Sofakompagniet - erfaring med kvalitet?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Imahawaiigirl
Indlæg: 105
Tilmeldt: 11. okt 2015, 11:14
Kort karma: 23
Geografisk sted: Taastrup
Likede indlæg: 279

Re: Sofakompagniet - erfaring med kvalitet?

Indlægaf Imahawaiigirl » 20. feb 2018, 18:24

HappyPaww skrev:Vi har en sofa derfra og ville ikke købe igen. Den er sinpelthen blevet så grim i stoffet (har haft den i 4 år nu) med store grove fnulder på slidfladerne! Har prøvet at tage et billede.

Vi har også sofabord og lænestol som har holdt ok men stolen er heller ikke brugt nær så meget.


Det samme! Vores sofas stof ser præcis lige sådan ud. Vi har også haft den i fire år, og her er det heller ikke lige så slemt med stolen - af præcis samme årsag som ovenfor.
Vores sofa er modellen Vera som trepersoners, og hynderne er stadig fine. De er på ingen måde blevet flade og slatne, selvom der både bliver hoppet og sovet på sofaen.
1
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Sofakompagniet - erfaring med kvalitet?

Indlægaf HappyPaww » 20. feb 2018, 20:23

LaScrooge skrev:
HappyPaww skrev:Vi har en sofa derfra og ville ikke købe igen. Den er sinpelthen blevet så grim i stoffet (har haft den i 4 år nu) med store grove fnulder på slidfladerne! Har prøvet at tage et billede.

Vi har også sofabord og lænestol som har holdt ok men stolen er heller ikke brugt nær så meget.


Nej, det er godt nok mindre pænt : gruble: Hvad med fastheden i puderne, hvordan har det holdt? Og hvilken model er det? - så kan jeg sammenligner specs.

Det er Conrad i Vendy Antracit stof...

Hynderne er ok som sådan hvis man husker at bytte rundt indimellem, men de er sunket lidt da man også lidt kan have en tendens til at sætte sig i midten af sofaen (der er to separate hynder).
0
Mariajensen83
Indlæg: 300
Tilmeldt: 2. nov 2015, 21:03
Kort karma: 17
Likede indlæg: 165

Re: Sofakompagniet - erfaring med kvalitet?

Indlægaf Mariajensen83 » 11. sep 2019, 17:18

Trappestige skrev:
Mariajensen83 skrev:Jeg har en Eddie sofa fra Sofakompagniet, som jeg er rigtig glad for. Jeg har kun haft den over par måneder, så kan ikke sige så meget om holdbarhed, men man sidder gpdt i den og stoffet er pænt, indtil videre, ihvertfald

Jeg hiver lige denne gamle tråd op. :ninja:

Har du stadig sofaen? Jeg overvejer den meget til mit kommende hjem, men jeg har læst at nogle mener den fnuldrer efter noget tid. Gør din det? Hvordan er den ellers at sidde i efter noget tid- er den sunket, eller stadig fast og pæn?


Jeg vil faktisk også sige at den smuldrer noget. Vi er nu stadig glade for den, vi har brugt en fnugshaver et par gange og det har hjulet gevaldigt.
Det vi er mest glade for er størrelsen - der er god plads til to voksne og to børn, når man skal hygge.
0

Tilbage til "Bolig"