Vi har taget chancen - og købt hus!

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 29. jul 2018, 22:15

Artem skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Jep. Englænderne er ret glade for deres semidetached. Jeg er mere til detached, men du får ikke særlig meget for pengene på husmarkedet herovre :forvirret2:

De mål der angivet på plantegningen er dem der er oplyst fra bygherrens side, så jeg ved faktisk ikke om de er udvendige eller indvendige.

Ok nu bliver jeg nysgerrig, hvad koster sådan et nybygget dobbelthus? Ja altså hvis du vil ud med det her i tråden.

Er rimelig sikker på at de opgivne mål er selve rummene, og er på mange måde også mere reelt at oplyse den type af netto areal, end brutto areal som vi altid bruger her i landet.


Det er forskelligt alt efter hvor i landet det er - og hvad fase af byggeriet de er i. Vi har udelukkende kigget omkring Manchester og det er stortset samme layout hos alle selskaber. Størstedelen af dem ligger fra omkring £179,995-ish og op til £205,000.

Vi har givet £144,995 for vores i fase 2. Det er mest pga beliggenheden at det er så billigt. Det er tæt på M60, dagligvarer, skole (med gode anmeldelser) og kun 15 min fra central manchester. Dog har byen ikke verdens bedste ry, så der røg en del af prisen der.
Vi er dog ikke tæt på by centrum og andet skidt, så det gør os ikke så meget. Vi har fået mere værdi for pengene end vi havde regnet med :)
1
Finidut
Indlæg: 1171
Tilmeldt: 26. feb 2016, 12:32
Kort karma: 142
Likede indlæg: 1790

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf Finidut » 30. jul 2018, 10:19

Hvor ser det bare hyggeligt og rummeligt ud! Jeg kan især godt lide udseendet med murstenene udenfor med forskellige farver og mønstre. Jeg glæder mig til at se, hvordan I får det indrettet. Tillykke med det!
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf Stitch » 2. aug 2018, 08:48

Ej hvor ser det fint ud! Stort tillykke!
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
avdotja
Indlæg: 4930
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 537
Likede indlæg: 14700

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf avdotja » 2. aug 2018, 18:03

Artem skrev:
TakeAChanceOnMe skrev:Det føltes meget større, helt bestemt. De havde ikke show home af den husmodel vi valgte, så første gang vi satte fod i det var vi positivt overraskede. Specielt over størrelsen på køkken og stue. En smule mere lunken over master bed, men det er nok mere fordi at en-suite sagtens kunne have været mindre uden at det havde gjort noget. Tror dog ikke der bliver nogle problemer med størrelsen, der er trods alt kun to af os :lol:

Aha tror nok jeg er med nu. Det er reelt et halvt dobbelthus i køber?

Men ellers virker det da som en fornuftig rumfordeling :gogo:
Med hensyn til de m2 så regner du nok i netto areal? Normalt når man taler om hvor stort et hus er, så er det udvendige mål med vægge osv.

Jeg er ikke sikker på at det er så normalt at regne med bruttomål i andre lande. Jeg er i hvert fald flere gange i udlandet, blevet positivt overrasket over hvor stor en given lejlighed reelt er.
1
Brugeravatar
Artem
Indlæg: 8713
Tilmeldt: 5. jul 2017, 22:27
Kort karma: 511
Likede indlæg: 7186

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf Artem » 2. aug 2018, 18:30

avdotja skrev:Jeg er ikke sikker på at det er så normalt at regne med bruttomål i andre lande. Jeg er i hvert fald flere gange i udlandet, blevet positivt overrasket over hvor stor en given lejlighed reelt er.

Du har helt ret. Det er os danskere som er mærkelige på det område. I de fleste andre lande bruger man indvendigt netto areal. Mens vi har i landet bruger brutto med vægge osv.
0
Hundehoveder og hængerøve, lusede amatører, elendige klamphuggere, latterlige skidesprællere. Talentløse skiderikker, impotente grødbønder, og Socialdemokrater!
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 2. aug 2018, 21:29

Det der med at skulle få alt til at fungere efter huskøb ikke? Det er noget røv.

Vi havde fået lovning på at vores gulve ville være lavet færdige onsdag, så vi kunne flytte ind onsdag aften. De ringer så kvart i fire og siger at de er løbet tør for adhesive, så gulvene bliver ikke lavet færdig før torsdag.
Da vi kommer derop om aftenen kan vi se at de har klargjort til at lægge gulvtæppe i entréen. What the fuck :nerve: . Det bekræfter de også selv, det havde vi jo bedt om...

