Ubådsmordet!

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Atomic Blonde
Indlæg: 139
Tilmeldt: 30. jul 2017, 10:16
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Atomic Blonde » 18. aug 2017, 12:30

Angelina skrev:
Atomic Blonde skrev:Denne her tråd :gruble: Der er vist gået ged i den :fløjt:


Det er ikke en ged, men en ko :D
Er det sådan en ko ser ud? :gruble:
SHIT! Så er det sgu nok ikke et rådyr jeg skød i weekenden! :genert:
4
Just on the border of my waking mind, there lies another time, where darkness and light are one,
and as I tread the halls of sanity, I feel so glad to be, unable to go beyond.
Brugeravatar
Aragorn
Indlæg: 7360
Tilmeldt: 9. jul 2017, 20:50
Kort karma: 1563
Likede indlæg: 23234

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aragorn » 18. aug 2017, 14:57

Atomic Blonde skrev:
Angelina skrev:
Atomic Blonde skrev:Denne her tråd :gruble: Der er vist gået ged i den :fløjt:


Det er ikke en ged, men en ko :D
Er det sådan en ko ser ud? :gruble:
SHIT! Så er det sgu nok ikke et rådyr jeg skød i weekenden! :genert:


Jeg havde også skudt den. Jeg kunne godt bruge et nyt headset.
2

Essen meine sheisse. Schmäct gut, jah?
All poopoo times are peepee times, but not all peepee times are poopoo times.
Slettet bruger
Likede indlæg: 20787

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Slettet bruger » 18. aug 2017, 22:14

Den her tråd er ved at minde om en flok journalister der har stået i syv timer i småbrise på Storebælstbroen og prøves at holde snakken om ÅRTUSINDESORKAN VARSLET gående.
6
Brugeravatar
Guru
Indlæg: 546
Tilmeldt: 5. jun 2016, 10:09
Kort karma: 19
Likede indlæg: 449

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Guru » 21. aug 2017, 01:06

Som nævnt før, så kunne være at:

Det hele er et PR-stunt fra Madsens side. Han har før udtalt at han godt kunne tænke sig at lave en storslået kriminel handling for at skabe opmærksomhed omkring sig selv og hans projekter, vel at mærke uden at nogen kommer til skade. Det kriminelle vil så bestå i at han starter et drama og sætter politi og retssystem i gang uden grund. Han har så lavet en aftale med journalisten om at hun forsvinder i en periode, og skriver en lang artikel omkring det hele.

Her er hans udtalelse fra 2014 :

»Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,« lød det dengang fra Peter Madsen."

https://www.sondagsavisen.dk/underholdn ... -i-rummet/

Det skal siges at han de sidste 3 år har arbejdet en del med at bygge store brintballoner. Med det jeg kender til ham, ville det ikke undre mig at han kunne finde på den slags. Han er lidt af en fantast, og ser iøvrigt mere sig selv som en kunst-ingeniør end som normal ingeniør. Jeg kan dårligt forestille mig, at han har gjort det som de anklager ham for. Der mangler et motiv. Han drikker ikke alkohol og tager ikke stoffer. Det har han slet ikke tid til, så det er ikke noget der er gået galt mens han var påvirket. Han er desuden altid 100% optaget af sine projekter.

Alternativt, kan det jo være journalisten selv der ønsker at forsvinde, og har set mødet med PM som en god anledning. Hvorfor leder de efter hende i sverige? Noget tyder altså på at hun er taget tilbage til sverige.

