Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 15. feb 2018, 12:13

DenBruneMunk skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Buffy skrev:
Pandesteg skrev:
DenBruneMunk skrev:Er det nu man skal spørge, har i så fiber net :) Eller bare adsl tilgængelig på et par Mbit :)

Når man kommer derud, så er der jo sjældent gode forbindelser.


Der er lige blevet godkendt et fibernet-projekt til sommeren 2018 :gogo: Så inden året er omme har vi fiber. Men lige p.t. har vi mobilt bredbånd. Det fungerer egentlig overraskende godt. Har dog ikke prøvet at streame på det endnu, da vi har afmeldt alle vores streamingtjenester p.t.


Jeg har Telmore mobilt bredbånd og det er lige så godt, som alt andet jeg har haft, faktisk syntes jeg det er det mest stabile bredbånd jeg har haft. Og jeg streamer dagen lang uden problemer.


Jeg vil faktisk vove den påstand, at vores mobile kører mere stabilt end vores fiber på Amager. Det var en 100/100 forbindelse, men med en del udfald. Når man bor i tæt etagebyggeri kan man nok ikke undgå en masse støj på forbindelserne. Herude har vi vores wi-fi helt for os selv :D

Havde du 100/100 der hvor du bor ville problemet med Wifi kunne ske igen, hvis afstande / dårlig router eller andet var tilstede. Men korrekt, i etagebyggeri er antal kanaler og overlapning også et stort problem.

100Mbit fiber hvor du er nu, ville stadig være at foretrække fremfor mobilt netværk, da masten jo også kan belastes og hastigheden går ned, det kan du ikke se, kun hvis du tester link ofte. Og jo hvis du bruger den til at streame UHD film på :)


Meget muligt at problemet kan ske med mobilt bredbånd. Men så vidt jeg ved er det de færreste der har brug for 100 Mbit til alm. husbehov, så derfor bliver en nedgang i hastighed jo næppe et problem i forhold til direkte udfald på signalet, så vi havde på Amager.
Men min påstand går også bare på, at jeg har en mere stabil forbindelse nu end før. Hvad årsagen er, er sådan set ligegyldigt for mig. Prisen er i øvrigt, så vidt jeg ved, også lavere på vores mobile bredbånd end den fiber vi kan få til sommer.
Men nu må vi se når vi begynder at streame. Måske ændrer vi mening.
Senest rettet af NejJegErIkkeAsiat 15. feb 2018, 12:17, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf DenBruneMunk » 15. feb 2018, 12:17

NejJegErIkkeAsiat skrev:
DenBruneMunk skrev:
NejJegErIkkeAsiat skrev:
Buffy skrev:
Pandesteg skrev:
DenBruneMunk skrev:Er det nu man skal spørge, har i så fiber net :) Eller bare adsl tilgængelig på et par Mbit :)

Når man kommer derud, så er der jo sjældent gode forbindelser.


Der er lige blevet godkendt et fibernet-projekt til sommeren 2018 :gogo: Så inden året er omme har vi fiber. Men lige p.t. har vi mobilt bredbånd. Det fungerer egentlig overraskende godt. Har dog ikke prøvet at streame på det endnu, da vi har afmeldt alle vores streamingtjenester p.t.


Jeg har Telmore mobilt bredbånd og det er lige så godt, som alt andet jeg har haft, faktisk syntes jeg det er det mest stabile bredbånd jeg har haft. Og jeg streamer dagen lang uden problemer.


Jeg vil faktisk vove den påstand, at vores mobile kører mere stabilt end vores fiber på Amager. Det var en 100/100 forbindelse, men med en del udfald. Når man bor i tæt etagebyggeri kan man nok ikke undgå en masse støj på forbindelserne. Herude har vi vores wi-fi helt for os selv :D

Havde du 100/100 der hvor du bor ville problemet med Wifi kunne ske igen, hvis afstande / dårlig router eller andet var tilstede. Men korrekt, i etagebyggeri er antal kanaler og overlapning også et stort problem.

