Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fillie » 22. jan 2018, 12:32

Mi55y skrev:
Fillie skrev:Den veninde, jeg har kendt i længst tid og betragter som min bedste veninde, har fået en ny veninde, som hun virker meget imponeret af, og som lægger stort beslag på hendes tid og desuden tagger hende konstant på Facebook (også på “BFF-billeder”). Selvom jeg er glad på min venindes vegne, er jeg mega jaloux og bliver ærlig talt skide irriteret, hver gang den nye veninde endnu en gang popper op med sine “kærlighedserklæringer”. Jeg er 37 og skal virkelig arbejde med det her: Det er jo totalt barnligt, og jeg er flov over, at jeg ønsker “imposteren” hen, hvor peberet gror og faktisk ikke gider at høre om hende. :ninja:


Sådan har jeg det også med min ældste og tættese veninde, som har fået en rigtig tæt veninde i en kollega :genert:

Og vi bor altså i hver sin ende af landet og ser kun hinanden 3-4 gange om året, så jeg burde kunne unde hende en god veninde i hverdagen. Men det kan jeg i mit stille sind åbenbart ikke :rulle:


Nej, det er virkelig svært! Min venindes nye veninde er også en kollega, som hun dog ikke længere arbejder sammen med. Min veninde er nærmest “starstruck”: Der er stort set ikke grænser for, hvad den nye veninde kan - hun er jo real life Super Woman! Så min veninde er meget inspireret af og taler ofte om hende, følger en masse råd fra hende (hvor hun aldrig har lyttet til mig, når jeg har sagt noget lignende), svarer hende pronto, selvom vi er sammen (jeg hører selvfølgelig intet fra min veninde, når de er sammen), og de deler pludselig nogle oplevelser, som ellers har været forbeholdt min veninde og mig; f.eks. har jeg altid forestillet mig, at jeg skulle med, når min veninde skal have sin første tatovering, men det skal åbenbart foregå sammen med den nye veninde - naturligvis hos dennes faste tatovør. Det gør det ikke bedre, at den nye veninde overhovedet ikke forholder sig til min eksistens: På billeder af min veninde og mig kommenterer hun kun min veninde (som hun har givet et halvvammelt kælenavn, hun konstant bruger). Og alt i alt virker den nye veninde slet ikke som en type, jeg bryder mig om, for hun fremstår som en højtråbende maskine med rundsave på albuerne, der tromler alt og alle omkring sig. Jeg er blevet helt allergisk over for at høre om hende, og hun er bare alle steder - HELE TIDEN! Og hun har sat kløerne godt og grundigt i min veninde, hvor hele verden konstant skal se, hvor gode veninder de er.

... Jeg brækker mig over den nye veninde, fordi jeg er SÅ jaloux! :8:
6
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
POCKETKITTEN
Indlæg: 5607
Tilmeldt: 28. dec 2015, 18:47
Kort karma: 1484
Likede indlæg: 22868

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf POCKETKITTEN » 23. jan 2018, 07:34

Porcelænselgen er blevet solgt. :(
2
Man kan godt være dum, selvom man har en høj IP.
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 23. jan 2018, 07:37

POCKETKITTEN skrev:Porcelænselgen er blevet solgt. :(


:kram:
Se på den lyse side, du er ikke alene om at have speciel smag :D
:ae:
5
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 23. jan 2018, 07:57

POCKETKITTEN skrev:Porcelænselgen er blevet solgt. :(

Noooo!! :(

Jeg krydser så meget fingre for at det er din kæreste der har købt den i smug, evt. for at overraske dig! Måske som en morgengave? :D
4
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf sigge » 25. jan 2018, 13:14

Er I klar til en bekendelse, der er så freaky, at vi lige så godt kan lukke tråden, fordi intet kan slå den?












Jeg er en vaskeægte gammeljomfru: Jeg har aldrig dyrket sex, haft en kæreste eller så meget som kysset med nogen. Og jeg bliver 42 lige om lidt.

Jeg tror, at nogle af mine nærmeste har en mistanke, men der er ingen, der definitivt ved, at det forholder sig sådan.

