Folks opførsel på salgs-portaler

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Hewlett
Indlæg: 1446
Tilmeldt: 30. apr 2016, 19:33
Kort karma: 99
Likede indlæg: 4349

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Hewlett » 8. jul 2018, 08:21

Juki skrev:
Hewlett skrev:
Juki skrev:
Hewlett skrev:
IMG_20180706_142229.jpg


Fordi, hvem skulle ellers hente den? :gruble:

Måske den kunne sendes. Er det ikke bare en papfigur? :genert:


Den er sat til salg i en gruppe for den bydel jeg bor i, så går ud fra af alle medlemmer i gruppen bor i bydelen eller tæt på .

Men jo, det ville ellers have været en god forklaring :lol:

100 kr for en papfigur må alligevel også være en ret god fortjeneste for sælger. Jeg kan dog ikke vurdere om den kun er falmet eller dårligt lavet.


Sælger har vel tænkt "Går den, så går den" :lol:
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 8. jul 2018, 11:19

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Det er en gammel annonce, som jeg ikke har kun uploade tidligere, men jeg ved desværre ikke om der var nogen der slog til.

Får de ikke brug for en trailer, når traileren skal køres på lossepladsen? Skak og mat, søde sælger.

Ikke hvis nogen slår til og henter den først, jo :D
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Pyjamas
Indlæg: 1185
Tilmeldt: 25. dec 2015, 23:15
Kort karma: 194
Likede indlæg: 3307

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Pyjamas » 8. jul 2018, 21:47

"Disse 30 fodboldkort gives væk til den person, der giver os de dyr, der følger med traktoren på billede 2. Min søn elsker den traktor og ønsker sig meget dyrene!"

OK, så jeg er så heldig at må få 30 kort, som du har fået gratis i bilka, og som man ellers får kastet i nakken fra andre privatpersoner, hvis jeg bare lige skaffer nogle dyr, du ikke selv kan finde? Vel og mærke dyr, du ikke viser billede af og Ikke oplyser mærket på legetøjet.

Hvis nogen mangler fodboldkort, så kontakt bare mig, jeg har tre bøger, og min arving opdager ikke at der lige forsvinder en 60-70 kort :cool2:
5
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8524
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15155

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Zonta » 8. jul 2018, 21:56

En, der sælger et køleskab. Der er billede på annoncen - taget fra nettet. "Billeder af varen kan sendes ved interesse." Hvorfor har du ikke bare sat dem ind i annoncen med det samme? Sådan noget får mig til at tænke, at det er noget rigtig skrammel.
12
J, juli 2018.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 9. jul 2018, 01:16

Zonta skrev:En, der sælger et køleskab. Der er billede på annoncen - taget fra nettet. "Billeder af varen kan sendes ved interesse." Hvorfor har du ikke bare sat dem ind i annoncen med det samme? Sådan noget får mig til at tænke, at det er noget rigtig skrammel.

Og hvor svært er det lige? Det er et køleskab, ikke et unikt kunstværk med så høj værdi at der er fare for tyveri :lol:
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 9. jul 2018, 01:21

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Det er en gammel annonce, som jeg ikke har kun uploade tidligere, men jeg ved desværre ikke om der var nogen der slog til.

Får de ikke brug for en trailer, når traileren skal køres på lossepladsen? Skak og mat, søde sælger.

Ikke hvis nogen slår til og henter den først, jo :D

Det er da altid noget, at de ikke tager sig betalt for den ære, som det jo tydeligvis er, at fjerne deres skrot for dem :D

Så du mener ikke det er den der afhenter den ødelagte trailer der er den heldige? :lol:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36728

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Daine » 9. jul 2018, 08:56

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Så du mener ikke det er den der afhenter den ødelagte trailer der er den heldige? :lol:

Det kommer i meget høj grad an på, om der kommer en ånd ud af den gamle trailer, dersom man gnider på den :D

Trailer-ånd :dance: Only in Jylland :lol:
2
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 9. jul 2018, 10:05

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Så du mener ikke det er den der afhenter den ødelagte trailer der er den heldige? :lol:

Det kommer i meget høj grad an på, om der kommer en ånd ud af den gamle trailer, dersom man gnider på den :D

Det kan jeg ikke garantere, selvom den sikkert gemmer på en masse historier, men hvis dækkene er nogenlunde okay kan de måske genanvendes til hobbyprojekter. Så på den måde kan man godt sige at der er en ånd der lever videre :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 9. jul 2018, 11:04

vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:
vulpesVelox skrev:
Juki skrev:Så du mener ikke det er den der afhenter den ødelagte trailer der er den heldige? :lol:

Det kommer i meget høj grad an på, om der kommer en ånd ud af den gamle trailer, dersom man gnider på den :D

Det kan jeg ikke garantere, selvom den sikkert gemmer på en masse historier, men hvis dækkene er nogenlunde okay kan de måske genanvendes til hobbyprojekter. Så på den måde kan man godt sige at der er en ånd der lever videre :lol:

Hvis ikke, er det i hvert fald ånds-svagt at købe vognen... :deer:

Det er da en ånds-bollet holdning at have :santa2:

(Det gør helt ondt på mig med den her slags jokes. Jeg kan ikke holde det ud :lol:)
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sof » 9. jul 2018, 13:58

Så krydser vi lige fingre for at det er i dag, det ENDELIG lykkes os at slippe af med det her monstrum af et fejlkøb!

Sof skrev:Er ved at sælge en sofa. Den er et halvt år gammel og vi har simpelthen bare fortrudt og vil af med den, derfor har vi sat den til en fin pris, synes vi selv - Normalpris 10.000, vi har købt for 7.000 og sat den til 3.500.

Dame skriver så “Vil gerne købe den for 2.000 og have den leveret til X(by 20 km væk), på Cxxx 2.TH” :forvirret:

Ellers tak for det gooode tilbud, dame.


Siden den 19. maj, hvor vi fik det fede tilbud, har vi mindst fået 10 andre, der minder om. Selvom vi opdaterede annoncen og skrev tydligere at vi ikke kan levere den. 2 gange har den været skilt ad, men vi er blevet brændt af. Den enes datter blev kørt ned og den andens mand gik fra hende. Altså 5 minutter efter hun skulle være der, men nu havde hun så kun råd til at give 1000, i stedet for 3000. Siger ikke at de ting ikke sker, de sker bare rigtig tit for folk der er på vej ud af døren for at købe DBA ting.

Vores nye sofa kom i sidste uge og glæder mig virkelig til ikke at have den stående på højkant for enden af spisebordet og til ikke at sidde på lagener og dynebetræk, i den anden sofa
5
Brugeravatar
Santa
Indlæg: 9510
Tilmeldt: 13. aug 2015, 05:56
Kort karma: 993
Likede indlæg: 26581

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Santa » 9. jul 2018, 15:38

Sof skrev:Så krydser vi lige fingre for at det er i dag, det ENDELIG lykkes os at slippe af med det her monstrum af et fejlkøb!

Sof skrev:Er ved at sælge en sofa. Den er et halvt år gammel og vi har simpelthen bare fortrudt og vil af med den, derfor har vi sat den til en fin pris, synes vi selv - Normalpris 10.000, vi har købt for 7.000 og sat den til 3.500.

Dame skriver så “Vil gerne købe den for 2.000 og have den leveret til X(by 20 km væk), på Cxxx 2.TH” :forvirret:

Ellers tak for det gooode tilbud, dame.


Siden den 19. maj, hvor vi fik det fede tilbud, har vi mindst fået 10 andre, der minder om. Selvom vi opdaterede annoncen og skrev tydligere at vi ikke kan levere den. 2 gange har den været skilt ad, men vi er blevet brændt af. Den enes datter blev kørt ned og den andens mand gik fra hende. Altså 5 minutter efter hun skulle være der, men nu havde hun så kun råd til at give 1000, i stedet for 3000. Siger ikke at de ting ikke sker, de sker bare rigtig tit for folk der er på vej ud af døren for at købe DBA ting.

Vores nye sofa kom i sidste uge og glæder mig virkelig til ikke at have den stående på højkant for enden af spisebordet og til ikke at sidde på lagener og dynebetræk, i den anden sofa


Eh...hvorfor sidder I på lagener i den nye og hvad her det med den gamle at gøre? :gruble:
0
Lad være med at læse mellem linjerne, der står stadig ikke noget. ;)
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5886
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14685

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 9. jul 2018, 16:59

Måske ikke så meget salgsportal igen, men har lige pt lidt beef med en fyr på Airbnb.

Jeg bookede et værelse derinde i går, da jeg skal til førstehjælpskursus fra 8-18 to timers kørsel væk. Det er altså længere end jeg vil køre hver dag når man samtidig er "på" så længe. Fik værelset til en fin pris, lutter gode anbefalinger.

Vågner til morgen til 2 beskeder om jeg ikke kan aflyse min bookning fordi han har lavet en fejl og har glemt at blocke dagene ud. Jeg gider slet ikke bøvle med noget som helst - vil bare have mine penge tilbage og så booke et hotel i stedet. For at få fuld refundering skal jeg så anmode ham om at slette bookningen, så det gør jeg. Herefter skal jeg så anmode om en fuld refundering ..

