Så er Ninka single igen...

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Lurende Peber
Indlæg: 3091
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:28
Kort karma: 487
Geografisk sted: Langt ude
Likede indlæg: 6065

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Lurende Peber » 31. jul 2018, 20:37

Ellin skrev:Faldt over hende her på Instagram - En ny slags Ninka - “underlivsversionen”;

billede.jpeg


Æv. Billedet og første linie fik mig et øjeblik til at håbe, at man kunne bruge seksuel energi til at lade batterier op :fløjt:
1
Registreret Gammel Gris :gris:
Brugeravatar
Danseprinsesse
Indlæg: 3723
Tilmeldt: 18. aug 2015, 09:57
Kort karma: 652
Likede indlæg: 11266

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Danseprinsesse » 31. jul 2018, 20:43

Holy crap. Bogstaveligt talt.
0
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sophies-mor » 7. okt 2018, 16:40

1
Hæklerier på hjernen :cool:
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 7. okt 2018, 17:08



Jeg kan ikke læse mere end

»I hver generation af ildsjæle, der færdes her på jorden, er der ledere, der skiller sig ud. De er budbringere og formidlere af ny viden, høj bevidsthed og avancerede teknikker til healing og selvudvikling (…) Martin er en af dem.«

Sådan omtaler bloggeren Ninka Bernadette-Mauritson den alternative behandler Martin Hejlesen i forordet til hans bog om alternativ behandling.


før jeg rammer betalingsmuren, men allerede med de få linier tager jeg dybe indåndinger og ruller med mine øjn på en måde som tegnefilms figure ville misunde
4
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Persnikedy
Indlæg: 12397
Tilmeldt: 1. sep 2015, 11:31
Kort karma: 1072
Likede indlæg: 18411

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Persnikedy » 7. okt 2018, 17:09

En ting er at hun får folk til at spise daddelkugler og lave kegle øvelser og tænke spøjse tanker, men hun skal sgu da ikke fucke med kræft patienter... Nu er hun ikke bare en skør kugle som folk spilder penge og energi på - nu nærmer hun sig noget farligt
12
Santa skrev:Penis.
Altid penis.
Brugeravatar
Dirtylittledevil
Indlæg: 6687
Tilmeldt: 12. aug 2015, 20:03
Kort karma: 1866
Likede indlæg: 34771

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Dirtylittledevil » 7. okt 2018, 19:15

Den artikel er virkelig spændende!
0
Ilddråberne i mine øjne
Renhedens hjerter kan virkelig være et savn
Brugeravatar
Wolf
Indlæg: 292
Tilmeldt: 21. aug 2015, 16:59
Kort karma: 57
Likede indlæg: 1165

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Wolf » 8. okt 2018, 16:17

Det er så manden, der direkte fraråder kræftpatienter at tage imod kemobehandling. Der lader patienter vente udenfor i en halv time, mens han klarer shitstorms på nettet - hvorefter han aflyser den aftale, de har siddet og ventet på. Manden, der direkte siger, at cancer indikatoren kan man ikke stole på. Manden, der sletter samtlige kritiske kommentarer fra sin facebookside OG blokerer de, der tillader sig at stille spørgsmål.
Charmerende bekendtskab. At de vil være det bekendt !
7
Brugeravatar
Sophies-mor
Indlæg: 9488
Tilmeldt: 16. okt 2015, 12:30
Kort karma: 787
Likede indlæg: 7809

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Sophies-mor » 8. okt 2018, 18:32

Wolf skrev:Det er så manden, der direkte fraråder kræftpatienter at tage imod kemobehandling. Der lader patienter vente udenfor i en halv time, mens han klarer shitstorms på nettet - hvorefter han aflyser den aftale, de har siddet og ventet på. Manden, der direkte siger, at cancer indikatoren kan man ikke stole på. Manden, der sletter samtlige kritiske kommentarer fra sin facebookside OG blokerer de, der tillader sig at stille spørgsmål.
Charmerende bekendtskab. At de vil være det bekendt !

Der er søreme én til af slagsen...
Dog ikke lige knyttet til Ninka, tror jeg
https://nordjyske.dk/nyheder/svaert-at-have-kendte-foraeldre/0d1b5302-2b2d-4ce5-bae5-5b69cac73e30
https://www.berlingske.dk/samfund/han-tror-paa-at-alle-sygdomme-kan-forklares-med-traumer-hvad-nu-hvis-det
1
Hæklerier på hjernen :cool:
Undtagelsen
Indlæg: 2238
Tilmeldt: 17. aug 2015, 17:05
Kort karma: 220
Likede indlæg: 4583

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf Undtagelsen » 20. nov 2018, 10:48

Ninka leder efter en business numerolog til hendes US/UK brand.
Gad vide hvad det ender med?
Nogle forslag? :-D
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf computermus » 20. nov 2018, 21:34

Sophies-mor skrev:
Wolf skrev:Det er så manden, der direkte fraråder kræftpatienter at tage imod kemobehandling. Der lader patienter vente udenfor i en halv time, mens han klarer shitstorms på nettet - hvorefter han aflyser den aftale, de har siddet og ventet på. Manden, der direkte siger, at cancer indikatoren kan man ikke stole på. Manden, der sletter samtlige kritiske kommentarer fra sin facebookside OG blokerer de, der tillader sig at stille spørgsmål.
Charmerende bekendtskab. At de vil være det bekendt !