På den lyse side, fik jeg at vide i dag, at jeg så ikke behøver at få lavet det der celleskrab hvert 3. år - medmindre jeg altså begynder at dyrke sex med en mand på et tidspunkt.
20
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
Moxy-lady
Indlæg: 7465
Tilmeldt: 11. aug 2015, 10:18
Kort karma: 1761
Likede indlæg: 24405

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Moxy-lady » 25. jan 2018, 14:08

sigge skrev:Er I klar til en bekendelse, der er så freaky, at vi lige så godt kan lukke tråden, fordi intet kan slå den?












Jeg er en vaskeægte gammeljomfru: Jeg har aldrig dyrket sex, haft en kæreste eller så meget som kysset med nogen. Og jeg bliver 42 lige om lidt.

Jeg tror, at nogle af mine nærmeste har en mistanke, men der er ingen, der definitivt ved, at det forholder sig sådan.

På den lyse side, fik jeg at vide i dag, at jeg så ikke behøver at få lavet det der celleskrab hvert 3. år - medmindre jeg altså begynder at dyrke sex med en mand på et tidspunkt.


Det er alligevel usædvanligt :) Hvordan har du det med det? Er det selvvalgt eller er du bare uheldig? (Og undskyld at jeg spørger, du er selvfølgelig overhovedet ikke forpligtet til at svare hvis du ikke har lyst!)
0
My world 12-10-18 :lun:
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14706
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf sigge » 25. jan 2018, 14:19

Moxy-lady skrev:
Det er alligevel usædvanligt :) Hvordan har du det med det? Er det selvvalgt eller er du bare uheldig? (Og undskyld at jeg spørger, du er selvfølgelig overhovedet ikke forpligtet til at svare hvis du ikke har lyst!)


Jeg har det fint nok med det - forstået på den måde, at jeg ikke går og savner det til daglig. Men man savner jo sjældent noget, man aldrig har haft. Det er egentlig kun en belastning, fordi det er pinligt at skulle fortælle andre om det. Jeg har taget tilløb til at skrive det her i tråden i lang tid, overvejet en dobbeltprofil og alt muligt. Overfor venner, kolleger osv. er jeg ikke 100% ærlig omkring det, men kommer med halvvage udmeldinger og forsøger at virke som om, at jeg ikke er helt ubekendt med området, selvom det er længe siden.

Det er ikke et bevidst valg - det er bare blevet sådan. Jeg kom ikke rigtigt i gang der i de sene teenageår, hvor det vel for de fleste er naturligt at begynde med kærester og den slags. Jeg var (og er) meget genert og tilbageholdende og har en lav selvtillid, så jeg tog ikke selv noget initiativ og opdagede måske heller ikke, hvis jeg blev flirtet med. Og siden er det bare ligesom blevet selvbekræftende: Jo længere tid, der er gået, des sværere er det blevet at "få gjort noget ved det". For hvem gider at bøvle med en uerfaren 25-30-40-årig, hvis de kan få en erfaren 25-30-40-årig eller i det mindste en ung og sprød uerfaren? Har jeg tænkt.

Men som sagt er jeg ikke ked af det til daglig. Som ung var det da ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at det skulle være. Men jeg har et godt liv uden en kæreste/sex, så jeg gør heller ikke noget aktivt for at ændre situationen.
0
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf musling » 25. jan 2018, 14:25

sigge skrev:
Moxy-lady skrev:
Det er alligevel usædvanligt :) Hvordan har du det med det? Er det selvvalgt eller er du bare uheldig? (Og undskyld at jeg spørger, du er selvfølgelig overhovedet ikke forpligtet til at svare hvis du ikke har lyst!)


Jeg har det fint nok med det - forstået på den måde, at jeg ikke går og savner det til daglig. Men man savner jo sjældent noget, man aldrig har haft. Det er egentlig kun en belastning, fordi det er pinligt at skulle fortælle andre om det. Jeg har taget tilløb til at skrive det her i tråden i lang tid, overvejet en dobbeltprofil og alt muligt. Overfor venner, kolleger osv. er jeg ikke 100% ærlig omkring det, men kommer med halvvage udmeldinger og forsøger at virke som om, at jeg ikke er helt ubekendt med området, selvom det er længe siden.

