Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 4. dec 2019, 08:07

Jeg skal til udlandet med arbejdet og skal rejse allerede før jul. Ved endnu ikke hvor lang tid - men højst sandsynligt frem til 1.maj. Og skal nå at købe billet, få diverse vaccinationer, pakke kuffert, pakke lejlighed ned og udleje min lejlighed.

Det stresser mig lidt. Mest ikke at vide det, for så kan jeg ikke gå igang med at løse alle de opgaver der skal løses.
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6485
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14369

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 4. dec 2019, 21:24

Engang da jeg fortalte en medstuderende, at jeg engang har gået på tandklinikassistent-grundforløbet og været tandklinikassitent i nogle måneder, fik jeg at vide, at "du ligner også en".

Ser en tandklinikassistent da ud på en bestemt måde? :genert:
2
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Straniera » 4. dec 2019, 21:59

Mangoness skrev:Engang da jeg fortalte en medstuderende, at jeg engang har gået på tandklinikassistent-grundforløbet og været tandklinikassitent i nogle måneder, fik jeg at vide, at "du ligner også en".

Ser en tandklinikassistent da ud på en bestemt måde? :genert:


Mange af dem er kønne og blonde - i hvert fald dem, som jeg er stødt på :)
0
Straniera
Indlæg: 901
Tilmeldt: 6. aug 2016, 21:46
Kort karma: 64
Likede indlæg: 2660

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Straniera » 4. dec 2019, 22:00

Når jeg ser en skaldet, pumpet mand med tatoveringer, så hedder det en "amagermand" inde i mit hoved.
0
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf computermus » 5. dec 2019, 09:36

Jeg har det med at blive sur og frustreret på mig selv over de ting som jeg inderst inde godt ved ,at jeg ikke er særlig god til. Eks. min økonomi. Jeg ville sådan ønske at jeg ikke behøvede at have mit månedlige rådighedsbeløb delt op til hver uge, men det andet kan jeg åbenbart ikke finde ud af.
Alt andet i forhold til min økonomi har jeg styr på, eller det vil sige at min bank har styr på det .
Jeg føler mig bare så tumpedum omkring at jeg har så svært ved at lade være med at bruge alle mine ugepenge, når jeg burde kunne spare op fra hver uge . Men et lille lyspunkt må så være at jeg jo egentlig sparer op på min budget, netop fordi jeg ikke kan hæve på den uden at gå i en fysisk filial.
Jeg prøver nogle gange at ændre det med ugepenge til månedeligt, og hver gang kikser det for mig.
0
Brugeravatar
Charly
Indlæg: 3070
Tilmeldt: 24. sep 2015, 19:14
Kort karma: 433
Likede indlæg: 8017

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Charly » 5. dec 2019, 13:10

Jeg arbejder med CRM - og hver eneste fucking gang jeg skal sende noget ud, har jeg ondt i maven, selvom mailen er tjekket, dobbelttjekket og trippeltjekket, for tænk nu hvis jeg har fucket op...
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 6. dec 2019, 18:56

Stitch skrev:Jeg skal til udlandet med arbejdet og skal rejse allerede før jul. Ved endnu ikke hvor lang tid - men højst sandsynligt frem til 1.maj. Og skal nå at købe billet, få diverse vaccinationer, pakke kuffert, pakke lejlighed ned og udleje min lejlighed.

Det stresser mig lidt. Mest ikke at vide det, for så kan jeg ikke gå igang med at løse alle de opgaver der skal løses.



Fik mit internationale kørekort igår, købt billet i dag og skal vaccineres på mandag! Så er der da lidt på plads. Skal så også lige finde bolig til mig selv og andre derovre (jeg står for den slags for firmaet), huske at få ordnet min rejse/sygesikring gennem firmaet, pakke kuffert, pakke lejlighed ned og finde ud af det med lejer.
Og så lige at få nævnt det for venner og familie.

Og en masse andre småting :D

Samtidig med at jeg skal arbejde hele næste weekend. Og rejser d.19.
6
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Animi
Indlæg: 7467
Tilmeldt: 24. okt 2015, 14:47
Kort karma: 823
Likede indlæg: 19509

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Animi » 6. dec 2019, 20:39

Hvert år crusher jeg totalt på Hansi fra The Julekalender :love:
14
You know what the issue is with this world? Everyone wants a magical solution to their problem, and everyone refuses to believe in magic.
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dykkersild » 9. dec 2019, 10:00

Stitch skrev:
Stitch skrev:Jeg skal til udlandet med arbejdet og skal rejse allerede før jul. Ved endnu ikke hvor lang tid - men højst sandsynligt frem til 1.maj. Og skal nå at købe billet, få diverse vaccinationer, pakke kuffert, pakke lejlighed ned og udleje min lejlighed.

