Kiksede salgsopstillingsbilleder

Få hjælp til indretning af din bolig, eller blær dig med din nye kakkelovn!
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf computermus » 20. sep 2018, 15:30

Misantropen skrev:Jeg synes det her hus er rigtig fint https://www.realmaeglerne.dk/bolig/7050 ... =exitlinks

Den sort/hvide farvesammensætning, de gråsorte vægge og møblementet er ikke mig, men man kan jo selv ændre det hvis man flytter ind, men om jeg begriber at man vælger at sætte sådan et stort, mørkt og anonymt køkken op i en næsten 100 år gammel, klassisk, lys villa :gisp:

I et mere minimalistisk og anderledes hus ville køkkenet sikkert passe ind og komme mere til sin ret.

Og hvad er det lige der sker for deres ophængning af billederne i stuen ? Det er muligt at jeg ser forkert, men det ser ud som om de står på sofaernes ryglæn. :gruble:
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 20. sep 2018, 16:03

computermus skrev:
Misantropen skrev:Jeg synes det her hus er rigtig fint https://www.realmaeglerne.dk/bolig/7050 ... =exitlinks

Den sort/hvide farvesammensætning, de gråsorte vægge og møblementet er ikke mig, men man kan jo selv ændre det hvis man flytter ind, men om jeg begriber at man vælger at sætte sådan et stort, mørkt og anonymt køkken op i en næsten 100 år gammel, klassisk, lys villa :gisp:

I et mere minimalistisk og anderledes hus ville køkkenet sikkert passe ind og komme mere til sin ret.

Og hvad er det lige der sker for deres ophængning af billederne i stuen ? Det er muligt at jeg ser forkert, men det ser ud som om de står på sofaernes ryglæn. :gruble:

Tror ikke det er familiens valg, det er boligstyling , der er meget som ikke ser ægte ud der, synes stilen er flot nok.
edit: Det er så kun nogle rum, der er en del som ser helt forladte ud , så måske bor der noget som lige har malet :)
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 20. sep 2018, 20:58

DenBruneMunk skrev:
computermus skrev:
Misantropen skrev:Jeg synes det her hus er rigtig fint https://www.realmaeglerne.dk/bolig/7050 ... =exitlinks

Den sort/hvide farvesammensætning, de gråsorte vægge og møblementet er ikke mig, men man kan jo selv ændre det hvis man flytter ind, men om jeg begriber at man vælger at sætte sådan et stort, mørkt og anonymt køkken op i en næsten 100 år gammel, klassisk, lys villa :gisp:

I et mere minimalistisk og anderledes hus ville køkkenet sikkert passe ind og komme mere til sin ret.

Og hvad er det lige der sker for deres ophængning af billederne i stuen ? Det er muligt at jeg ser forkert, men det ser ud som om de står på sofaernes ryglæn. :gruble:

Tror ikke det er familiens valg, det er boligstyling , der er meget som ikke ser ægte ud der, synes stilen er flot nok.
edit: Det er så kun nogle rum, der er en del som ser helt forladte ud , så måske bor der noget som lige har malet :)

Jeg synes mere det ligner et skilsmisse- eller ungkarlehjem :genert:
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf godtnavn » 23. sep 2018, 20:24

Jeg bliver lidt skræmt af værelset med dukker... Og overraskende neutralt soveværelse i forhold til resten...

https://home.dk/sag/133Z00031?utm_campa ... =exitlinks
0
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf godtnavn » 23. sep 2018, 20:25

For ikke at nævne billederne hvor de har klippet andre hoveder ind på kroppene, det er i det hele taget et creepy hjem synes jeg...
0
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 23. sep 2018, 20:51

godtnavn skrev:For ikke at nævne billederne hvor de har klippet andre hoveder ind på kroppene, det er i det hele taget et creepy hjem synes jeg...

Det ligner det er en eller flere ældre personer der bor der så måske det har noget med genkendelse at gøre. Altså hvis det er sygdom der har givet dårlig hukommelse fx, så kan det måske være lettere med velkendte ansigter end "nye og fremmede" :gruble:
1
godtnavn
Indlæg: 11110
Tilmeldt: 4. jan 2016, 13:47
Kort karma: 1095
Likede indlæg: 12857

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf godtnavn » 23. sep 2018, 20:55

Misantropen skrev:
godtnavn skrev:For ikke at nævne billederne hvor de har klippet andre hoveder ind på kroppene, det er i det hele taget et creepy hjem synes jeg...

