Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Persnikedy » 29. apr 2019, 06:00

FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Jeg forestiller mig som minimum en skriftlig prøve
1
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf FormerlyKnownAs » 29. apr 2019, 07:17

Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Jeg forestiller mig som minimum en skriftlig prøve

Absolut minimum!
0
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Persnikedy » 29. apr 2019, 07:26

FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Jeg forestiller mig som minimum en skriftlig prøve

Absolut minimum!


Sammen med en kreativ dans der viser at man har forstået formen på en dyber måde der ikke kan forkalres med ord
2
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19643
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2446
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46284

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf LadyFox » 29. apr 2019, 07:41

Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Jeg forestiller mig som minimum en skriftlig prøve

Absolut minimum!


Sammen med en kreativ dans der viser at man har forstået formen på en dyber måde der ikke kan forkalres med ord

Jeg tænker også en visuel præsentation der illustrerer hvordan man har tænkt sig at sidde og hvordan man i hvert fald ikke har tænkt sig at sidde i den. Noget med farvesammensætninger i rummet osv.
0
...
Brugeravatar
LaScrooge
Indlæg: 7578
Tilmeldt: 9. okt 2015, 08:59
Kort karma: 1902
Likede indlæg: 24648

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf LaScrooge » 29. apr 2019, 07:45

LadyFox skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Persnikedy skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Jeg forestiller mig som minimum en skriftlig prøve

Absolut minimum!


Sammen med en kreativ dans der viser at man har forstået formen på en dyber måde der ikke kan forkalres med ord

Jeg tænker også en visuel præsentation der illustrerer hvordan man har tænkt sig at sidde og hvordan man i hvert fald ikke har tænkt sig at sidde i den. Noget med farvesammensætninger i rummet osv.


Jeg tænker at man skal præstere rummet, den helt særlige sofa skal stå i, nay, samskabe, så hun kan føle sig sikker på købers stilforståelse og evner indenfor indretning.
3
And we both know: I will be delicious
Brugeravatar
paint
Indlæg: 20484
Tilmeldt: 16. apr 2016, 17:38
Kort karma: 765
Likede indlæg: 43968

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf paint » 29. apr 2019, 08:40

FormerlyKnownAs skrev:Gad vide hvordan det vurderes om man er værdig nok til at købe denne :gruble:


Gad vide om den "italienske designer" også designer "unikke sofaer" til danske møbel-outlets. Ligheden er da slående. :gruble:

Billede
0
Følg dem der søger sandheden, men vogt dig for dem der siger at de har fundet den

Det sted du søger, er det sted du søger fra
Brugeravatar
Neenah
Indlæg: 4440
Tilmeldt: 12. aug 2015, 12:37
Kort karma: 667
Likede indlæg: 7374

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Neenah » 2. maj 2019, 21:24

Jeg har lige sat en næsten ny tørretumbler til salg - den har kostet 5000 fra ny, så jeg synes selv jeg har været fair og sat den til 3000. Jeg har lige fået et bud på 1200 :stoned:
1
Brugeravatar
Skorstenen
Indlæg: 4891
Tilmeldt: 23. maj 2016, 15:58
Kort karma: 552
Likede indlæg: 8819

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Skorstenen » 3. maj 2019, 07:14

Ellin skrev:Jeg har lidt kjoler til salg. Det afføder åbenbart lange fortællinger om fremmede menneskers privatøkonomi og hvordan de kun kan byde xx kr, fordi de simpelthen ikke har så mange penge lige nu.


Jeg "kom engang til" at spørge en af disse mennesker om de også sagde det til kassedamen i Bilka.

Det blev der ikke rigtigt svaret på......
9
Brugeravatar
Kalimsofie
Indlæg: 853
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:35
Kort karma: 122
Likede indlæg: 2910

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Kalimsofie » 3. maj 2019, 14:00

Skorstenen skrev:
Ellin skrev:Jeg har lidt kjoler til salg. Det afføder åbenbart lange fortællinger om fremmede menneskers privatøkonomi og hvordan de kun kan byde xx kr, fordi de simpelthen ikke har så mange penge lige nu.


Jeg "kom engang til" at spørge en af disse mennesker om de også sagde det til kassedamen i Bilka.

Det blev der ikke rigtigt svaret på......


