Kind kys på ny veninde/ kollega

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Helplessoul
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21. okt 2017, 19:47
Kort karma: 0

Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Helplessoul » 21. okt 2017, 20:01

Hej alle sammen

Jeg er selv en pige og jeg har lært en ny pige at kende de sidste 2 måneder. Jeg håber ikke jeg har ødelagt det nu, vi arbejder i samme sted men vi har forskellige skemaer og tidspunkter så vi ses kun til events og hygge.

Men vores kemi er rigtig godt sammen og vi er gode veninder, hun forstår mig og vi har lidt en forbindelse til hinanden

Vi sås for første gang i Juni hvor vi snakket lidt sammen og alt gik fint og vi havde det sjovt. Så sås vi også til endnu en arrangement hvor vi også fik snakket stille og roligt og det var også fint, Igår var der så en ny arrangement og jeg er bange for jeg har dummet mig,

Det hele startet med jeg stødte ind på hende i offentligt toilet, hun så ked af det ud og hun sad og skrev en SMS, jeg spurgte hvordan hun har det så sagde hun at hun lige trængte til en pause fra de andre og at hun er meget træt efter i dag hvor jeg så svarer at det forståeligt og jeg har det på samme måde osv

Så spørg hun mig om jeg ikk har fået spist, jeg svarer nej på grund af jeg har arbejdet rigtig meget og slet ikke kunne nå at få frokost så, tilbød hun at følge mig ud til en sandwich bar for at se om vi ikke kunne få noget mad til mig, på vej derover var alt godt, og vi fik snakket osv

Da vi ankommer sandwich baren viser det sig at være lukket, jeg siger jeg bare kan få spist når jeg kommer hjem hvor hun så nikker okay, det var lidt en mærkelig følelse der på grund af jeg følte lidt hun var ked af det..

Men så siger hun til mig at hun også skal få spist senere og at hun så bare tager hjemad allerede nu, jeg siger okay og krammer hende, og vi siger farvel

Men så stopper jeg hende og spørg om hun kan ses i næste uge så får vi snakket lidt igen og da vi så skal til at sige farvel krammer hun mig og jeg kysser hende så på kinden (hurtig kind kys) og jeg så siger Hej Hej

Men da jeg så kigger på hende så hun ret overrasket ud men hun vinket til mig og sagde farvel.

Jeg tænkte ikke engang over det, det skete automatisk og jeg var helt chokeret jeg endda gav hende et kindkys men jeg holder så meget af hende som min søster og vil bare have hun har det godt

Jeg bange for hun ikke kan lide mig nu og jeg vil helst ikke have vores venskab skal ødelægges

Tror i hun synes det var mærkeligt / har jeg dummet mig??
0
Brugeravatar
Stormborn
Indlæg: 24
Tilmeldt: 2. maj 2016, 04:22
Kort karma: 2
Likede indlæg: 60

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Stormborn » 22. okt 2017, 02:09

Jeg tror altså ikke at du har noget at være nervøs for! Jeg har veninder som kysser på kinden og andre som ikke gør.
Det kan være at hun blev overrasket, men jeg tror altså slet ikke at du skal lægge noget negativt i hendes reaktion. Så til dit spørgsmål: Nej, du har ikke dummet dig. Som jeg ser det har du været en sød og støttende veninde! :)
1
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf JoyNips » 22. okt 2017, 04:45

Hvis det ikke er en veninde, du ses med privat, men kun i forbindelse med arrangementer, så ville jeg måske synes at et kys på kinden var lidt for kærligt. Den slags reserverer jeg personligt til nære venner og veninder, så hvis en hyggesnak-til-fester-veninde kyssede mig på kinden ville jeg også blive lidt overrasket. Men det ville da ikke ødelægge vores venskab (som jo knapt nok er eksisterende, hvis man kun er hyggesnak-til-fester-veninder).
1
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Annione
Indlæg: 3634
Tilmeldt: 11. aug 2015, 21:23
Kort karma: 822
Likede indlæg: 7730
Kontakt:

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Annione » 22. okt 2017, 05:21

Jeg kysser flere af mine veninder på kinden, de gør det samme. Det synes jeg er meget normalt.
Det er måske lidt tidligt at gøre det her - men det ville illle ødelægge noget i et venskab for mit vedkommende. Ville måske bare lure på din seksualitet :-D
0
Helplessoul
Indlæg: 2
Tilmeldt: 21. okt 2017, 19:47
Kort karma: 0

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Helplessoul » 22. okt 2017, 05:47

Tusind tak alle sammen, jeg håber hun ved det var kun ment på en sød måde ~ men er bange for det nok var for tidligt, Åh hvor pinligt :nerve: jeg håber virkelig ikke hun har fået et dårligt indtryk af mig eller sådan. Jeg er 100% til mænd, jeg ved virkelig ikke hvorfor jeg gjorde det, nogle gange holder jeg bare hurtigt af andre :-(
0
Grissebassen
Indlæg: 1997
Tilmeldt: 12. aug 2015, 14:42
Kort karma: 163
Likede indlæg: 3425

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Grissebassen » 22. okt 2017, 09:31

Nej, du har ikke dummet dig. Jeg er typen, der er temmelig tilbageholdende med fysisk kontakt med nye mennesker, og der er mange der har det ligesom mig på det punkt. Vi ved jo godt selv og accepterer, at mange andre ikke har det sådan, og at de oftest er hurtigere fremme i skoene end os. Men derfor kan det godt være grænseoverskridende alligevel, når det sker, at andre går hurtigere frem, og det kan være svært at skjule overraskelse/ubehag.

Edit: Pointen er, at folk som mig, der ikke er så vild med fysisk kontakt, ikke tænker dårligt om andre, der er mere frembrusende.
0
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Kind kys på ny veninde/ kollega

Indlægaf Zombie » 23. okt 2017, 09:04

Det her er sådan en situation, hvor du obsesser helt vildt over, om det var "for meget", om hun lægger for meget i det, om jeres spirende venskab nu er ødelagt osv. osv.

... og hun bare tænker: "Nå, det var da pudsigt, men folk er jo forskellige" og tænker ikke mere over det.
2
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Livets forhold"