100Mbit fiber hvor du er nu, ville stadig være at foretrække fremfor mobilt netværk, da masten jo også kan belastes og hastigheden går ned, det kan du ikke se, kun hvis du tester link ofte. Og jo hvis du bruger den til at streame UHD film på :)


Meget muligt at problemet kan ske med mobilt bredbånd. Men min påstand går også bare på, at jeg har en mere stabil forbindelse nu end før. Hvad årsagen er, er sådan set ligegyldigt for mig. Prisen er i øvrigt, så vidt jeg ved, også lavere på vores mobile bredbånd end den fiber vi kan få til sommer.
Men nu må vi se når vi begynder at streame. Måske ændrer vi mening.

Med alle de husplaner, så er streaming nok heldigvis det sidste i får tid til :træt:
0
Brugeravatar
NejJegErIkkeAsiat
Indlæg: 2568
Tilmeldt: 11. maj 2016, 10:08
Kort karma: 351
Geografisk sted: Hafnia
Likede indlæg: 7610

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf NejJegErIkkeAsiat » 19. feb 2018, 09:02

Vi fik Påskeliljer i indflytningsgave i lørdags, og i går var vi i haven (gårdspladsen) for at rydde op og gøre det pænt.
Pandesteg fik ryddet hele gårdspladsen for visne blade, og jeg fik startet den gamle slidte havetraktor op og fundet en endnu mere slidt trækvogn bag nogle buske, som blev pumpet op og repareret.

IMG-9160.jpg
IMG_0144.jpg
IMG-9165.jpg


På projekt soveværelse fik vi pletspartlet det sidste og jeg fik spartlet et område med fugtbremsende spartel, som så mangler at blive slebet. Men alt andet er slebet og mangler kun grunding før der kan fuldspartles. Det er vi spændte på. Jeg tror det bliver godt.

hus21.png
IMG-9151.jpg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
12
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Hunkat » 19. feb 2018, 09:39

I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.

1
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Pandesteg » 19. feb 2018, 10:00

Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
Hunkat
Indlæg: 7787
Tilmeldt: 20. aug 2015, 03:20
Kort karma: 574
Geografisk sted: Mellem månen og en drøm
Likede indlæg: 19143

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Hunkat » 19. feb 2018, 10:05

Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.



Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Ja det har selvfølgelig et lidt mere ubant præg, de der skinner. Et træ de kan komme op i og så hjælper hegnet nok ikke ret meget :fløjt:
0
L'enfer, c'est les autres

First debat-mover :rock:

Persnikedy skrev
Hun er så på tværs at de skal have fat i de slæbebåde fra Suez kanalen
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2018, 10:23

Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Mon ikke man også kan kattesikre et træ :)
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Pandesteg » 19. feb 2018, 10:35

LadyFox skrev:
Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Mon ikke man også kan kattesikre et træ :)


Det vil jeg da gerne høre hvordan man gør? :)
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf LadyFox » 19. feb 2018, 11:08

Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:
Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Mon ikke man også kan kattesikre et træ :)


Det vil jeg da gerne høre hvordan man gør? :)


Altså, jeg ved det ikke, jeg tænker bare at det må være muligt at lave noget på træet så katten ikke kan komme op, lidt som med man kan med diverse hegn.
0
...
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Pandesteg » 19. feb 2018, 12:02

LadyFox skrev:
Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:
Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Mon ikke man også kan kattesikre et træ :)


Det vil jeg da gerne høre hvordan man gør? :)


Altså, jeg ved det ikke, jeg tænker bare at det må være muligt at lave noget på træet så katten ikke kan komme op, lidt som med man kan med diverse hegn.


OK :) Vi har bare rigtig mange og rigtig høje træer, så det ligger der en del arbejde i. Samt det helst også skal være til at holde ud at kikke på. Der er jo en ret stor grund med en lille skov til.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf PaleSeptember » 19. feb 2018, 12:50

Pandesteg skrev:
LadyFox skrev:
Pandesteg skrev:
Hunkat skrev:I forhold til kattesikre hegn så findes der firmaer (og jeg er sikker på man også kan lave en DIY løsning) der sælger sådan nogle.. rulle-skinner man installerer øverst på sit hegn. Når katten så hopper op og griber fat så spinder rullen rundt (ind mod haven) hvorved katten ikke kan få fat men falder tilbage ind i indhegningen. Det kan I jo overveje om er noget for jer.




