Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Mulan
Indlæg: 1763
Tilmeldt: 12. aug 2015, 23:15
Kort karma: 622
Likede indlæg: 6445

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Mulan » 28. nov 2022, 11:40

icelady skrev:Jeg er splittet mellem om dette skulle i denne tråd eller WTF.

"


Den passer fint begge steder.
0
Rosa Espinosa skrev:Ville slet ikke magte en diller, når jeg bare kom efter en dagmartærte.

"thats typical bad male judgment not a cognitive disorder "
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 29. nov 2022, 00:26

Kvinde sælger dette og alt er bare kanon :banan2:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
Brugeravatar
Purple Haze
Indlæg: 9014
Tilmeldt: 3. jan 2016, 16:04
Kort karma: 1011
Geografisk sted: Kbh.
Likede indlæg: 21832

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Purple Haze » 29. nov 2022, 03:45

Kanon tilbud….
1
Hello to all intelligent lifeforms everywhere!
And to everybody else out there, the secret is to bang the rocks together guys.
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 29. nov 2022, 08:47

icelady skrev:Jeg er splittet mellem om dette skulle i denne tråd eller WTF.


Har noget til salg, som er nyt og ikke pakket op.



Jeg får PB fra en, som skriver "Din pris er den samme som i butikkerne".

Mig: "Det er black friday tilbud de har i butikkerne, så vil næsten gætte på de sætter prisen op igen."

"Men du skal da sætte prisen ned alligevel, for du får det ikke solgt når det koster det samme som i butikkerne."

Mig: "Det haster ikke med at få det solgt, så jeg ændrer ikke prisen :) Hvis folk vil købe det må de jo give mig et bud."

"Jeg synes det er dårlig stil af dig at du ikke vil sætte prisen ned."

Mig: "Er du interesseret i det kan du jo byde. Er du ikke interesseret vil jeg ønske dig en god dag. :) "

"Nej jeg vil ikke købe det men synes du skal vide det koster det samme som i butikkerne. Og så burde du følge deres priser."

Mig: "Hvis min pris er den samme som i butikkerne følger jeg jo netop deres priser :D "

"Skal du nu gøre grin med mig, fordi jeg får skrevet forkert? Føj, hvor er du en træls person! Jeg prøvede at hjælpe dig til et salg, men når du opfører dig snobbet vil jeg ikke hjælpe dig fremover."

Mig: "Hav en god dag. :) "

Jeg synes du skal sige undskyld for al den der snobbethed. Det kan jo være du får brug for vedkommendes fantastiske hjælp igen. Det er synd for vedkommende at den ikke kan give herlige råd til fremmede på det der internet. Hvad skal den så lave? Livskvaliteten er tydeligvis dalende pga din forfærdelige snobbethed.
1
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf icelady » 29. nov 2022, 11:26

.Magic. skrev:
icelady skrev:Jeg er splittet mellem om dette skulle i denne tråd eller WTF.


Har noget til salg, som er nyt og ikke pakket op.



Jeg får PB fra en, som skriver "Din pris er den samme som i butikkerne".

Mig: "Det er black friday tilbud de har i butikkerne, så vil næsten gætte på de sætter prisen op igen."

"Men du skal da sætte prisen ned alligevel, for du får det ikke solgt når det koster det samme som i butikkerne."

Mig: "Det haster ikke med at få det solgt, så jeg ændrer ikke prisen :) Hvis folk vil købe det må de jo give mig et bud."

"Jeg synes det er dårlig stil af dig at du ikke vil sætte prisen ned."

Mig: "Er du interesseret i det kan du jo byde. Er du ikke interesseret vil jeg ønske dig en god dag. :) "

"Nej jeg vil ikke købe det men synes du skal vide det koster det samme som i butikkerne. Og så burde du følge deres priser."

Mig: "Hvis min pris er den samme som i butikkerne følger jeg jo netop deres priser :D "

"Skal du nu gøre grin med mig, fordi jeg får skrevet forkert? Føj, hvor er du en træls person! Jeg prøvede at hjælpe dig til et salg, men når du opfører dig snobbet vil jeg ikke hjælpe dig fremover."

Mig: "Hav en god dag. :) "

Jeg synes du skal sige undskyld for al den der snobbethed. Det kan jo være du får brug for vedkommendes fantastiske hjælp igen. Det er synd for vedkommende at den ikke kan give herlige råd til fremmede på det der internet. Hvad skal den så lave? Livskvaliteten er tydeligvis dalende pga din forfærdelige snobbethed.