Det er ikke et bevidst valg - det er bare blevet sådan. Jeg kom ikke rigtigt i gang der i de sene teenageår, hvor det vel for de fleste er naturligt at begynde med kærester og den slags. Jeg var (og er) meget genert og tilbageholdende og har en lav selvtillid, så jeg tog ikke selv noget initiativ og opdagede måske heller ikke, hvis jeg blev flirtet med. Og siden er det bare ligesom blevet selvbekræftende: Jo længere tid, der er gået, des sværere er det blevet at "få gjort noget ved det". For hvem gider at bøvle med en uerfaren 25-30-40-årig, hvis de kan få en erfaren 25-30-40-årig eller i det mindste en ung og sprød uerfaren? Har jeg tænkt.

Men som sagt er jeg ikke ked af det til daglig. Som ung var det da ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at det skulle være. Men jeg har et godt liv uden en kæreste/sex, så jeg gør heller ikke noget aktivt for at ændre situationen.


Synes det er vildt sejt, at du 'står frem' og fortæller om det, for ja, i vores samfund er det helt atypisk. Men i mine øjne slet ikke forkert. :kram:
22
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Krølle » 25. jan 2018, 14:28

sigge skrev:
Moxy-lady skrev:
Det er alligevel usædvanligt :) Hvordan har du det med det? Er det selvvalgt eller er du bare uheldig? (Og undskyld at jeg spørger, du er selvfølgelig overhovedet ikke forpligtet til at svare hvis du ikke har lyst!)


Jeg har det fint nok med det - forstået på den måde, at jeg ikke går og savner det til daglig. Men man savner jo sjældent noget, man aldrig har haft. Det er egentlig kun en belastning, fordi det er pinligt at skulle fortælle andre om det. Jeg har taget tilløb til at skrive det her i tråden i lang tid, overvejet en dobbeltprofil og alt muligt. Overfor venner, kolleger osv. er jeg ikke 100% ærlig omkring det, men kommer med halvvage udmeldinger og forsøger at virke som om, at jeg ikke er helt ubekendt med området, selvom det er længe siden.

Det er ikke et bevidst valg - det er bare blevet sådan. Jeg kom ikke rigtigt i gang der i de sene teenageår, hvor det vel for de fleste er naturligt at begynde med kærester og den slags. Jeg var (og er) meget genert og tilbageholdende og har en lav selvtillid, så jeg tog ikke selv noget initiativ og opdagede måske heller ikke, hvis jeg blev flirtet med. Og siden er det bare ligesom blevet selvbekræftende: Jo længere tid, der er gået, des sværere er det blevet at "få gjort noget ved det". For hvem gider at bøvle med en uerfaren 25-30-40-årig, hvis de kan få en erfaren 25-30-40-årig eller i det mindste en ung og sprød uerfaren? Har jeg tænkt.

Men som sagt er jeg ikke ked af det til daglig. Som ung var det da ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at det skulle være. Men jeg har et godt liv uden en kæreste/sex, så jeg gør heller ikke noget aktivt for at ændre situationen.


Jeg tror egentlig, at flere end du umiddelbart tror, går rundt med nogle af de samme tanker, selvom de har været i (lange) forhold. Det er selvfølgelig ikke det samme, men jeg kan da se det både hos mig selv og veninder, der er blevet skilt efter mange års forhold, der har varet siden teenageårene.

Jeg står som 35-årlig overfor at være alene for første gang i 10,5 år, og jeg er skræmt fra vid og sans ved tanken om aktivt at skulle opsøge nyt mandligt selskab. Jeg har selvfølgelig erfaringer fra tidligere at trække på, som du ikke har, men det er ærligt aå lang tid siden, at det i praksis ikke rigtig betyder noget. Kombineret med at mit forhold i de sidste mange år har fungeret mindre optimalt på de områder, der typisk forbindes med forhold, er jeg :8: :shock: ved tanken om at skulle involvere mig med en mand igen. Jeg bilder mig ind, at han vil være et helt andet sted og ikke have tålmodighed med, at jeg skal lære at cykle igen....

