Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
LadyFox
Indlæg: 19610
Tilmeldt: 27. dec 2015, 19:02
Kort karma: 2444
Geografisk sted: Kbh
Likede indlæg: 46095

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LadyFox » 23. mar 2018, 06:02

MOGA skrev:
Ondemand skrev:
Juki skrev:
Ondemand skrev:Jeg lever af at skændes med folk jeg ikke kender .. :genert:

Arbejder du tilfældigvis som kundeservicemedarbejder hos Yousee? :lol:


Absolut et kvalificeret bud, men nej :D


Så må Telenor være mit bud?

Han kunne også være Høvding.
15
...
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MissHindenburg » 23. mar 2018, 14:51

Hvis jeg har hørt eller set Morten Messerschmidt i radioen eller på tv, så drømmer jeg 9 ud af 10 gange om ham om natten.

Altså...den der slags drømme som er af ret eksplicit seksuel karakter! :slem: :blush:

I går hørte jeg ham i P4, et eller andet om hatte, og ganske rigtig, i nat drømte jeg om ham. I min drøm havde han droppet Dot (igen?) og vi skulle flytte til Paris, han opgav politik og ville være maler. Ehm... Det var den overordnede handling i drømmen som så ellers var "krydret"med diverse scener som kunne være taget direkte ud af en bestemt type film :stoned: :lol:

Jeg forstår det ikke!!!
Jeg er så meget i det modsatte spektrum rent politisk, som man næsten kan komme, hans "type" (ja jeg ved ikke engang hvilken "type" man lige kan sige at han falder ind under :stoned: ) er det modsatte af hvad jeg "normalt" falder i svimer over...

Til mit forsvar vil jeg sige at det kun er i sovende tilstand at jeg tilsyneladende har MM som en "Jeg ku godt".

There it is! :lol:
15
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 1234 » 25. mar 2018, 19:55

Jeg har tænkt mig at gå i solarium før mit bryllup for ikke at gå i et med kjolen, men vil bilde folk ind jeg bare har været meget ude hvis nogen kommenterer min tan :lol: og hvis vejret fucker op så det urealistisk vil jeg sige det for sikre jeg ikke bliver brændt, når vi skal på bryllupsrejse til Indonesien.
1
Brugeravatar
Studsgaard
Indlæg: 5339
Tilmeldt: 1. nov 2015, 15:06
Kort karma: 567
Geografisk sted: Rebild kommune
Likede indlæg: 8603

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Studsgaard » 25. mar 2018, 20:15

Ellin skrev:Hvis jeg får sagt hej/smiler eller lignende til nogen, som jeg genkender fra tidligere arbejde, studie eller whatever og de så ikke genkender/husker mig, spiller jeg dum ala "hm ja, hvor er det nu lige vi kender hinanden fra?"

Svært at forklare, men forleden mødte jeg en tidligere kollega (arbejdede sammen knap 2 mdr for to år siden) og fik øjenkontakt og smilede til hende, hvorefter hun henvender sig og siger "hm, kender vi hinanden?" imens hun kigger på mig og min sidemand. Tidligere kollega blev dog afbrudt af en anden og måtte gå videre og jeg spillede uvidende.

Jeg ved ikke helt hvorfor. Det er bare sket mange gange før at jeg genkender en person, som tydeligvis ikke husker mig og det giver sådan en følelse af at være ubetydelig/typen, som ingen husker?

Jeg er en af dem der er virkelig dårlig til at huske og genkende mennesker. Jeg hader det! Det er ikke fordi det har været ubetydelige, men bare sådan jeg er. Så hvis det er nogen trøst, så tænker jeg andre måske har det ligesom jeg så du ikke behøver lade som om.
0
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 25. mar 2018, 20:46

Jeg lufter hunde på alle tider af døgnet og jeg elsker især at gå med dem om natten hvor der er stille og fredeligt. Det giver selvfølgelig nogle begrænsninger i forhold til hvor vi kan gå, pga. det manglende lys, og så er det heller ikke godt for mig i længden hvis jeg ikke også får noget naturligt lys.

