Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Tilly » 24. jul 2019, 10:35

Trappestige skrev:Min egen opførsel denne gang. Køber en næsten ubrugt IPhone, som jeg længe havde ønsket mig, til en virkelig god pris. Beslutter mig for at jeg egentlig hellere vil have en anden, endnu nyere model, nu jeg endelig køber noget til mig selv, så sådan en køber jeg og sælger den anden videre igen. Og tjener knap en tusse på det. :blush: Jeg føler mig SÅ røvet, næsten kriminel. :genert: Men jeg har jo sådan set ikke gjort noget ulovligt, jeg har bare gjort en god handel. Og stadig solgt den relativt billigt videre, der var endda flere om budet, så jeg forstår ikke hvorfor jeg har det sådan med det. :blush2:

Det er da helt ok at sælge noget videre :D Men jeg ville nok undre mig over at sælgeren du købte den af solgte den til så vild en underpris, du er ikke bange for at der er tale om en hælervare?
5
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 27. jul 2019, 12:57

Ok selv om jeg er træt af useriøse mænd som alligevel ikke gider købe mine sko, har jeg i dag fået en rigtig pæn besked fra en mand, der gerne ville købe de strømpebukser jeg havde på på billedet.
Han skriver pænt om han må købe dem og hvis ikke, så skulle jeg trække på smilebåndet og ikke blive sur :lol:

Overvejer det faktisk fordi det var en pæn besked og tja, hvis det kan gøre ham glad og jeg kan tjene lidt penge, er det vel win win :lol:

Lige nu har kæresten og jeg er ret sjov samtale om jeg skal gøre det og om jeg skal have bruge strømpebukserne i et par timer, for hvis jeg sælger dem, skal manden jo ikke føle sig snydt :lol:
3
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf DenBruneMunk » 27. jul 2019, 13:03

Yuna skrev:Overvejer det faktisk fordi det var en pæn besked og tja, hvis det kan gøre ham glad og jeg kan tjene lidt penge, er det vel win win :lol:

Så skal du bare spørge om han kan bruge dit undertøj :) Så kan det være du hurtigt får ekstra lommepenge til nyt og mere. De er derude og søger aktivt. Sjov fetish, dog.... Og så er det da en lidt underholdende måde at gå til emnet på en salgsportal hvor du solgte sko.
1
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 27. jul 2019, 13:08

DenBruneMunk skrev:
Yuna skrev:Overvejer det faktisk fordi det var en pæn besked og tja, hvis det kan gøre ham glad og jeg kan tjene lidt penge, er det vel win win :lol:

Så skal du bare spørge om han kan bruge dit undertøj :) Så kan det være du hurtigt får ekstra lommepenge til nyt og mere. De er derude og søger aktivt. Sjov fetish, dog.... Og så er det da en lidt underholdende måde at gå til emnet på en salgsportal hvor du solgte sko.

Han vil give 50kr/par! :nerve:
Og skriver at det er lige meget om det er knæstrømper eller hele bukser (så det er kun fod lugten han går efter) og er meget “undskyldende” og venlig men også som han skrev “ærlig omkring det” :)
0
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Knirkemis » 30. jul 2019, 17:27

Når teenagepiger skriver “intra” på mine annoncer, får jeg lyst til at lægge dem på hjul og stejle. Især fordi de aldrig virkelig er “intra”.
17
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf MOGA » 30. jul 2019, 19:42

Knirkemis skrev:Når teenagepiger skriver “intra” på mine annoncer, får jeg lyst til at lægge dem på hjul og stejle. Især fordi de aldrig virkelig er “intra”.


Hvad betyder det? :forvirret:
0
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Knirkemis » 31. jul 2019, 08:33

SAGA skrev:Og hvorfor overhovedet skrive at man er interesseret? Jeg forstår det ikke.
Altså... hvad skal sælger bruge den information til.

Absolut intet, kan man bruge den information til. Derudover er det så grel mishandling af sproget, at det burde være strafbart.
11
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 31. jul 2019, 09:40

Yuna skrev:Ok selv om jeg er træt af useriøse mænd som alligevel ikke gider købe mine sko, har jeg i dag fået en rigtig pæn besked fra en mand, der gerne ville købe de strømpebukser jeg havde på på billedet.
Han skriver pænt om han må købe dem og hvis ikke, så skulle jeg trække på smilebåndet og ikke blive sur :lol:

Overvejer det faktisk fordi det var en pæn besked og tja, hvis det kan gøre ham glad og jeg kan tjene lidt penge, er det vel win win :lol:

Lige nu har kæresten og jeg er ret sjov samtale om jeg skal gøre det og om jeg skal have bruge strømpebukserne i et par timer, for hvis jeg sælger dem, skal manden jo ikke føle sig snydt :lol:

Nå men der er i dag sendt 2 par stinky stockings (Det skal være mit firmanavn, hvis der er penge i det :lol2: )
Nu må vi se hvad han siger til kvaliteten :lol2: :gruble:
19
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Brugeravatar
Kerrigan
Indlæg: 7723
Tilmeldt: 31. jan 2019, 18:30
Kort karma: 589
Likede indlæg: 11407

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Kerrigan » 31. jul 2019, 10:42

SAGA skrev:Og hvorfor overhovedet skrive at man er interesseret? Jeg forstår det ikke.
Altså... hvad skal sælger bruge den information til.