Det ligner det er en eller flere ældre personer der bor der så måske det har noget med genkendelse at gøre. Altså hvis det er sygdom der har givet dårlig hukommelse fx, så kan det måske være lettere med velkendte ansigter end "nye og fremmede" :gruble:


Det ville give mening, min bedstefar vidste bestemt godt hvem jeg var da han var gammel, men altså, jeg var kun 6 år og han savnede mig sådan, så nævnte jeg mit navn snakkede han løs om mig som barn, han kunne ikke kende mig.

Men synes stadig det er et lidt uhyggeligt hjem :genert:
1
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf musling » 24. sep 2018, 21:26

Wauw, det er i hvert fald alternativt!

Kender nogen, der har boet i en tilsvarende bolig i samme kvarter - her var boligen bare moderne og istandsat. Totalt modsætning.
Samlermani?
0
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20416
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43829

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf paint » 24. sep 2018, 21:49

Det er lidt som en tidsrejse at se den pågældende bolig. Der har sikkert været engang, hvor det har gået for at være et pænt hjem. :gruble:
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf IrmaPigen » 27. sep 2018, 16:29

godtnavn skrev:Jeg bliver lidt skræmt af værelset med dukker... Og overraskende neutralt soveværelse i forhold til resten...

https://home.dk/sag/133Z00031?utm_campa ... =exitlinks


Shit et rodet hjem. Der er stuff everywhere.
0
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf DenBruneMunk » 27. sep 2018, 18:26

IrmaPigen skrev:
godtnavn skrev:Jeg bliver lidt skræmt af værelset med dukker... Og overraskende neutralt soveværelse i forhold til resten...

https://home.dk/sag/133Z00031?utm_campa ... =exitlinks


Shit et rodet hjem. Der er stuff everywhere.

Sådan et hjem der, det må gerne rode lidt, der er altså for rigtig mange penge, på de få m2, som der er fyldt med ting.

Surt er så, man ikke får det med ved købet :)
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 30. sep 2018, 16:00

Det her ligger sammen med et billede fra en grønthandler i en salgsopstilling til en lejlighed i mit nabolag.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
3
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Misantropen
Indlæg: 16873
Tilmeldt: 23. aug 2018, 19:36
Kort karma: 1068
Likede indlæg: 20962

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf Misantropen » 30. sep 2018, 16:32

RavenClaw skrev:Det her ligger sammen med et billede fra en grønthandler i en salgsopstilling til en lejlighed i mit nabolag.

Hvor er det ligegyldigt :lol: Jeg hader virkelig den type detaljebilleder hvor der er zoomet helt ind på noget der ofte alligevel ikke følger med eller viser boligen potentiale.

Så vis det da i en helhed eller bedre sammenhæng så man får en fornemmelse af huset, om der fx er en god udsigt, er brugt nogle gode materialer, om det har unikke detaljer eller nogle lækre omgivelser :stoned: Hvis man ikke kender området er det da rart at vide om ens have fx grænser op til en sø og der er risiko for oversvømmelser/skader i haven.

Det er sådan nogle billeder her jeg mener. Specielt hvis resten af billederne og beskrivelsen ikke også giver et bedre indtryk af huset.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
1
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13927

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf RavenClaw » 30. sep 2018, 17:29

Misantropen skrev:
RavenClaw skrev:Det her ligger sammen med et billede fra en grønthandler i en salgsopstilling til en lejlighed i mit nabolag.

Hvor er det ligegyldigt :lol: Jeg hader virkelig den type detaljebilleder hvor der er zoomet helt ind på noget der ofte alligevel ikke følger med eller viser boligen potentiale.

Så vis det da i en helhed eller bedre sammenhæng så man får en fornemmelse af huset, om der fx er en god udsigt, er brugt nogle gode materialer, om det har unikke detaljer eller nogle lækre omgivelser :stoned: Hvis man ikke kender området er det da rart at vide om ens have fx grænser op til en sø og der er risiko for oversvømmelser/skader i haven.

Det er sådan nogle billeder her jeg mener. Specielt hvis resten af billederne og beskrivelsen ikke også giver et bedre indtryk af huset.


Den nærmeste grønthandler ligger ligeledes 1,5 km væk fra lejligheden, så det er super relevant :lol:
1
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19608
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2443
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46087

Re: Kiksede salgsopstillingsbilleder

Indlægaf LadyFox » 30. sep 2018, 18:49

RavenClaw skrev:Det her ligger sammen med et billede fra en grønthandler i en salgsopstilling til en lejlighed i mit nabolag.

Der findes sikkert nogle for hvem det er vigtigt at vide at der kan fåes blomster til en rimelig pris lokalt. :lol:
0
...

Tilbage til "Bolig"