Jeg sagde til gulvmanden "I don't want carpet anywhere downstairs" og han foreslog vinyl i stedet for laminat i stue+entré for at holde prisen nede. Jeg sagde at det var fint og han gjorde os opmærksomme på at vinylen i entréen ville lægge den modsatte vej af vinylen i stuen. Det var fint. Inden han gik bekræftede han at det var vinyl i hele underetagen og så gulvtæppe alle andre steder (trappe + landing + soveværelse) end badeværelserne ovenpå.
Hvordan fanen kan det blive til at vi vil have gulvtæppe i entréen? Og så har han fanme cheek nok til at forlange 2000 kr ekstra for den fejl han har lavet. Ej jeg synes det er til grin.

Men jeg nægter altså at have gulvtæppe i entré. Så nu skal vi vente til onsdag i næste uge før vi får lagt det sidste gulv. Så i stedet for at flytte ind onsdag aften, bliver det nu tidligst fredag eftermiddag/lørdag. Suk.

Til gengæld er stuegulvet og badeværelserne blevet vildt fine :dåne:
2
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 14. jun 2019, 21:54

Vi er endelig ved at være kommet sådan nogenlunde på plads. Jeg har selvfølgelig glemt at tage billeder undervejs - egentlig også mest fordi jeg faktisk har været ret ked af at bo her. Ikke selve huset som sådan, men mens vi har ventet på at det skulle "tørre" som anbefalet af byggefirmaet, har det simpelthen været SÅ upersonligt og slet ikke føltes som hjem.

Der mangler stadig en del, men indtil videre har vi fået lavet en smule.

I køkkenet har vi fået sat hylder op til kogebøger og nips. Vi har også hængt nogle ophæng op til krydderurter - dog står halvdelen af krydderurterne pt. på gulvet i stuen fordi der er mere sollys.
Der er også blevet malet på den ene væg. Jeg vil derudover gerne have et gitter til den grønne væg og have malet noget tavleværk ovenover til madplaner og kalender.

Det lille toilet nedenunder har også fået en gang maling samt noget nips smidt på væggen. Det har taget os næsten 8 måneder, men nu er der også hængt krog op til håndklæde.

Haven har fået lagt græs og sten.
Der er efter billedet blev taget kommet to sten mere ned således at det er en hel firkant i den fjerne ende.
Vi har bestilt et skur til det lille hjørne og er nu bare på udkig efter et godt tilbud på havemøbler. Der er altid sol nede i det kvadratiske hjørne (når det ellers er solskin), så det skal nok blive godt når vi får det sidste på plads derude.

Stuen er blevet malet - eller den ene væg er. Det er ikke verdens bedste billede, men udover at væggen er blevet malet og vi har sat en sofa derind, så er der virkelig ikke sket særlig meget i stuen.
Vi er begge utilfredse med tv-bordet, så det skal udskiftes på et tidspunkt. Derudover vil vi gerne have nogle billeder til væggen over sofaen. Planen er pt. nogle outlines af vores hjembyer/land og så Manchester som er vores fælles hjem.
Farven på væggen med sofa, puder og tæpper ser virkelig godt ud IRL. Det ligner et farvetema ud af et bolig katalog, så jeg glæder mig rigtig meget til at se det færdige resultat.

Vi mangler pt. at male i soveværelset, badeværelset (det store med badekaret), kontoret og gæsteværelset. Jeg har fået lov til at lave gæsteværelset til "mit" og jeg vil super gerne lave en læse/studiekrog derinde, men jeg er lidt gået i stå fordi der også gerne skulle kunne være mindst in halvanden mands seng og så er det altså bare begrænset hvor meget plads jeg har til andre planer..

Men det begynder ellers mere og mere at føltes som hjem i stedet for bare et hus :lun:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
TomKah
Indlæg: 4188
Tilmeldt: 25. aug 2015, 12:57
Kort karma: 311
Likede indlæg: 4307

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TomKah » 15. jun 2019, 18:48

Dejligt at du er ved at falde til. Jeg har selv et kæmpe behov for et hjem, så jeg forstår godt det har været en svær periode. Vi var faktisk også et års tid eller lidt mere om at komme på plads i vores hus, så jeg tænker ikke det er unormalt.
0
Brugeravatar
Umulius
Indlæg: 215
Tilmeldt: 2. apr 2019, 11:58
Kort karma: 20
Likede indlæg: 251

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf Umulius » 15. jun 2019, 19:59

Det der badeværelse, det er bare :love:
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 18. jun 2019, 15:34

Tak alle sammen - både for kommentar og grønne! :blomst:

Vi bevæger os langsomt mod at få ordnet de sidste ting.
Næste skridt er at British Heart Foundation kommer og henter nogle møbler til videresalg. De er helt nye og næsten ikke brugt, men passer bare ikke ind i hvordan huset gerne skulle ende. Vi gider ikke bøvlet med at sælge, afhentning og så videre, så hellere at de kommer og henter og kan tjene nogle penge til en god sag.