Anyways, Jeg tror der skal tænkes lidt ud boksen, når man har med typer som PM at gøre. Det er jo netop det han er kendt for. At tænke ud af boksen.
0
“Problems that remain persistently insoluble should always be suspected as questions asked in the wrong way” – Alan Watts.
Brugeravatar
Atomic Blonde
Indlæg: 139
Tilmeldt: 30. jul 2017, 10:16
Kort karma: 14
Likede indlæg: 219

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Atomic Blonde » 21. aug 2017, 07:09

Guru skrev:Som nævnt før, så kunne være at:

Det hele er et PR-stunt fra Madsens side. Han har før udtalt at han godt kunne tænke sig at lave en storslået kriminel handling for at skabe opmærksomhed omkring sig selv og hans projekter, vel at mærke uden at nogen kommer til skade. Det kriminelle vil så bestå i at han starter et drama og sætter politi og retssystem i gang uden grund. Han har så lavet en aftale med journalisten om at hun forsvinder i en periode, og skriver en lang artikel omkring det hele.

Her er hans udtalelse fra 2014 :

»Jeg vil gerne i al hemmelighed bygge en kæmpestor brintballon og flyve ind over København i den, mens et hav af politibiler jagter mig nede på jorden. Ballonen vil jeg lande mellem de to spir på Roskilde Domkirke, mens politiet står klar til at fange mig. Jeg ved ikke, om det bliver lige præcis det, jeg kommer til at gøre, men jeg vil gerne lave en happening af gigantiske dimensioner,« lød det dengang fra Peter Madsen."

https://www.sondagsavisen.dk/underholdn ... -i-rummet/

Det skal siges at han de sidste 3 år har arbejdet en del med at bygge store brintballoner. Med det jeg kender til ham, ville det ikke undre mig at han kunne finde på den slags. Han er lidt af en fantast, og ser iøvrigt mere sig selv som en kunst-ingeniør end som normal ingeniør. Jeg kan dårligt forestille mig, at han har gjort det som de anklager ham for. Der mangler et motiv. Han drikker ikke alkohol og tager ikke stoffer. Det har han slet ikke tid til, så det er ikke noget der er gået galt mens han var påvirket. Han er desuden altid 100% optaget af sine projekter.

Alternativt, kan det jo være journalisten selv der ønsker at forsvinde, og har set mødet med PM som en god anledning. Hvorfor leder de efter hende i sverige? Noget tyder altså på at hun er taget tilbage til sverige.

Anyways, Jeg tror der skal tænkes lidt ud boksen, når man har med typer som PM at gøre. Det er jo netop det han er kendt for. At tænke ud af boksen.
Jeg kan garantere dig for at hvis det er et PR-stunt fra hans side, så har idioten fået mobiliseret politiet, forsvaret, redningsberedskabet og en masse private personer, samt nu også vores retsvæsen. Han vil opleve en shitstorm af dimensioner efter at have brændt millioner af vores skattekroner af. Og så kan han sgu nok vinke farvel til fremtidige finansieringer. Ligeledes, hvis den forsvunden svenske journalist er en del af dette, så må hun have en utrolig dårlig smag i munden.
2
Just on the border of my waking mind, there lies another time, where darkness and light are one,
and as I tread the halls of sanity, I feel so glad to be, unable to go beyond.
Brugeravatar
Aima
Indlæg: 3595
Tilmeldt: 23. aug 2015, 01:43
Kort karma: 1397
Likede indlæg: 15898

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Aima » 21. aug 2017, 07:21

En velfungerende og succesfuld kvinde er forsvundet, en hel famile er efterladt i endeløs uvished og sorg, fordi hun antageligvis ligger stendød på bunden af Øresund. Naturligvis er det her ikke et PR-stunt. Really, at være den mindste smule i tvivl om det reelt kan være tilfældet, er sgu nærmest mere åndssvagt, end da en bekendt fortalte, hun sommetider smider sig i det våde græs for at blive afladet for wifi-stråling.
8
I'll stick with hell no's and headphones...
Brugeravatar
Stars
Indlæg: 4856
Tilmeldt: 15. aug 2015, 06:11
Kort karma: 189
Likede indlæg: 6429

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf Stars » 21. aug 2017, 07:37

Det KAN jo godt være startet som et PR-stunt.
Og så er der gået noget galt ... altså en vildt uheldig timing, at damen er kommet ud for en ulykke og dermed ikke kan dukke op igen som aftalt.
0
"Vi har .. truffet den beslutning, at vi ikke tager børnene til Danmark, fordi deres forældre har vendt Danmark ryggen og har kæmpet for Islamisk Stat, og dermed har de truffet et valg på deres børns vegne."