Det stresser mig lidt. Mest ikke at vide det, for så kan jeg ikke gå igang med at løse alle de opgaver der skal løses.



Fik mit internationale kørekort igår, købt billet i dag og skal vaccineres på mandag! Så er der da lidt på plads. Skal så også lige finde bolig til mig selv og andre derovre (jeg står for den slags for firmaet), huske at få ordnet min rejse/sygesikring gennem firmaet, pakke kuffert, pakke lejlighed ned og finde ud af det med lejer.
Og så lige at få nævnt det for venner og familie.

Og en masse andre småting :D

Samtidig med at jeg skal arbejde hele næste weekend. Og rejser d.19.


Hvilket land skal du arbejde I?

Og hov - jeg skal da lige have en opdatering på Israel nede i rejsetråden.
0
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 9. dec 2019, 10:44

dykkersild skrev:Hvilket land skal du arbejde I?

Og hov - jeg skal da lige have en opdatering på Israel nede i rejsetråden.


Da jeg allerede før har fået smidt diverse private oplysninger i hovedet herinde, så skrev jeg det via grønt.

Men opdaterer lige rejsetråden :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3215

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf klumphen » 14. dec 2019, 18:10

Sådan mest for sjov begyndte jeg at grynte-grine lidt når noget er morsomt. Og nu kan jeg ikke længere lade være :genert: :D
4
Brugeravatar
Contrast
Indlæg: 2069
Tilmeldt: 21. jan 2016, 18:24
Kort karma: 208
Likede indlæg: 6082

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Contrast » 15. dec 2019, 10:40

Animi skrev:Hvert år crusher jeg totalt på Hansi fra The Julekalender :love:


Ja! Same :love:
2
Inge Færch Schott
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 15. dec 2019, 21:32

San.Dee skrev:
Falstria skrev:
San.Dee skrev:
Falstria skrev:
San.Dee skrev:Det kommer meget an på hvor godt den er lavet fra starten. Køkkentatoveringer er sjældent pæne efter 10 år, men er det en professionel tatovør så kan de sagtens være pæne resten af livet.


Det afhænger som sagt slet ikke af tatovøren, eller motivet for den sags skyld.

Hud strækker sig med alder...

Selvfølgelig afhænger det også af tatovøren og motivet. En lille fnidderet tatovering bliver grim efter få år, mens en større og godt lavet stadig kan være pæn efter 10 år.

Og så kommer det også an på hvor man får den lavet på kroppen. Huden på underarme hænger ikke så meget som fx “mormorarmene” :D


Den kan være pæn i 10 år :lol:

Ja, kære 20 årige der vælger at få sådan én, den er grim når i er 30, og derefter skal i leve med den i 50 år til...

Dit udgangspunkt er at tatoveringer er grimme. Det har jo ikke noget med huden at gøre - Om de så var pæne resten af livet så ville du stadig mene at de var grimme. Jeg forstår ikke helt hvorfor du bruger huden som argument når du bare synes at tatoveringer er grimme - Sådan generelt.

Det giver sig selv at blæk i huden ikke holder evigt.

Jeg synes, at tatoveringer er flotte SELVOM de er på moden hud. Det er med til at vise hvem personen er, ligesom alt muligt andet, man kan smykke sig med. Jeg har selv fået mine (første) fem tatoveringer i det år, der næsten er slut. Året hvor jeg er blevet 40. Jeg har planlagt, hvad jeg skal have på mit andet ben.
Jeg siger hep, få den lavet, hvis du brænder for det.
5
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 15. dec 2019, 22:06

San.Dee skrev:Det er ikke mig der gerne vil have den lavet :P

Eller jo jeg vil altid have en lavet - men denne her er ikke lige mig :D
Og jeg giver dig helt ret - Hvis de er godt lavet. Det er lidt min kæphest at det skal laves af certificerede tatovører og at folk skal droppe de bliver lavet for en kasse bajere hjemme i deres køkken. Det er simpelthen for risikabelt når man ikke ved hvor blækken kommer fra.

Det ved jeg godt :) det var bare nemmest at have argumenterne samlet :)
0
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 17. dec 2019, 11:57

Jeg vil rigtig gerne skrive en kronik til et dagblad. Jeg ved ikke hvorfor, for dagen efter det er blevet bragt, er det jo allerede glemt igen. Men jeg har sådan et brændende ønske om at gøre det :D
5
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:

Tilbage til "Livets forhold"