Når folk hører at jeg godt kan lide at gå om natten spørger de tit meget undrende om jeg ikke er bange for at der skal ske noget, at jeg bliver overfaldet eller lignende, men det er jeg slet ikke.

Det er dog en sandhed med modifikationer. Så længe jeg går med mine hunde er jeg som udgangspunkt ikke utryg eller bange for at blive overfaldet af andre mennesker, men jeg er rædselslagen for at møde vildt og andre af skovens dyr :genert: Jeg bor i et ret naturrigt område så det er ikke et særsyn at møde/se rådyr, ræve, harer osv., og fordi der samtidig også er beboelse er de vant til mennesker.

Det giver mig totalt the creeps at gå ved et skovbryn, høre noget puslen og ikke ane om det er et aggressivt rådyr eller en lille mus :panik:

Hvis I tror vildt er sky og ikke gør sig bemærket når de er blevet opdaget så tager I fejl! Jeg har oplevet at blive beluret af et rådyr-lignende dyr, der stod og iagttog os 5-10 meter fra mig. Sikkert for at planlægge hvordan jeg kunne blive et bytte! :ad!:
3
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24611
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3193
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36731

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Daine » 25. mar 2018, 21:29

Juki skrev:Jeg lufter hunde på alle tider af døgnet og jeg elsker især at gå med dem om natten hvor der er stille og fredeligt. Det giver selvfølgelig nogle begrænsninger i forhold til hvor vi kan gå, pga. det manglende lys, og så er det heller ikke godt for mig i længden hvis jeg ikke også får noget naturligt lys.

Når folk hører at jeg godt kan lide at gå om natten spørger de tit meget undrende om jeg ikke er bange for at der skal ske noget, at jeg bliver overfaldet eller lignende, men det er jeg slet ikke.

Det er dog en sandhed med modifikationer. Så længe jeg går med mine hunde er jeg som udgangspunkt ikke utryg eller bange for at blive overfaldet af andre mennesker, men jeg er rædselslagen for at møde vildt og andre af skovens dyr :genert: Jeg bor i et ret naturrigt område så det er ikke et særsyn at møde/se rådyr, ræve, harer osv., og fordi der samtidig også er beboelse er de vant til mennesker.

Det giver mig totalt the creeps at gå ved et skovbryn, høre noget puslen og ikke ane om det er et aggressivt rådyr eller en lille mus :panik:

Hvis I tror vildt er sky og ikke gør sig bemærket når de er blevet opdaget så tager I fejl! Jeg har oplevet at blive beluret af et rådyr-lignende dyr, der stod og iagttog os 5-10 meter fra mig. Sikkert for at planlægge hvordan jeg kunne blive et bytte! :ad!:

:kram:


Jeg er holdt op med at gå tæt på skovene omkring byen om aftenen efter at der er blevet spottet ulve nogle km herfra. Jeg er pisseligelad med rådyr, mus og grævlinge ... men jeg sætter sgu grænsen ved ulve :nerve:

Nu går jeg i stedet inde i byen og selvom der er lys, så føler jeg mig faktisk mere udsat her end da jeg gik i skoven, jeg har altid mine nøgler siddende Wolverine-style. Selvom der aldrig er rapporteret om random overfald her i min lille bondeby :genert:
1
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
1234
Midlertidigt udelukket efter eget ønske
Indlæg: 5320
Tilmeldt: 18. feb 2018, 11:09
Kort karma: 257
Likede indlæg: 6679

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 1234 » 26. mar 2018, 08:50

Ellin skrev:
Studsgaard skrev:
Ellin skrev:Hvis jeg får sagt hej/smiler eller lignende til nogen, som jeg genkender fra tidligere arbejde, studie eller whatever og de så ikke genkender/husker mig, spiller jeg dum ala "hm ja, hvor er det nu lige vi kender hinanden fra?"