Jeg har lavet en liste på Ikea over de næste ting der skal købes for at jeg kan lave mit "studie" værelse/guest bedroom og har endda lavet et diagram i Excel for at se at det hele passer ind. Der kommer til at være for omkring 5000 kr mere, så jeg er i en konstant ubeslutsomhed om hvor vidt jeg bare skal bestille det nu og komme i gang, eller om jeg skal vente og tage det i etaper. Det kribler i hvert fald i fingrene på mig for at få det lavet. Måske fordi jeg mentalt har en eller anden idé om at når jeg får det lavet, så bliver det nemmere for mig at sætte mig ned og studere :genert:
(Og så distrahere det mig lidt fra at det er uvidst om jeg kommer på uni igen eller ej)

Anyway, har endelig fået taget nogle billeder af køkkenet så man kan se det hele - også hvordan pladsen er brugt.
Der skal som sagt laves noget mere på den grønne væg, men det er kommet lidt i baggrunden indtil vi får lavet det sidste badeværelse og værelserne ovenpå. Også lidt fordi jeg ikke ved hvor man kan købe sådan et gitter :lol:

Mine krydderurter er også endelig ved at komme igennem. De, der har hængt i køkkenet har faktisk klaret sig bedst, så nu er de alle kommer derud at hænge.
Dild, koriander ( :nej: ), basilikum og persille gror lystigt derud af, mens jeg venter på at mynte, oregano ( :love: ) og rosemarin kommer igennem.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
6
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. okt 2019, 16:41

Naa, vi er naesten tilbage til start. I hvert fald naar det kommer til underetagen.

Huset oversvoemmede desvaerre for ca. 3 uger siden. Over to omgange.
Torsdag stod vores vej under vand. Der blev ringet til United Utilities og den lokale kommune, hvor responsen var hhv. "det ser vi paa mandag" og "Vi har logget det i systemet". Det draenede egentlig af sig selv over et par timer, men var saa taet paa husene at alle var lidt meh over det hele.

Loerdag morgen stod jeg op omkring 10.30ish, havde en doven morgen med kattene og en kop te. Omkring 11 blev der banket paa doeren. Min nabo ville gerne vide hvem hun skulle ringe til, da vandet var ca. 20 cm fra hoveddoeren. Jeg valgte at saette mig i koeknet saa jeg kunne holde oeje med vandet. Der blev ringet til kommunen, highways England og saa poppede naboen forbi igen og fortalte at der ogsaa var ringet til United Utilities igen. Jeg sendte en besked til min kaereste om at vandet steg og det saa ret slemt ud.
Han besluttede sig for at komme hjem fra arbejde med nogle sandsaekke.
11.30ish ringede jeg til min kaereste og sagde at de der sandsaekke, de var lidt overfloedige for der var nu vand i huset. Han foreslog at laegge haandklaeder ned foran hoveddoeren hvor problemet var stoerst. I den tid det tog mig at hente haandklaeder var vandet begyndt at sive ind ad bagdoeren ogsaa :panik: .

Omkring 12 kom min kaereste hjem. Paa dette tidspunkt stod huset under vand. Det sev ind under fodpanelerne, fra under koekkenskabene og ja... Stortset over det hele. Tror der var omkring 5 cm. i alle rum i stueetagen. Vandet var helt klart, saa var ikke super bekymret.
Brandvaesnet kom ud og hjalp med at draene. Omkring 20 huse var oversvoemmede i den ene eller anden grad. Des mere der blev draenet paa vejen, jo hoejere blev vandstanden i huset. Indtil det lige pludselig bare var vaek. Hele vejen + omkringliggende veje gik sammen om at hjaelpe med at faa vand ud af husene. Saa pludselig var der 4 fremmede med mopper og spande, 2 fra lejlighederne overfor der tilboed at hjaelpe med hvad end de kunne og generelt et sammenhold hvor man bare taenker wauw, folk er faktisk paa INGEN MAADE ligeglade med andre :lun: .