Intet er sket endnu og jeg skal bruge pengene til at booke andet bolig i stedet. Han havde så travlt med at det skulle bare annulleres LIGE NU og så venter jeg nu på at han får sneglet sig sammen til at godkende. Hvis jeg ikke kan få en fuld refundering af hele beløbet, så bliver jeg sgu en køber der er værd at brokke sig over herinde :nerve:
1
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sof » 9. jul 2018, 17:04

Santa skrev:
Sof skrev:Så krydser vi lige fingre for at det er i dag, det ENDELIG lykkes os at slippe af med det her monstrum af et fejlkøb!

Siden den 19. maj, hvor vi fik det fede tilbud, har vi mindst fået 10 andre, der minder om. Selvom vi opdaterede annoncen og skrev tydligere at vi ikke kan levere den. 2 gange har den været skilt ad, men vi er blevet brændt af. Den enes datter blev kørt ned og den andens mand gik fra hende. Altså 5 minutter efter hun skulle være der, men nu havde hun så kun råd til at give 1000, i stedet for 3000. Siger ikke at de ting ikke sker, de sker bare rigtig tit for folk der er på vej ud af døren for at købe DBA ting.

Vores nye sofa kom i sidste uge og glæder mig virkelig til ikke at have den stående på højkant for enden af spisebordet og til ikke at sidde på lagener og dynebetræk, i den anden sofa


Eh...hvorfor sidder I på lagener i den nye og hvad her det med den gamle at gøre? :gruble:

Synes jeg har skrevet det tydeligt, men vi sidder på lagener i den gamle, de få gange vi sidder i den, for at skåne den. Den er lys og det skulle lige passe man havde noget på bukserne der smittede af.
Den nye der er kommet står på højkant = er ikke til at sidde i, endnu. Vi bestilte den nye, fordi vi regnede med at vi med omkring 3 mdr leveringstid måtte være foruden sofa et godt stykke tid, ventede ca 2 uger med at sætte den til salg, men sådan skulle det ikke gå. Det har taget 10 uger at komme af med den gamle.
Senest rettet af Sof 9. jul 2018, 17:12, rettet i alt 1 gang.
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Juki » 9. jul 2018, 17:08

Sof skrev:Så krydser vi lige fingre for at det er i dag, det ENDELIG lykkes os at slippe af med det her monstrum af et fejlkøb!

Sof skrev:Er ved at sælge en sofa. Den er et halvt år gammel og vi har simpelthen bare fortrudt og vil af med den, derfor har vi sat den til en fin pris, synes vi selv - Normalpris 10.000, vi har købt for 7.000 og sat den til 3.500.

Dame skriver så “Vil gerne købe den for 2.000 og have den leveret til X(by 20 km væk), på Cxxx 2.TH” :forvirret:

Ellers tak for det gooode tilbud, dame.


Siden den 19. maj, hvor vi fik det fede tilbud, har vi mindst fået 10 andre, der minder om. Selvom vi opdaterede annoncen og skrev tydligere at vi ikke kan levere den. 2 gange har den været skilt ad, men vi er blevet brændt af. Den enes datter blev kørt ned og den andens mand gik fra hende. Altså 5 minutter efter hun skulle være der, men nu havde hun så kun råd til at give 1000, i stedet for 3000. Siger ikke at de ting ikke sker, de sker bare rigtig tit for folk der er på vej ud af døren for at købe DBA ting.

Vores nye sofa kom i sidste uge og glæder mig virkelig til ikke at have den stående på højkant for enden af spisebordet og til ikke at sidde på lagener og dynebetræk, i den anden sofa

Er det lykkes? :pompom:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Sof
Indlæg: 1730
Tilmeldt: 16. maj 2018, 10:28
Kort karma: 111
Likede indlæg: 2501

Re: Folks opførsel på salgs-portaler

Indlægaf Sof » 9. jul 2018, 17:15

Juki skrev:Er det lykkes? :pompom:


Man fristes til at skrive selvfølgelig ikke, men giver hende lige til kl 20, før vi afskriver hende helt.

Hun ville skrive når der var en time til de var her, da det er ca det deres tur burde tage. Hun skrev 17:30...

I al hans iver og “3. gang er lykkens gang”-agtighed, har min kæreste skilt den ad igen, dækket af med pap, plastik og tæpper og sat den i forhaven. Turde næsten ikke tænke at hun ikke ville komme. Så skal han slæbe 3 moduler kæmpe hjørnesofa ind igen, jeg kan nærmest kun løfte hynderne :deer:
Senest rettet af Sof 9. jul 2018, 17:17, rettet i alt 1 gang.
0

Tilbage til "Livets forhold"