Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf RavenClaw » 30. maj 2018, 10:57

Undtagelsen skrev:
fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.


Det er nu ikke kun hende.
Kræftens Bekæmpelse har for ganske nylig lagt et opslag op på Facebook om solcreme og hvor vigtigt det er at bruge.
Det kommentarfelt... :tie:


"KB kan I nævne én solcreme, der ikke er kræftfremkaldende?" Facebook-ekspert kan du nævne én statistik, hvor solcreme er højere på listen end UV-stråling i en kræftundersøgelse?
0
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5109
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1219
Likede indlæg: 20819

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Zombie » 2. jun 2018, 19:12

Citat:

"Jeg er gudskelov hverken uddannet inde for medicin, ernæring eller alternativ behandling. "

OMG en tosse!
7
aka Forbies

:gammel:
Modesty Blame
Indlæg: 4326
Tilmeldt: 11. aug 2015, 08:21
Kort karma: 519
Likede indlæg: 9418

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Modesty Blame » 4. jun 2018, 17:54

fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.

Det pisser mig virkeligt af, at hun skriver sådan noget vrøvl. Kvaksalver, er hvad hun er.
3
fisken80
Indlæg: 22074
Tilmeldt: 18. aug 2015, 16:13
Kort karma: 1127
Likede indlæg: 52050

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf fisken80 » 4. jun 2018, 18:08

Modesty Blame skrev:
fisken80 skrev:Jeg synes ikke engang det er sjovt mere. Hun gør folk syge. Hun er skyld i, at nogle måske ender med hudkræft. Det er fanme en alvorlig ting at være en del af.
Og ja, folk må også gerne tænke selv, men jeg synes stadig hun er en forbandet møgkælling, når hun skriver den slags.

Det pisser mig virkeligt af, at hun skriver sådan noget vrøvl. Kvaksalver, er hvad hun er.


Kvaksalver, lige præcis. I gamle dage kørte de rundt i vogne og solgte underlige miksturer på flaske. Og hvis de ikke kom væk før folk opdagede at det var virkningsløst så blev de rullet i tjære og dyppet i fjer...
2
litteraturen kan noget, som regneark og forvaltningsstudier ikke kan. Uden litteraturen bliver tanker og ideologier blodfattige og pulsløse.

Man VÆNNER sig til ting. Det kommer af vane. Så svært er det ikke.

Maude, din proportionssans
Brugeravatar
DetSorteCirkus
Indlæg: 21951
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:07
Kort karma: 2513
Likede indlæg: 59513

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf DetSorteCirkus » 4. jun 2018, 18:31

Men én ting har ikke ændret sig gennem alle årene.

Er det solcreme og kunstigt lys gør dig syg og tyk ?


Syg og tyk.
Hun ved lige, hvor hun skal sætte fingeren og trykke.
5
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf bluetof1 » 4. jun 2018, 18:38

Jeg kan ikke lade være med at tænke, hun bliver mere og mere bims at høre på og mere og mere kunstig at se på. Hvis folk er dumme nok til at hoppe på det når hun er så langt væk fra vinduet så var det nok i forvejen ikke mennesker, der ville bruge solcreme eller i det hele taget følge råd udformet ud fra vestlig medicinsk viden.
Så er der i virkeligheden tabt nogen? Det er selvfølgelig svært at vide, men jeg tror at mennesker, der tror fuldt og fast på hende og hendes metoder i forvejen er meget langt udenfor pædagogisk rækkevidde. Det er den slags mennesker, der vil forsøge at leve af sollys og forsage mad og drikke.
Der er selvfølgelig nogle sølle, forvirrede stakler i mellem, der vender sig imod hvad som helst, der virker til at give det svar de har brug for/gerne vil høre, men selv uden Ninka ville de nok bare vende sig mod en anden guru med knald i potten og en mirakelkur.
6
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
milisa
Indlæg: 1959
Tilmeldt: 13. aug 2015, 19:43
Kort karma: 419
Likede indlæg: 4817

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf milisa » 6. jun 2018, 13:15

RavenClaw skrev:
"KB kan I nævne én solcreme, der ikke er kræftfremkaldende?" Facebook-ekspert kan du nævne én statistik, hvor solcreme er højere på listen end UV-stråling i en kræftundersøgelse?


Problemet er jo, alle de der selvbestaltede internetforskere, som læser artikler og studier, som fanden læser biblen.

