Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Indlægaf Filipai » 7. sep 2019, 20:44

Trappestige skrev:
Filipai skrev:
Trappestige skrev:Dit køkken dukkede lige op som reklame på Facebook. :D


Jeg har lige selv spottet det på facebook, og var faktisk på vej herind for at dele billedet, men du kom mig simpelthen i forkøbet :D

Har det til gengæld en smuule stramt med at scslab igen og igen deler billeder af vores hjem uden lige at spørge om lov... eller for den sags skyld tagge med rigtigt navn.

Har I fået noget for at de kan reklamere med jeres resultat? Hvis ikke, ville jeg bede om noget discount af en art, såfremt de stadig gerne vil bruge dit resultat som reklame.


Nej. Vi har købt produktet som helt almen person, derefter brugt deres hashtag, og også været meget søde til at henvise folk videre til deres side. Vi er på intet tidspunkt blevet spurgt om de måtte dele billeder, eller noget i den dur.
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Indlægaf Filipai » 8. sep 2019, 08:32

Fik snakket med firmaet og de beklagede og lovede det ikke skulle ske igen, og så har de samtidigt tilbudt gratis produkter hvis jeg kunne tænke mig at lave noget mere, mod de så må bruge billederne. Overvejer at lave sofabord med samme farve, så det kunne jeg måske godt finde på.

Og så er der her officielle billeder af vores flotte nye dør :D
9AD9DDA5-0045-4D01-957F-B8C356574C3C.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
19
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Indlægaf Filipai » 15. jan 2020, 20:07

Hold nu op det er længe siden jeg har opdateret, men helt ærligt sker der heller ikke det vilde. Job tager tid, men vi kommer langsomt men sikkert mere og mere på plads.
Det er i dag et år siden de gik i jorden, og samtidig kan vi også “fejre” at de endeligt er blevet færdig med at rette vores fliser i badeværelset til.
Vi havde en fantastisk jul og nytår i huset, og det er virkeligt er skønt hus at have arrangementer i :love:

6FC3E227-4AE8-4A1A-9D23-1C36067B9142.jpeg
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
14
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Indlægaf musling » 16. jan 2020, 07:32

Wauw, det er da også noget af et juletræ I fik plads til - og alligevel ser det ud til, at der er maaaaaaaaaaaasser af plads omkring.
Hvor fedt :D
Ser dejligt ud :)
0
Brugeravatar
Filipai
Indlæg: 4141
Tilmeldt: 4. sep 2015, 06:04
Kort karma: 996
Likede indlæg: 7770

Re: Filipai hun bygger- kan hun klare det?

Indlægaf Filipai » 16. jan 2020, 16:30

musling skrev:Wauw, det er da også noget af et juletræ I fik plads til - og alligevel ser det ud til, at der er maaaaaaaaaaaasser af plads omkring.
Hvor fedt :D
Ser dejligt ud :)


Haha ja, mindre kunne ikke gøre det nu hvor vi havde pladsen :D
Mange tak :kys:
1

Tilbage til "Bolig"