robot støvsuger til hjemmet

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

robot støvsuger til hjemmet

Indlægaf DenBruneMunk » 20. mar 2018, 21:15

Har kikket en del på de robot støvsugere fra AliExpress til de 1000-1500 kr , som priserne nu er, og flere ser rimelig smarte ud med android supporten mapping af gulv område og forhindringer osv.

Så har de en form for vådvask på nogle modeller, børsterne ser dog ud til at være ens på de fleste og det er kun de her 2 simple vifter som trækker snavs ind til midten som den så kører over.

Spørgsmålet er om nogle her på forum har erfaring med disse kina robot støvsugere, og ikke kun danske butiks modeller, som jo ligger langt over 3000,- ofte eller mere.

Er det ikke værd at prøve til de priser, eller virker de, og skal man købe ekstra børster med fra starten osv?

Man må jo hellere skynde sig, hvis forsendelse og priser, for moms og gebyr som standard i en nær fremtid :)
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: robot støvsuger til hjemmet

Indlægaf DenBruneMunk » 20. mar 2018, 21:31

Jeg bekymrer mig ikke om stik osv, de er rykket ind i 2018 og leverer med EU kabler og korrekt strøm, det er vist en myte på det område, hvis du mener det du skriver om det.

Der er jo masser af folk som handler dernede og dog primært til 80kr's grænsen og personligt selv køb højttalere og BT enheder og lign men jeg synes ikke det går i stykker eller er ubrugeligt. Der er dog nogle ting som kunne være bedre kvalitet men sådan er det jo, hvis det er kopiprodukter.

Pointen i at købe der, til 1500kr er jo lige præcis man får mere og går uden om mellemhandlere, når samme produkt kan købes i f.eks Tyskland og man betaler dobbelt op via Ebay eller Amazon , bare fordi man ikke køber fra kilden direkte. Så man kan vel formode produktet er godt nok hvis de kan sælges til mere i EU.

Så tilbage til spørgsmålet, om man har prøvet produkterne og kender til deres stabilitet, udover hvad man kan finde på youtube og tests der.
0

Tilbage til "Bolig"