Der er søreme én til af slagsen...
Dog ikke lige knyttet til Ninka, tror jeg
https://nordjyske.dk/nyheder/svaert-at-have-kendte-foraeldre/0d1b5302-2b2d-4ce5-bae5-5b69cac73e30
https://www.berlingske.dk/samfund/han-tror-paa-at-alle-sygdomme-kan-forklares-med-traumer-hvad-nu-hvis-det

Det ene link, som er fra nordjyske, er da godt nok en gang roderi at læse. Manglende punktummer adskillige steder, skrevet ud i en køre. Godt nok med fed skrift , men ellers er der da næsten ren forvirring , når man forsøger at læse det.
Det kunne være den unge journalist lige skulle give sig tid til at læse en smule korrektur.
0
OberstNasig
Indlæg: 1405
Tilmeldt: 19. feb 2016, 21:10
Kort karma: 259
Likede indlæg: 2975

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf OberstNasig » 20. nov 2018, 22:07

Hah! Jeg har lyttet til et par afsnit fra hendes podcast. Jeg var ved at brække mig af grin, da hun i afsnit to, tror jeg, hvor fantastisk hun og hendes unger er. Der er intet galt i at være glad og tilfreds med sig selv, tværtimod. Jeg er selv ret stor fan af mig selv, men jeg ville aldrig have et behov for at fortælle i detaljer, hvor fantastisk jeg egentlig er og hvor rig, smuk og sund jeg er.
0
HappyHippo
Indlæg: 2530
Tilmeldt: 13. aug 2015, 13:16
Kort karma: 170
Likede indlæg: 4383

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf HappyHippo » 21. nov 2018, 06:52

OberstNasig skrev:Hah! Jeg har lyttet til et par afsnit fra hendes podcast. Jeg var ved at brække mig af grin, da hun i afsnit to, tror jeg, hvor fantastisk hun og hendes unger er. Der er intet galt i at være glad og tilfreds med sig selv, tværtimod. Jeg er selv ret stor fan af mig selv, men jeg ville aldrig have et behov for at fortælle i detaljer, hvor fantastisk jeg egentlig er og hvor rig, smuk og sund jeg er.


Det er blevet til en guilty pleasure for mig :genert: jeg er veganer og ifølge hende meget usund, der kun lever af grønt, får børn med diabetes elign (kan ikke huske det præcist), men det hele er så langt ude, jeg ikke kan lade være.
Og så omtaler hun konsekvent sin mand som hendes soulmate :lol:
2
IrmaPigen
Indlæg: 7785
Tilmeldt: 17. apr 2016, 06:38
Kort karma: 971
Likede indlæg: 12438

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf IrmaPigen » 21. nov 2018, 06:57

HappyHippo skrev:
OberstNasig skrev:Hah! Jeg har lyttet til et par afsnit fra hendes podcast. Jeg var ved at brække mig af grin, da hun i afsnit to, tror jeg, hvor fantastisk hun og hendes unger er. Der er intet galt i at være glad og tilfreds med sig selv, tværtimod. Jeg er selv ret stor fan af mig selv, men jeg ville aldrig have et behov for at fortælle i detaljer, hvor fantastisk jeg egentlig er og hvor rig, smuk og sund jeg er.


Det er blevet til en guilty pleasure for mig :genert: jeg er veganer og ifølge hende meget usund, der kun lever af grønt, får børn med diabetes elign (kan ikke huske det præcist), men det hele er så langt ude, jeg ikke kan lade være.
Og så omtaler hun konsekvent sin mand som hendes soulmate :lol:


Nu ved jeg ikke lige hvad hun siger om veganere. Men det er da korrekt at veganere ofte mangler vitaminer og mineraler.
1
Brugeravatar
nianaia
Indlæg: 29
Tilmeldt: 10. okt 2018, 13:38
Kort karma: 7
Likede indlæg: 121
Kontakt:

Slettet

Indlægaf nianaia » 21. nov 2018, 07:07

Slettet
Senest rettet af nianaia 20. jan 2021, 13:29, rettet i alt 2 gange.
0
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Så er Ninka single igen...

Indlægaf kidkomb » 21. nov 2018, 07:51

nianaia skrev:Nu ved jeg ikke lige hvad hun siger om veganere. Men det er da korrekt at veganere ofte mangler vitaminer og mineraler.


Jeg har ofte læst at man som veganer kan risikere vitaminmangel (B12) men jeg har aldrig mødt en eneste veganer der nogensinde har haft vitaminmangel, tværtimod er blodprøverne gerne blevet bedre, efter de blev veganere (incl mig selv) men det er bare min erfaring. :lun:[/quote]
Jeg kender 3 veganere og to af dem har oplevet vitaminmangel. Den ene er decideret fejlernæret og man kan se at hendes muskelmasse ligesom er blevet "ædt" op. Det er et stort ansvar at være veganer fordi man skal have ret meget styr på hvad man spiser for at få nok næring, fedt, vitaminer ect. Og det er ikke alle der magter det.
5
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.

Tilbage til "Livets forhold"