Tak :) Kender godt de der rulleskinner. Udfordringen ligger lidt i, at vi har rigtig mange træer på grunden og i skellet, og hvis der er et træ indenfor indhegningen, så kan kattene kravle op i træet og hoppe over hegnet. Og især en af vores katte er virkelig udbryderkonge :tie: så vi skal have lagt en plan, som er holdbar for både katte og mennesker.


Mon ikke man også kan kattesikre et træ :)


Det vil jeg da gerne høre hvordan man gør? :)


Man sætter noget plastic rundt om træet, fx de der trapezplader (hedder de ikke sådan, dem man bruger til overdækning?). Det har jeg set gjort flere steder, så kan kattene ikke klatre op i træet. Det skal sættes et stykke oppe, så de ikke bare kan springe over.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf LaMariposa » 24. feb 2018, 17:54

Pandesteg skrev:
PaleSeptember skrev:Spændende projekt, som det nok skal blive interessant at følge!

Jeg er glad for, at I vælger løsningen med, at kattene ikke skal være fritgående - der er alt for mange katte, der mister livet til trafikken.
Her er et link til inspiration til katteløbegård, eller hvad I nu vælger: http://katteindhegning.dk/


200 katte om dagen :8: Holy shit. Ja, som sagt kørte jeg forbi en trafikdræbt kat i går på vej hjem. Nåede ikke at standse, men kørte hjem og hentede nogle remedier, så jeg kunne køre tilbage og samle den op. Men da jeg kom tilbage 10 minutter efter var den væk, så der var en anden, der var kommet mig i forkøbet. Men nu har jeg tingene i bilen (poser, håndklæder, handsker) til en anden gang. Jeg kan simpelthen ikke tåle tanken om en kat (eller et andet dyr) der bare ligger på vejen og bliver kørt over igen og igen. Og folk kører sindssygt stærkt herude på landet.

Men tak for link, det skal vi have kikket nærmere på :D Vi overvejer lidt, om vi kan installere en form for underjordisk tunnel, som de skal gå igennem for at komme til deres indhegning. Så vil vi nemlig kunne give dem et pænt stort stykke jord med både træer og buske.

Edit: Det kunne være rigtig fedt, hvis vi bare kunne hegne hele haven ind, så den var katteflugtsikker (vi skal alligevel hegne, når vi skal have hund til næste år), men det er vi ikke rigtig sikre på, om kan lade sig gøre. Men det er måske ikke helt så umuligt, som først antaget når jeg kikker på dit link :gruble:


Altså, vi har bare sat hønsenet op omkring dele af vores have, fordi vi ikke har lyst til, at vores have skal fungere som kattetoilet for naboernes katte. Det fungerer faktisk ret fint til at holde dem ude (nu er de katte, der bor i vores kvarter, godt nok ret tykke, mere adrætte katte kunne måske godt hoppe over). Det afhænger selvfølgelig af størrelsen på haven, men det var ikke en stor operationen at sætte det op.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf PaleSeptember » 24. feb 2018, 17:58

LaMariposa skrev:
Pandesteg skrev:
PaleSeptember skrev:Spændende projekt, som det nok skal blive interessant at følge!

Jeg er glad for, at I vælger løsningen med, at kattene ikke skal være fritgående - der er alt for mange katte, der mister livet til trafikken.
Her er et link til inspiration til katteløbegård, eller hvad I nu vælger: http://katteindhegning.dk/


200 katte om dagen :8: Holy shit. Ja, som sagt kørte jeg forbi en trafikdræbt kat i går på vej hjem. Nåede ikke at standse, men kørte hjem og hentede nogle remedier, så jeg kunne køre tilbage og samle den op. Men da jeg kom tilbage 10 minutter efter var den væk, så der var en anden, der var kommet mig i forkøbet. Men nu har jeg tingene i bilen (poser, håndklæder, handsker) til en anden gang. Jeg kan simpelthen ikke tåle tanken om en kat (eller et andet dyr) der bare ligger på vejen og bliver kørt over igen og igen. Og folk kører sindssygt stærkt herude på landet.

Men tak for link, det skal vi have kikket nærmere på :D Vi overvejer lidt, om vi kan installere en form for underjordisk tunnel, som de skal gå igennem for at komme til deres indhegning. Så vil vi nemlig kunne give dem et pænt stort stykke jord med både træer og buske.