Der findes ikke en solcreme uden kræftfremkaldende stoffer. Det er sådan set rigtigt. Solcreme er for så vidt også kræftfremkaldende. I absurde mængder. Og hvis jeg husker studiet korrekt blev det da vist ovenikøbet givet intravenøst....... Men selvom der naturligvis absorberes en skvis gennem huden af de trælse ting, så er mængderne jo temmelig små.

Derudover, som der ganske rigtigt står ovenfor, så er alt jo relativt. Hvis alternativet til solcreme er ingen solcreme, men samme solmængde, så er det jo direkte hen til en anden form for strålebehandling..... Det er da klart bedst at undgå solcreme og opholde sig i solen af kortere tid ad gangen i just den mængde, man kan tåle uden at blive rød. Humlen er jo så bare, at som gennemsnitlig skandinav betyder det ca 20 minutter om dagen ved Middelhavet og 45 min om dagen herhjemme.... Og det er der jo ingen, der nøjes med.

Men alt det her er ALT for kompliceret for internetforskerne. Det er jo også meget mere bekvemt at komme med den konklusion, der passer til ens overbevisning.... Plus det giver langt flere likes og tilbedninger at gå imod videnskaben end med. Desværre.
6
Tally-ho
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf FormerlyKnownAs » 10. jun 2018, 16:04

Arhhh...det er vist en sandhed med modifikationer at han har fundet ungdommens kilde.
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
2
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf bluetof1 » 10. jun 2018, 16:43

Jeg spekulerer på om han ikke beholder hende fordi, om ikke andet, så er hun da et fantastisk egoboost :lol:

For en, der angiveligt går uendelig lidt op i materielle goder, så taler hun godt nok tit om at noget er dyrt, sjældent eller det samme som de kendtes.
16
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9492
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7810

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sophies-mor » 10. jun 2018, 17:00

Åh du godeste.
Kærlighed gør blind. Selv en førerhund kunne ikke hjælpe hende.
3
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 10. jun 2018, 20:59

In fact, he looks younger and younger.

Wait, what? :stoned:
Han ligner en alkoholisk hjemløs?
9
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lykke » 11. jun 2018, 05:04

Den der video hvor hun taler om alt det hun kan behandle, hvor han sidder ved siden af.. Wow!
Altså han blinker hele tiden. Er det ikke et eller andet - jeg tænkte på om det ikke er et “tegn” på nervøsitet/løgn eller måske det bare er at han blinker meget, men det ser godt nok specielt ud.
0
Sorenspige
Indlæg: 7067
Tilmeldt: 29. sep 2015, 06:34
Kort karma: 967
Likede indlæg: 9377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sorenspige » 11. jun 2018, 18:52

Han er beviset på, at kærlighed gør blind.
0
Akehurst2
Indlæg: 14144
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:17
Kort karma: 1259
Likede indlæg: 40586

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Akehurst2 » 10. jul 2018, 15:35

Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?
13
Brugeravatar
Guilded_Lily
Indlæg: 12656
Tilmeldt: 12. sep 2015, 09:41
Kort karma: 910
Likede indlæg: 12377

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Guilded_Lily » 10. jul 2018, 16:53

Akehurst2 skrev:Mange mener, man skal spise lokalt, vist mest af hensyn til miljøet.

Men Ninka mener, at det er fordi, ellers bliver kroppen så forvirret: http://www.ninkasdetox.dk/bloggen/artic ... s-koekken/

Elektroner og breddegrad

Din krop læser den mad den spiser og 2/3 dele af den måde din krop får energi på handler om elektricitet i kroppen. De elektroner bliver dannet ved lys, men de bliver også dannet ved mad og den mad vi spiser.
Mismatch sker hvis din krop ikke kan læse størstedelen af den mad du spiser, fordi den ikke matcher der hvor du bor.
Det vil sige at hvis din kost hovedsageligt består af madvarer som slet ikke vokser der hvor du bor, så er din krop på overarbejde, fordi den forgæves forsøger at læse ”et sprog” den ikke forstår.
Hvilket betyder du stresser din krop frem for at nære den. Og det er jo ikke meningen når du tror du vælger sunde madvarer.   


Hvor længe mon man skal bo et sted før man kan begynde at spise den lokale mad? Altså, kroppen skal vel lige indstille sig, eller hvordan?


Nu må hun simpelthen snart styre sin brandert! Hvad så med de, der i tidernes morgen vandrede efter føden?
6

Tilbage til "Livets forhold"