Vores hus var hurtigt draenet igen, men fordi vi havde linoliumsgulv var vandet lidt fanget nedenunder. Derudover er alle doere, fodpaneler, koekkenskabe og lignende MDF - mener jeg det hedder - hvilket bare har suget vand til sig. Meeeeen skaden var begraenset da det udelukkende kun var 5 cms vand. Haven var dog lidt lost, da den har staaet under ca. 30-45 cm. vand.

Ingen vidste hvad der havde foraarsaget oversvoemmelsen. Vi bor ikke i et flood risk area og der er ca. 2.5 km til naermest aa/soe. United Utilities proevede at undersoege kloakerne for at se hvorfor de ikke tog vandet. Omkring 18.30 besluttede de sig for at de havde kigget nok og saa tog de ellers hjem igen. Vi fik besked om at haabe paa det ikke ville regne igen og derfor oversvoemme igen.
Vi var noget deprimerede over at se vores nybyggede hus vaere oedelagt, saa vi valgte at tage hjem til min kaerestes soester for at faa lidt ro paa.

Omkring kl. 4 fik min kaereste en besked fra vores nabo. De var blevet i deres hus og paa under en halv time var der kommet ca. 30 cms vand ind. Og denne gang var det IKKE klart. Hun sendte et billede til os fra deres hus - en moppe i en spand der floed rundt i BRUNT vand. Vi kunne ikke rigtig sove alligevel, saa hurtigt i toejet og saa paa vej "hjem".
Ligesaa snart vi rundede hjoernet kunne vi se at det var vaerre end tidligere. Brandvaesnet var allerede i gang med at draene, men det gik den forkerte vej med vandstanden. Min kaereste havde gummistoevler paa, saa han fik lov til at gaa ned mod vores hus.

Paa dette tidspunkt havde vandet oedelagt vejen. Saa han blev ledt ned mod huset af en brandmand der med en stav gik og tjekkede at det var sikkert at gaa ned. Halvvejs mod vores hus maa de dog give op, da vandet naar til midt paa laaret og gummistoevlerne ikke er naer saa hoeje. Derudover faar min kaereste at vide at der flyder human waste rundt i vandet omkring vores hus :puke: . Han kan heller ikke gaa tilbage fordi vandstanden nu er steget.
Jeg har ingen gummistoevler, saa staar laengere vaek. Jeg faar at vide at jeg skal passe paa at staa for taet paa vandet fordi "a poop might flow by".
Endnu engang staar folk sammen. Min kaereste bliver tilbudt te af ejeren af det hus han er strandet foran, jeg faar en kop te af en mand der bor i lejlighederne bag vores hus og vi faar gentagene gange at vide at vi bare skal sige til hvis der er noget vi har brug for. Omkring kl. 6.30 har vi faaet nok og tager tilbage til min kaerestes soester.

Vi faar intet soevn og omkring kl. 9 beslutter vi os for at tage tilbage for at se hvor slemt det saa staar til nu. Vandet er egentlig draenet fra huset, men man kan se paa vaeggene hvor hoejt det har vaeret og hvor der har vaeret "boelger". Alt der har vaeret i underetagen er oedelagt. Det har vaeret saa hoejt at alt elektronik i koeknet er smadret ogsaa. Koeleskab, fryser, vaskemaskine, opvaskemaskine og ovn. Oven i er alt i skabene til at smide ud. Vores opbevaring under trappen har ogsaa vaeret under vand, saa ALT skal ud.

Der bliver sendt crews rundt til at suge vand op - vores gulv bliver revet op og de gaar i gang. Inden de er halvvejs staar vores vej under vand igen og det stiger MEGET hurtigt. Saa vi beslutter os for at smutte. Jeg kunne ikke holde til at se mit hus oversvoemme igen uden at kunne goere noget og min kaereste har bare faet nok af hele situationen. Det viste sig dog at brandvaesnet fik draenet hurtigt nok til at vandet stoppede ved hoveddoeren. Ikke at det ville goere den store forskel alligevel. 2 eller 3 gange, skaden er sket.

Billederne er fra under den foerste oversvoemmelse og efter den anden.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. okt 2019, 16:58

Nu er status saa at de er gaaet i gang med arbejdet.

De har lavet en opgoerelse af hvad der blev beskadiget og smidt ud - 5 A4 sider :shock: - og taget billeder af det hele.
Det var VIRKELIG haardt at vaere vidne til. Alle mine rideting roeg, vores jakker, huer, halstoerklaeder, sko, moebler. Hejhej til det hele. Derudover blev min bil afskrevet tirsdag eftermiddag da den havde taget vand ind i kabinen og ikke ville starte. 5 aar gammel bil med mindre end 53000 mil.