Svært at forklare, men forleden mødte jeg en tidligere kollega (arbejdede sammen knap 2 mdr for to år siden) og fik øjenkontakt og smilede til hende, hvorefter hun henvender sig og siger "hm, kender vi hinanden?" imens hun kigger på mig og min sidemand. Tidligere kollega blev dog afbrudt af en anden og måtte gå videre og jeg spillede uvidende.

Jeg ved ikke helt hvorfor. Det er bare sket mange gange før at jeg genkender en person, som tydeligvis ikke husker mig og det giver sådan en følelse af at være ubetydelig/typen, som ingen husker?


Jeg er en af dem der er virkelig dårlig til at huske og genkende mennesker. Jeg hader det! Det er ikke fordi det har været ubetydelige, men bare sådan jeg er. Så hvis det er nogen trøst, så tænker jeg andre måske har det ligesom jeg så du ikke behøver lade som om.


Altså rationelt kan jeg sagtens fortælle mig selv, at andre ikke husker/genkender mennesker, som jeg gør. Jeg husker ret godt og kan stadig genkende folk på gaden, som jeg måske har gået i skole med for 20 år siden, selvom vi ikke har haft kontakt med hinanden siden.
Men når jeg står i situationen og tydeligvis ikke bliver genkendt (i situationen var det en kollega jeg arbejde med et par mdr. for 2 år siden), så kan jeg godt få følelsen af, at jeg bare er en ubetydelig person, som andre ikke husker.

(Altså med forbehold for, at jeg selvfølgelig ikke forventer at en perifær bekendt fra for 20 år siden husker mig :lol: )

Altså jeg har klæberhjerne, så jeg husker nærmest alle jeg nogensinde har mødt. Af den grund vælger jeg altid at virke som om jeg husker mindre end jeg gør for ikke virke stocker agtigt og forventer heller aldrig at folk kan huske mig :lol:
2
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 26. mar 2018, 08:58

Daine skrev:
Juki skrev:Jeg lufter hunde på alle tider af døgnet og jeg elsker især at gå med dem om natten hvor der er stille og fredeligt. Det giver selvfølgelig nogle begrænsninger i forhold til hvor vi kan gå, pga. det manglende lys, og så er det heller ikke godt for mig i længden hvis jeg ikke også får noget naturligt lys.

Når folk hører at jeg godt kan lide at gå om natten spørger de tit meget undrende om jeg ikke er bange for at der skal ske noget, at jeg bliver overfaldet eller lignende, men det er jeg slet ikke.

Det er dog en sandhed med modifikationer. Så længe jeg går med mine hunde er jeg som udgangspunkt ikke utryg eller bange for at blive overfaldet af andre mennesker, men jeg er rædselslagen for at møde vildt og andre af skovens dyr :genert: Jeg bor i et ret naturrigt område så det er ikke et særsyn at møde/se rådyr, ræve, harer osv., og fordi der samtidig også er beboelse er de vant til mennesker.

Det giver mig totalt the creeps at gå ved et skovbryn, høre noget puslen og ikke ane om det er et aggressivt rådyr eller en lille mus :panik:

Hvis I tror vildt er sky og ikke gør sig bemærket når de er blevet opdaget så tager I fejl! Jeg har oplevet at blive beluret af et rådyr-lignende dyr, der stod og iagttog os 5-10 meter fra mig. Sikkert for at planlægge hvordan jeg kunne blive et bytte! :ad!:

:kram:


Jeg er holdt op med at gå tæt på skovene omkring byen om aftenen efter at der er blevet spottet ulve nogle km herfra. Jeg er pisseligelad med rådyr, mus og grævlinge ... men jeg sætter sgu grænsen ved ulve :nerve:

Nu går jeg i stedet inde i byen og selvom der er lys, så føler jeg mig faktisk mere udsat her end da jeg gik i skoven, jeg har altid mine nøgler siddende Wolverine-style. Selvom der aldrig er rapporteret om random overfald her i min lille bondeby :genert:

Der er heldigvis gadebelysning her, selvom det er begrænset hvor oplyst der er. Det er ikke nok til at man ser alt, men heller ikke så afdæmpet at man ikke kan se silhuetter og bevægelse :gisp:

Der er vist ikke spottet ulve her i nærheden, men jeg har heller ikke lyst til at være den første der møder en vild og sulten ulv :panik:

Faktisk havde jeg en oplevelse for et par år siden hvor der var mistanke om at der var blevet set en ulv tæt ved hvor vi bor. Senere på aftenen, da vi var ude at gå, kom der et dyr snigende og luntende mod os :ad!: Der kunne jeg godt lige mærke pulsen stige, men jeg tror heldigvis bare det var en løs hund :lol:
1
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 26. mar 2018, 09:03

Juki skrev:
Daine skrev:
Juki skrev:Jeg lufter hunde på alle tider af døgnet og jeg elsker især at gå med dem om natten hvor der er stille og fredeligt. Det giver selvfølgelig nogle begrænsninger i forhold til hvor vi kan gå, pga. det manglende lys, og så er det heller ikke godt for mig i længden hvis jeg ikke også får noget naturligt lys.

Når folk hører at jeg godt kan lide at gå om natten spørger de tit meget undrende om jeg ikke er bange for at der skal ske noget, at jeg bliver overfaldet eller lignende, men det er jeg slet ikke.

Det er dog en sandhed med modifikationer. Så længe jeg går med mine hunde er jeg som udgangspunkt ikke utryg eller bange for at blive overfaldet af andre mennesker, men jeg er rædselslagen for at møde vildt og andre af skovens dyr :genert: Jeg bor i et ret naturrigt område så det er ikke et særsyn at møde/se rådyr, ræve, harer osv., og fordi der samtidig også er beboelse er de vant til mennesker.

Det giver mig totalt the creeps at gå ved et skovbryn, høre noget puslen og ikke ane om det er et aggressivt rådyr eller en lille mus :panik:

Hvis I tror vildt er sky og ikke gør sig bemærket når de er blevet opdaget så tager I fejl! Jeg har oplevet at blive beluret af et rådyr-lignende dyr, der stod og iagttog os 5-10 meter fra mig. Sikkert for at planlægge hvordan jeg kunne blive et bytte! :ad!:

:kram:


Jeg er holdt op med at gå tæt på skovene omkring byen om aftenen efter at der er blevet spottet ulve nogle km herfra. Jeg er pisseligelad med rådyr, mus og grævlinge ... men jeg sætter sgu grænsen ved ulve :nerve:

Nu går jeg i stedet inde i byen og selvom der er lys, så føler jeg mig faktisk mere udsat her end da jeg gik i skoven, jeg har altid mine nøgler siddende Wolverine-style. Selvom der aldrig er rapporteret om random overfald her i min lille bondeby :genert:

Der er heldigvis gadebelysning her, selvom det er begrænset hvor oplyst der er. Det er ikke nok til at man ser alt, men heller ikke så afdæmpet at man ikke kan se silhuetter og bevægelse :gisp:

Der er vist ikke spottet ulve her i nærheden, men jeg har heller ikke lyst til at være den første der møder en vild og sulten ulv :panik:

Faktisk havde jeg en oplevelse for et par år siden hvor der var mistanke om at der var blevet set en ulv tæt ved hvor vi bor. Senere på aftenen, da vi var ude at gå, kom der et dyr snigende og luntende mod os :ad!: Der kunne jeg godt lige mærke pulsen stige, men jeg tror heldigvis bare det var en løs hund :lol:


Jeg var i sommerferien i Skandinavisk dyrepark med mine drenge og tog et billede med zoom af en ulv. Sendte det til min storebror og skrev “vi går en tur i skoven og så er der en løs schæfer. Utrolig folk ikke bruger snor. Man kan ikke engang se ejeren”. Han vendte tilbage “jeg tror det er en ulv” og var sådan helt gisp. Jeg følte mig meget sjov. :lol:
23
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 26. mar 2018, 10:32

1234 skrev:Altså jeg har klæberhjerne, så jeg husker nærmest alle jeg nogensinde har mødt. Af den grund vælger jeg altid at virke som om jeg husker mindre end jeg gør for ikke virke stocker agtigt og forventer heller aldrig at folk kan huske mig :lol:


Jeg er både ansigtsblind og virkelig dårlig til navne. Som i virkelig dårlig. Som i at jeg datede en fyr i 3-4 mdr for nogle år siden og ikke kan huske hvad han hedder. Det er SÅ pinligt :/

Til gengæld har jeg mega god stedsans og er mega god til teknologi.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Juki
Indlæg: 10021
Tilmeldt: 9. sep 2015, 20:26
Kort karma: 785
Likede indlæg: 14759

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Juki » 26. mar 2018, 22:49

BlueBunny skrev:
Juki skrev:
Daine skrev:
Juki skrev:Jeg lufter hunde på alle tider af døgnet og jeg elsker især at gå med dem om natten hvor der er stille og fredeligt. Det giver selvfølgelig nogle begrænsninger i forhold til hvor vi kan gå, pga. det manglende lys, og så er det heller ikke godt for mig i længden hvis jeg ikke også får noget naturligt lys.

Når folk hører at jeg godt kan lide at gå om natten spørger de tit meget undrende om jeg ikke er bange for at der skal ske noget, at jeg bliver overfaldet eller lignende, men det er jeg slet ikke.

Det er dog en sandhed med modifikationer. Så længe jeg går med mine hunde er jeg som udgangspunkt ikke utryg eller bange for at blive overfaldet af andre mennesker, men jeg er rædselslagen for at møde vildt og andre af skovens dyr :genert: Jeg bor i et ret naturrigt område så det er ikke et særsyn at møde/se rådyr, ræve, harer osv., og fordi der samtidig også er beboelse er de vant til mennesker.

Det giver mig totalt the creeps at gå ved et skovbryn, høre noget puslen og ikke ane om det er et aggressivt rådyr eller en lille mus :panik:

Hvis I tror vildt er sky og ikke gør sig bemærket når de er blevet opdaget så tager I fejl! Jeg har oplevet at blive beluret af et rådyr-lignende dyr, der stod og iagttog os 5-10 meter fra mig. Sikkert for at planlægge hvordan jeg kunne blive et bytte! :ad!:

:kram:


Jeg er holdt op med at gå tæt på skovene omkring byen om aftenen efter at der er blevet spottet ulve nogle km herfra. Jeg er pisseligelad med rådyr, mus og grævlinge ... men jeg sætter sgu grænsen ved ulve :nerve:

Nu går jeg i stedet inde i byen og selvom der er lys, så føler jeg mig faktisk mere udsat her end da jeg gik i skoven, jeg har altid mine nøgler siddende Wolverine-style. Selvom der aldrig er rapporteret om random overfald her i min lille bondeby :genert:

Der er heldigvis gadebelysning her, selvom det er begrænset hvor oplyst der er. Det er ikke nok til at man ser alt, men heller ikke så afdæmpet at man ikke kan se silhuetter og bevægelse :gisp:

Der er vist ikke spottet ulve her i nærheden, men jeg har heller ikke lyst til at være den første der møder en vild og sulten ulv :panik:

Faktisk havde jeg en oplevelse for et par år siden hvor der var mistanke om at der var blevet set en ulv tæt ved hvor vi bor. Senere på aftenen, da vi var ude at gå, kom der et dyr snigende og luntende mod os :ad!: Der kunne jeg godt lige mærke pulsen stige, men jeg tror heldigvis bare det var en løs hund :lol:


Jeg var i sommerferien i Skandinavisk dyrepark med mine drenge og tog et billede med zoom af en ulv. Sendte det til min storebror og skrev “vi går en tur i skoven og så er der en løs schæfer. Utrolig folk ikke bruger snor. Man kan ikke engang se ejeren”. Han vendte tilbage “jeg tror det er en ulv” og var sådan helt gisp. Jeg følte mig meget sjov. :lol:

Det lyder faktisk ret sjovt :blush2:
0
Forarget kan man altid blive

En bruger du ikke kan nå :cool2:
Brugeravatar
Fillie
Indlæg: 2415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:54
Kort karma: 1023
Likede indlæg: 8154

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Fillie » 27. mar 2018, 18:50

Min yndlingsfuldesang i hele verden er “Everybody wants to be a Cat” eller “Hvem vil ikke gerne være kat” fra Aristocats. Uanset sprog er den fantastisk og sexet og skal altid lige høres og synges med på, før festen er helt slut. :lun:
8
"This is my world, and I'm your rock and roll sherpa."

- Francine Smith
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 27. mar 2018, 21:22

Fillie skrev:Min yndlingsfuldesang i hele verden er “Everybody wants to be a Cat” eller “Hvem vil ikke gerne være kat” fra Aristocats. Uanset sprog er den fantastisk og sexet og skal altid lige høres og synges med på, før festen er helt slut. :lun:


Jeg har altid elsket, når de spiller på klaveret :dåne:

1
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
Pawnee_Waffle
Indlæg: 158
Tilmeldt: 26. mar 2018, 22:03
Kort karma: 56
Likede indlæg: 546

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Pawnee_Waffle » 28. mar 2018, 10:53

Jeg kan simpelthen ikke holde ud at høre andre mennesker spise. Smask, slupren og tænder der klikker mod hinanden :tie: Desværre gælder det hos alle mennesker, og desværre også min mand og mit ældste barn, der begge har en irriterende tendens til at larme helt vildt når de spiser. Det er frygteligt at høre på.

Det gør mig trist at jeg nogle gange får kvalme af at høre dem spise. Det gør mig trist at spisesituationer herhjemme ofte gør mig irriteret. Nogle gange har jeg svært ved at skjule hvor irriteret jeg faktisk bliver.
Heldigvis kan det kamufleres lidt med støj, så jeg sørger for at fjernsynet eller radioen ofte kører i baggrunden. Men det er stadig et problem og noget der går mig på. Og jeg føler ikke rigtig for at dele det med folk :genert:
4
One person's annoying is another's inspiring and heroic.
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Aesel82 » 28. mar 2018, 10:59

Pawnee_Waffle skrev:Jeg kan simpelthen ikke holde ud at høre andre mennesker spise. Smask, slupren og tænder der klikker mod hinanden :tie: Desværre gælder det hos alle mennesker, og desværre også min mand og mit ældste barn, der begge har en irriterende tendens til at larme helt vildt når de spiser. Det er frygteligt at høre på.

Det gør mig trist at jeg nogle gange får kvalme af at høre dem spise. Det gør mig trist at spisesituationer herhjemme ofte gør mig irriteret. Nogle gange har jeg svært ved at skjule hvor irriteret jeg faktisk bliver.
Heldigvis kan det kamufleres lidt med støj, så jeg sørger for at fjernsynet eller radioen ofte kører i baggrunden. Men det er stadig et problem og noget der går mig på. Og jeg føler ikke rigtig for at dele det med folk :genert:


Jeg har det fuldstændigt lige sådan. Der er formentlig tale om en grad af misofoni - og du er bestemt ikke alene :ae:
1

Tilbage til "Livets forhold"