Edit: Det kunne være rigtig fedt, hvis vi bare kunne hegne hele haven ind, så den var katteflugtsikker (vi skal alligevel hegne, når vi skal have hund til næste år), men det er vi ikke rigtig sikre på, om kan lade sig gøre. Men det er måske ikke helt så umuligt, som først antaget når jeg kikker på dit link :gruble:


Altså, vi har bare sat hønsenet op omkring dele af vores have, fordi vi ikke har lyst til, at vores have skal fungere som kattetoilet for naboernes katte. Det fungerer faktisk ret fint til at holde dem ude (nu er de katte, der bor i vores kvarter, godt nok ret tykke, mere adrætte katte kunne måske godt hoppe over). Det afhænger selvfølgelig af størrelsen på haven, men det var ikke en stor operationen at sætte det op.


Hønsenet frarådes generelt til katteindhegninger, da katte forholdsvist nemt kan gnave sig igennem tråden.
0
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41318

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf LaMariposa » 24. feb 2018, 18:00

PaleSeptember skrev:
LaMariposa skrev:
Pandesteg skrev:
PaleSeptember skrev:Spændende projekt, som det nok skal blive interessant at følge!

Jeg er glad for, at I vælger løsningen med, at kattene ikke skal være fritgående - der er alt for mange katte, der mister livet til trafikken.
Her er et link til inspiration til katteløbegård, eller hvad I nu vælger: http://katteindhegning.dk/


200 katte om dagen :8: Holy shit. Ja, som sagt kørte jeg forbi en trafikdræbt kat i går på vej hjem. Nåede ikke at standse, men kørte hjem og hentede nogle remedier, så jeg kunne køre tilbage og samle den op. Men da jeg kom tilbage 10 minutter efter var den væk, så der var en anden, der var kommet mig i forkøbet. Men nu har jeg tingene i bilen (poser, håndklæder, handsker) til en anden gang. Jeg kan simpelthen ikke tåle tanken om en kat (eller et andet dyr) der bare ligger på vejen og bliver kørt over igen og igen. Og folk kører sindssygt stærkt herude på landet.

Men tak for link, det skal vi have kikket nærmere på :D Vi overvejer lidt, om vi kan installere en form for underjordisk tunnel, som de skal gå igennem for at komme til deres indhegning. Så vil vi nemlig kunne give dem et pænt stort stykke jord med både træer og buske.

Edit: Det kunne være rigtig fedt, hvis vi bare kunne hegne hele haven ind, så den var katteflugtsikker (vi skal alligevel hegne, når vi skal have hund til næste år), men det er vi ikke rigtig sikre på, om kan lade sig gøre. Men det er måske ikke helt så umuligt, som først antaget når jeg kikker på dit link :gruble:


Altså, vi har bare sat hønsenet op omkring dele af vores have, fordi vi ikke har lyst til, at vores have skal fungere som kattetoilet for naboernes katte. Det fungerer faktisk ret fint til at holde dem ude (nu er de katte, der bor i vores kvarter, godt nok ret tykke, mere adrætte katte kunne måske godt hoppe over). Det afhænger selvfølgelig af størrelsen på haven, men det var ikke en stor operationen at sætte det op.


Hønsenet frarådes generelt til katteindhegninger, da katte forholdsvist nemt kan gnave sig igennem tråden.


Tak for info :) Det anede jeg ikke.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21756

Re: Pandesteg og Ikke-Asiaten flytter på landet

Indlægaf Pandesteg » 2. mar 2018, 16:17

Så er der sket lidt igen :D vi besluttede at vores stue skulle males hurtigst muligt, så vi kan komme på plads derinde, nu det trækker ud med soveværelset. Vi landede på en mørk grå farve, det er jo en stor stue på ca. 50 kvm så jeg var sikker på, at det ikke ville blive for mørkt. Ikke-asiaten var mere skeptisk, men han stolede endnu engang på min gode dømmekraft :P
Jeg har kun givet det første lag, det tog jo en evighed at vaske med og dække af i sådan et kæmpe rum :lol: men jeg ELSKER det allerede :love:
Når væggene er færdig skal jeg have malet træværket, jeg gider ikke male loftet, da vi ikke er helt sikre på, om vi skal gøre et eller andet ved det.

Billederne kommer i forkert rækkefølge, men jeg kan ikke finde ud af at ændre det.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:

Tilbage til "Bolig"