Børnenes statsminister?
Brugeravatar
DenBruneMunk
Indlæg: 5046
Tilmeldt: 8. jun 2017, 19:25
Kort karma: 69
Geografisk sted: Syd på i Danmark
Likede indlæg: 2263

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf DenBruneMunk » 21. aug 2017, 08:03

Nu er det i nyhederne at Madsen forklarer der var en ulykke, og hendes lig er begravet på et sted ved køge bugt?

Så død , det er vist hvad Madsen nu selv erkender
0
Brugeravatar
icelady
Moderator
Indlæg: 16237
Tilmeldt: 12. aug 2015, 06:56
Kort karma: 1068
Geografisk sted: Randers
Likede indlæg: 32442

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf icelady » 21. aug 2017, 08:08

http://nyheder.tv2.dk/krimi/2017-08-21-peter-madsen-kim-wall-doede-i-en-ulykke-paa-ubaaden

- Sigtede har til politiet og i retten forklaret, at der er sket en ulykke ombord på ubåden, som har medført Kim Walls død, og at han efterfølgende har begravet hende til søs på et ikke nærmere defineret sted i Køge Bugt. Københavns Politi kan supplerende oplyse, at sigtelsen for drab opretholdes. Der vil ikke kunne gives yderligere oplysninger om sagens efterforskning, da denne stadig er omfattet af dørlukningen, skriver Københavns Politi i en pressemeddelelse.
0
....

“I do not see why man should not be as cruel as nature” -A. Hitler
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 21. aug 2017, 08:09

:popkorn: Uh!

Tror politiet har vidst det hele tiden, men har ventet med at afsløre for meget.
Senest rettet af HappyPaww 21. aug 2017, 08:21, rettet i alt 1 gang.
0
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf twinkle » 21. aug 2017, 08:10

Jeg må sige at jeg har rigtig svært ved at tro på at der er sket en ulykke, når han handler som han gør...
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5386
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10400

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf lillebjoern » 21. aug 2017, 08:19

Gad vide om ubåden så ER synket (selvom det så ud som om at han sank den med vilje), og at hun så er druknet og at han ikke ville dømmes for mordet på hende. Argh, so many questions…
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
thomassneum
Indlæg: 3356
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:23
Kort karma: 135
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 2926

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf thomassneum » 21. aug 2017, 08:20

"En ulykke" tror jeg heller ikke på. :(
Men fint at han nu har indrømmet så meget, så kan familien da komme videre herfra.
2
Med bov skal man mad lave, men...
Brugeravatar
twinkle
Indlæg: 3974
Tilmeldt: 14. aug 2015, 06:53
Kort karma: 328
Likede indlæg: 6360

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf twinkle » 21. aug 2017, 08:20

Lemonella skrev:
twinkle skrev:Jeg må sige at jeg har rigtig svært ved at tro på at der er sket en ulykke, når han handler som han gør...


Folk resgerer jo forskelligt, hvis de går i panik også selvom det er en ulykke.


Det er jeg udemærket godt klar over, men jeg synes stadig det er noget suspekt.
Og politiet opretholder sigtelsen for drab, men det kan selvfølgelig godt blive ændret når de forhåbentligt finder den stakkels kvindes lig..
0
B - 20.01.18 :dåne:
O - 03.07.20 :lun:
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15466

Re: Ubådsmordet!

Indlægaf HappyPaww » 21. aug 2017, 08:23

Hvis det er ren ulykke, så smider man ikke liget overbord, men ringer 112 og kommer i land hurtigst muligt.
10

Tilbage til "Livets forhold"