Nå. Slut med hokus pokus mig i fokus. Ville blot lige komme med en tanke og for øvrigt sige, at jeg synes, det er megasejt, at du overvandt dig selv og skrev herinde, selvom det fremgår, at det har været grænseoverskridende. Personligt ville jeg være "okay - jamen så må vi jo arbejde med det", hvis jeg forelskede mig i dit mandlige modstykke. DE
er er jo altid ting, der ikke er som forventet, når man lærer nye mennesker at kende, men det behøver ikke være uoverkommeligt.
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 25. jan 2018, 22:01

Okay, viske ved det, men jeg er GIF MASTER! :lol:
1
Brugeravatar
Viskelæder
Indlæg: 4601
Tilmeldt: 26. dec 2015, 21:22
Kort karma: 1469
Likede indlæg: 11937

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Viskelæder » 25. jan 2018, 22:09

Planten skrev:Okay, viske ved det, men jeg er GIF MASTER! :lol:



FUCKING MASTEEEERRRR!


(evil master genious laugh)
1
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 26. jan 2018, 01:21

sigge skrev:...

Men som sagt er jeg ikke ked af det til daglig. Som ung var det da ikke lige sådan, jeg havde forestillet mig, at det skulle være. Men jeg har et godt liv uden en kæreste/sex, så jeg gør heller ikke noget aktivt for at ændre situationen.

Vigtig detalje!

Jeg er godt nok ikke jomfru, men der har da været perioder i mit liv hvor der er gået lang tid imellem at jeg har dyrket sex eller har haft en kæreste. Det er dog ikke noget jeg decideret har manglet/savnet eller opsøgt i de perioder, selvom man jo sagtens kan have lyster og behov alligevel.

Egentlig synes jeg andres forventninger og normer omkring det er det værste, især da jeg var yngre. Men jeg ved ikke om det er fordi jeg med alderen er blevet mere moden og har fundet ud af at man ikke behøver score en ny i byen hver weekend, for at passe ind og leve op til en masse ting, for at være normal i andres øjne, eller om det er fordi jeg egentlig har det fint med at undvære sex.

Det er jo ikke fordi jeg ikke nyder at have sex og have et aktivt sexliv. For mig er det bare ikke alt afgørende for at fungere. Det er jo heller ikke altid lutter lagkage at være i et forhold.

Jeg tror der er mange der har det som os, selvom vores situation ikke er ens. Det er bare ikke rigtig noget der bliver sat fokus på medmindre det er pga. religiøse, fysiske eller psykiske årsager :gruble: Det er altid sådan noget med "sådan får du et bedre sexliv", "10 måder at få ham/hende til at komme på" osv., ikke noget med "sådan lærer du at acceptere at ikke alle har behov for sex tre gange om dagen"..
7
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 28. jan 2018, 02:51

sigge skrev:[...] Og siden er det bare ligesom blevet selvbekræftende: Jo længere tid, der er gået, des sværere er det blevet at "få gjort noget ved det". For hvem gider at bøvle med en uerfaren 25-30-40-årig, hvis de kan få en erfaren 25-30-40-årig eller i det mindste en ung og sprød uerfaren? Har jeg tænkt.
[...]

Ah, nu er det jo ikke en borgerpligt at blive "parret" ... og som du selv antyder, kan du måske bedst lide sådan.

Men lige med hensyn til det der, så må jeg protestere ... det lyder meget logisk med, om man er erfaren og dermed supposedly dygtig til sex. Men jeg har nu altid syntes, det var det værste sludder, folk kan finde på at sige.

Selvfølgelig ville man nok lige tænke, om der kunne være en suspiciøs forklaing ... fx om du havde været 20 år i fængsel eller på Sankt Hans :lol: Og du mon ville have svært ved at tilpasse dig, efter at have været suverænt selvbestemmende i al den tid.

Men altså jeg tror da sådan set, jeg ville synes, det var hyggeligt og intimt, at ikke alle andre havde været der før, så vi bedre selv kunne definere det hele. Desuden er 42 da stadigvæk rimelig "sprødt" :love:
4
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 28. jan 2018, 15:30

Jeg har lige spist to fastelavnsboller med fløde - og jeg har det ikke engang skidt :lol: jeg tænker, det kommer lige om lidt :D
4
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fillie » 28. jan 2018, 16:17

Jeg har lidt af en spiseforstyrrelse, siden jeg var teenager. Min familie og mine tætteste veninder ved det, men ellers har jeg skammet mig så meget, at jeg ikke har talt om det. Jeg er kommet i behandling og øver mig i at fjerne skammen, så derfor fortæller jeg det til jer.
24
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith

Tilbage til "Livets forhold"