Onsdag kom United Utilities ud og paatog sig det fulde ansvar for hvad der var sket. Det viser sig at de har proevet at indkoere et nyt system, hvor der har vaeret en software fejl som har gjort noget den ikke skulle. Et eller andet sted er der blevet pillet ved en port, som har sendt en helvedes masse vand vores vej, hvilket vores kloaksystem slet ikke har haft kapacitet til at kapere. Ergo, hver gang det regnede oversvoemmede vores vej og huse.

Loerdag var ca. 20 huse ramt, efter soendagen var tallet oppe paa 40 huse.
De har estimeret at det vil tage ca. 12 uger at faa fikset, men de kan ikke garantere noget. Lige nu er det en process med at faa dem til at vurdere hvad de skal betale for alle vores ting og saa at faa huset fikset igen.

Lige pt. er status at de har savet naesten 50 cm. af vaeggene af og saa er der en stoerre toerringsprocess igang. De har paa nuvaerende tidspunkt brugt for omkring 750 kr stroem paa 2.5 uger og blaeserne koerer stadig. Der er ogsaa en af deres medarbejdere der har vaeret rigtig flinke at bruge vores toilet ovenpaa, hvor der ikke kan traekkes. Super laekkert :rulle: .

Det er rigtig haardt ikke at kunne vaere hjemme og vi er begge virkelig maerkede af det. Ingen soevn om natten eller afbrudt soevn, ingen appetit, intet overskud, kvalme, hovedpine - min IBS er gaaet amok ogsaa. Det har vaeret et mareridt og United Utilities proever af bedste evne at koere os over i forbindelse med kompensation. De har tilbudt 100 pund pr. uge man er ude af huset pr. husstand. For os svarer det til 50 pund pr person, men vores naboer har f.eks. 3 boern og saa er det jo pludselig ingenting.
Det er saa frustrerende at skulle starte forfra med alting og kontakte 110 steder for at soerge for at alt bliver ordnet. Hvis det bliver bare en til to uger forsinket er vi stadig ikke hjemme til juletid og saa kambolerer det med at jeg starter paa universitet igen.

Saa ... back to beginning med indretning og styling af huset. Haven ser egentlig OK ud nu da den er blevet spulet, men derudover ... :tie: .
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
0
MOGA
Indlæg: 4029
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf MOGA » 16. okt 2019, 16:58

Hvor er det synd for jer.

Har de noget bud på hvorfor det er sket? Og hvad vil de gøre for at forhindre, at det sker igen? Og hvad er tidsperspektivet for at I kan vende hjem?
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5889
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 16. okt 2019, 17:06

MOGA skrev:Hvor er det synd for jer.

Har de noget bud på hvorfor det er sket? Og hvad vil de gøre for at forhindre, at det sker igen? Og hvad er tidsperspektivet for at I kan vende hjem?


United Utilities har afproevet et nyt software system, som har aabnet eller lukket en port laengere oppe i vores kloaksystem. Det har saa sendt en helvedes masse vand vores vej, som saa har oversvoemmet kloakkerne paa vores vej.

De meddelte til et moede i mandags at nu var de gaaet tilbage til deres tidligere system som har virket upaaklageligt foer. De har ogsaa implementeret et nyt system i deres call centre, saa hvis vi staar i en lignende situation i fremtiden, saa skal de bare soege paa vores adresse og saa er hele historikken der.
De forklarede deres daarlige reaktionstid fra torsdagens henvendelse med at de var virkelig underbemandede og derfor havde overskredet deres 4 timers reaktionstid massivt. De blev generelt ikke modtaget saerlig godt af hverken beboere eller byraadsmedlemmer til det moede :fløjt: .

De har sagt omkring 12 uger - saa omkring midt december. Men det foeltes lidt optimistisk eftersom de stadig er i gang med at toerre husene og at toerringsprocessen saa er i gang med at oedelaegge vores traegelaendre. Saa vi tager den lidt som en best case scenario med midt december.
0
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Vi har taget chancen - og købt hus!

Indlægaf musling » 16. okt 2019, 17:56

Ej for h**ve**.. :(
Hvor er det trist! Og fejt! Omend de ikke har gjort det med vilje, er det alligevel urimeligt.
Kan godt forstå, hvis du har svært ved at overskue at skulle genstarte indretningen - men huset skal lige tørre og genetableres først. Shit! :(

Kæmpe kæmpe KÆMPE virtuel krammer herfra! :ae:
0

Tilbage til "Bolig"