Nogle skriver det for at få notifikationer. De har nok ikke opdaget den meget praktiske knap der hedder "få notifikationer" som Facebook har ved alle opslag.
2
Har du husket at lave knibeøvelser i dag?
Brugeravatar
Pjeps
Indlæg: 6324
Tilmeldt: 11. aug 2015, 20:12
Kort karma: 764
Geografisk sted: Det skønne København
Likede indlæg: 14465

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Pjeps » 31. jul 2019, 11:38

Det er forøvrigt pisse irriterende at folk sætter feks en køkkenmaskine til salg og så bare skriver mærket, men ikke hvilken model det er.
Jeg har lige kigget efter slowjuicer, og 2 ud af 3 står der ikke hvilken model det er, jeg gider ikke sidde og spørge på 20+ annoncer.
0
:ninja:
Brugeravatar
Knirkemis
Indlæg: 1273
Tilmeldt: 20. apr 2016, 08:42
Kort karma: 313
Likede indlæg: 3587

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Knirkemis » 31. jul 2019, 18:53

Kerrigan skrev:
SAGA skrev:Og hvorfor overhovedet skrive at man er interesseret? Jeg forstår det ikke.
Altså... hvad skal sælger bruge den information til.


Nogle skriver det for at få notifikationer. De har nok ikke opdaget den meget praktiske knap der hedder "få notifikationer" som Facebook har ved alle opslag.

Og som alle andre salgsportaler også har :sarkasme:
0
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Madam Pomfrey » 31. jul 2019, 19:54

Ellin skrev:Folk der sætter tøj til salg uden mindstepris, størrelser eller noget som helst info, men bare “skriv for info” :rulle:


Jeg håber vildt og inderligt at de aldrig nogensinde får solgt deres "lorteting" - :sur: :nej: :fløjt:

Det er så meget op af bakke, og værre end "giv et bud"
1
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."
Brugeravatar
Yuna
Indlæg: 450
Tilmeldt: 13. maj 2016, 15:51
Kort karma: 39
Likede indlæg: 1527

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Yuna » 2. aug 2019, 06:00

Yuna skrev:
Yuna skrev:Ok selv om jeg er træt af useriøse mænd som alligevel ikke gider købe mine sko, har jeg i dag fået en rigtig pæn besked fra en mand, der gerne ville købe de strømpebukser jeg havde på på billedet.
Han skriver pænt om han må købe dem og hvis ikke, så skulle jeg trække på smilebåndet og ikke blive sur :lol:

Overvejer det faktisk fordi det var en pæn besked og tja, hvis det kan gøre ham glad og jeg kan tjene lidt penge, er det vel win win :lol:

Lige nu har kæresten og jeg er ret sjov samtale om jeg skal gøre det og om jeg skal have bruge strømpebukserne i et par timer, for hvis jeg sælger dem, skal manden jo ikke føle sig snydt :lol:

Nå men der er i dag sendt 2 par stinky stockings (Det skal være mit firmanavn, hvis der er penge i det :lol2: )
Nu må vi se hvad han siger til kvaliteten :lol2: :gruble:

Manden har nu modtaget og er yderst tilfreds :lol:

Sååååeh... hvis I kender andre med den slags fetish så er jeg klar :lol:
Senest rettet af Yuna 2. aug 2019, 10:43, rettet i alt 1 gang.
16
Pille, pille ned...så har man taget nej-hatten på igen...
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Lulu » 2. aug 2019, 07:22

Madam Pomfrey skrev:
Ellin skrev:Folk der sætter tøj til salg uden mindstepris, størrelser eller noget som helst info, men bare “skriv for info” :rulle:


Jeg håber vildt og inderligt at de aldrig nogensinde får solgt deres "lorteting" - :sur: :nej: :fløjt:

Det er så meget op af bakke, og værre end "giv et bud"


Og når der så står skambud ignoreres eller frabedes.

Hvad er et skambud når der ikke står nogen pris?!
3
Brugeravatar
Madam Pomfrey
Indlæg: 8894
Tilmeldt: 11. aug 2015, 19:29
Kort karma: 1514
Likede indlæg: 25487

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Madam Pomfrey » 2. aug 2019, 07:25

Lulu skrev:
Madam Pomfrey skrev:
Ellin skrev:Folk der sætter tøj til salg uden mindstepris, størrelser eller noget som helst info, men bare “skriv for info” :rulle:


Jeg håber vildt og inderligt at de aldrig nogensinde får solgt deres "lorteting" - :sur: :nej: :fløjt:

Det er så meget op af bakke, og værre end "giv et bud"


Og når der så står skambud ignoreres eller frabedes.

Hvad er et skambud når der ikke står nogen pris?!


Min erfaring siger mig at det for mange er halv pris af nypris - hvilket er tåbeligt at forvente for en flere år gammel og brugt genstand :wacko:
0
"Happiness can be found, even in the darkest of times, if one only remembers to turn on the light."

Tilbage til "Livets forhold"