har også et stort spejl og dansegulv midt i stuen.
2
Love, love, peace, peace :pompom:

Tilbage til "Bolig"