Jeg kom muligvis også engang til at skrive noget tilsvarende flabet i retning af: “Det lyder virkelig hårdt for dig, godt at nye ballerinasko ikke er livsnødvendige, så du ikke er tvunget til at byde. Kram herfra”.

Svaret udeblev...
23
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf FormerlyKnownAs » 11. maj 2019, 13:49

Ellin skrev:Har en aftale med en kvinde, der skal købe nogle ting af mig. Hun kunne komme mellem 9 og 10, hvilket jeg i forvejen fandt lidt irriterende, men kunne ikke få et konkret tidspunkt. Det går nok...
9.50 - hvor jeg jo så har ventet 50 min allerede skriver hun "jeg kommer forsent. Regner med der går en halv time". Regner med?

Jeg skal arbejde i aften og havde da forventet at bruge min formiddag på noget mere interessant end ventetid.

EDIT; og en halv time senere? Stadig intet.


Kom hun?
0
gro71
Indlæg: 915
Tilmeldt: 2. nov 2015, 12:26
Kort karma: 95
Likede indlæg: 3261

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf gro71 » 13. maj 2019, 07:47

Manden og jeg har besluttet os for at forøge familien med et par katte. Vi er ikke ude efter nogen særlig race eller type - bare et par helt almindelige huskatte ville være fint, så vi har kontaktet nogle forskellige personer, der har killinger af diverse art til salg. Jeg troede, at det var stort set umuligt at komme af med kattekillinger, men det viser sig, at der åbenbart er STOR rift om de her katte, for hver gang vi har kontaktet nogen, får vi enten at vide, at killingerne allerede er reserveret til anden side, eller også svarer folk simpelthen bare ikke, men sætter i stedet "alle killinger er reserveret"-skiltet på deres annonce.

Hvorfor hulen så bibeholde annoncen, hvis dyrene allerede ER solgt?? Jeg forstår det ikke.

Det ender nok med, at vi i stedet besøger et kattehjem og adopterer derfra.
0
Brugeravatar
TinaW
Indlæg: 16229
Tilmeldt: 17. jan 2018, 13:49
Kort karma: 1407
Likede indlæg: 30210

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf TinaW » 13. maj 2019, 08:01

gro71 skrev:Manden og jeg har besluttet os for at forøge familien med et par katte. Vi er ikke ude efter nogen særlig race eller type - bare et par helt almindelige huskatte ville være fint, så vi har kontaktet nogle forskellige personer, der har killinger af diverse art til salg. Jeg troede, at det var stort set umuligt at komme af med kattekillinger, men det viser sig, at der åbenbart er STOR rift om de her katte, for hver gang vi har kontaktet nogen, får vi enten at vide, at killingerne allerede er reserveret til anden side, eller også svarer folk simpelthen bare ikke, men sætter i stedet "alle killinger er reserveret"-skiltet på deres annonce.

Hvorfor hulen så bibeholde annoncen, hvis dyrene allerede ER solgt?? Jeg forstår det ikke.

Det ender nok med, at vi i stedet besøger et kattehjem og adopterer derfra.



Jeg ville helt sikkert også vælge fra et internat/kattehjem i stedet, for killingerne er neutraliserede og tjekket samt vaccineret.
Ingen grund til at bidrage yderligere til de alt for mange katte, ved at få fra en privat person.
10
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf heysamaysa » 13. maj 2019, 10:02

jeg har lige købt en del elektrisk bosch legetøjsværktøj til min søn.

og ud af ca ti styks virkede to...... :stoned:


jeg kan sgutte forstå at folk kan få sig til at sægle noget der ikke virker :8:


jeg syntes eller selv jeg var en fandens ka´l efter at have gjort et godt køb :-D MEN nøøøøj hvor jeg blev taget i røven der...... :cuss: :cuss: :cuss:
0
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28063

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf FormerlyKnownAs » 14. maj 2019, 05:21

Så han vil give til nogen der er virkelig kan bruge den, men prisen er 50.000 som dog til forhandling hvis man virkelig er interesseret. Got it... eller :gruble:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9080
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1018
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21922

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Purple Haze » 14. maj 2019, 05:53

FormerlyKnownAs skrev:Så han vil give til nogen der er virkelig kan bruge den, men prisen er 50.000 som dog til forhandling hvis man virkelig er interesseret. Got it... eller :gruble:



Hvor meget er 50.000 i dkkr?
0
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.

Tilbage til "Livets forhold"