Ja, jeg må hellere gøre noget. Sæt nu jeg har frataget hende lysten til at hjælpe andre. :gruble:


Gad vide om en undskyldning vil falde i god jord, hvis jeg samtidig sender screenshot af hjemmesiden, hvor man kan se at de har sat prisen op igen :lol:
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
PaleSeptember
Indlæg: 11502
Tilmeldt: 16. dec 2015, 17:28
Kort karma: 909
Likede indlæg: 18523

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf PaleSeptember » 29. nov 2022, 12:10

icelady skrev: Ja, jeg må hellere gøre noget. Sæt nu jeg har frataget hende lysten til at hjælpe andre. :gruble:


Gad vide om en undskyldning vil falde i god jord, hvis jeg samtidig sender screenshot af hjemmesiden, hvor man kan se at de har sat prisen op igen :lol:


Gør det :-D
2
Vejen til helvede er brolagt med gode intentioner
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 29. nov 2022, 15:33

PaleSeptember skrev:
icelady skrev: Ja, jeg må hellere gøre noget. Sæt nu jeg har frataget hende lysten til at hjælpe andre. :gruble:


Gad vide om en undskyldning vil falde i god jord, hvis jeg samtidig sender screenshot af hjemmesiden, hvor man kan se at de har sat prisen op igen :lol:


Gør det :-D

Ja :D
0
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 4. dec 2022, 11:43

“Kom og hent en traktor til 6.000 kr. så slipper jeg for at bøvle med at køre den væk”.

:tie: :lol:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 28. dec 2022, 05:56

Hvis mos kan sælges til den pris så skal jeg da godt nok ud og grave i vores græsplæne :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14371

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Mangoness » 28. dec 2022, 06:55

.Magic. skrev:Hvis mos kan sælges til den pris så skal jeg da godt nok ud og grave i vores græsplæne :D


Hvor meget tror I, at sådan en mos-væg lugter? :genert:
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 28. dec 2022, 07:45

Mangoness skrev:
.Magic. skrev:Hvis mos kan sælges til den pris så skal jeg da godt nok ud og grave i vores græsplæne :D


Hvor meget tror I, at sådan en mos-væg lugter? :genert:

Og hvor mange småkryb kommer ud af den :D
2
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22867

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf POCKETKITTEN » 28. dec 2022, 07:49

Bare tre ud af en million BRIO-gåvogne, der sælges med standen “næsten som ny” på Reshopper.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf icelady » 28. dec 2022, 13:26

Opslaget er slettet, så følgende er ud fra hukommelsen:




På gratis side giver dame nogle poser tøj væk. "Først til mølle."


A: Kan jeg hente om et par timer? Har lige gang i noget hjemme som jeg ikke kan gå fra foreløbigt?

Giver; Send PB.


Cirka 10 minutter senere kommer B på banen

B: Adresse? Bor i midtbyen og kan hente med det samme.

Giver; Det er reserveret.

B: Hvordan kan det være reserveret når du skriver først til mølle?

Ingen respons fra Giver.

B: Hallo? Jeg kan hente det nu?

Ingen respons fra Giver.

B: Vil du venligst svare? Synes det er for dårligt du skriver først til mølle og jeg kan hente nu og her men du tør altså ikke stå ved hvad du skriver?

Giver: Jeg giver det væk og så må jeg gerne ændre mening.

C: Hvis man ændrer menning er det god stil at redigere ens opslag og skrive det. Kan godt forstå folk bliver sure over du skriver det er reserveret til senere, selvom opslaget siger det modsatte.

D: Må give C ret...det er sgu dårlig stil!

E: Det må TS vel selv om? Det er trods alt hendes ting så hun skal da bare gøre som hun vil.


Giver; Jeg gider ikke det skal udvikle sig til en diskussion og jeg gider heller ike folk skal svine mig til så jeg sletter opslaget!


Som sagt blev opslaget slettet. :D
7
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
.Magic.
Indlæg: 9937
Tilmeldt: 27. apr 2021, 17:44
Kort karma: 1201
Likede indlæg: 17865

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf .Magic. » 31. dec 2022, 08:58

Det der mobil betaling :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
5
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16224
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32426

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf icelady » 2. jan 2023, 21:14

Skriver til person, der har cirka 5 mdr gammel annonce på DBA og spørger om h*n stadig har varen.

Får svar indenfor 2 minutter: vedkommende er ikke sikker, men vil kigge i dag og skrive til mig, så snart vedkommende har fundet ud af varen stadig er tilgængelig.


Hører ikke noget, så vil da lige tjekke annoncen her til aften... så er annoncen fjernet.

Så skriv da lige at den ikke er tilgængelig. Jeg synes det er træls folk bare sletter annoncen uden at lade folk det vide.
5
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler

Tilbage til "Livets forhold"