Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2019, 19:11

Lathyrus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg er hysterisk bange for at mine børn bliver kidnappet.


Må jeg spørge hvorfor? Altså er det på nogen som helst måde en reel risiko?

Den tanke at mine børn skulle blive kidnappet, tror jeg aldrig jeg har haft.....hvis jeg bekymrer mig om at der skal ske dem noget, så er trafikken og kræft der for mig er det farlige.


Jeg ved det ikke. Men jeg tænker af og til, fordi vi bor i udlandet/rejser meget “Hvide børn, udlandet, høj kurs eller høj løsesum”.

Kræft er jeg også virkelig bange for. Trafikken lever jeg med indtil videre fordi vi kun er i trafikken i bil. Ikke at det sikrer noget helst, men vi cykler ikke og går ikke ret meget.
0
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2019, 19:49

Lathyrus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:
Lathyrus skrev:
FormerlyKnownAs skrev:Jeg er hysterisk bange for at mine børn bliver kidnappet.


Må jeg spørge hvorfor? Altså er det på nogen som helst måde en reel risiko?

Den tanke at mine børn skulle blive kidnappet, tror jeg aldrig jeg har haft.....hvis jeg bekymrer mig om at der skal ske dem noget, så er trafikken og kræft der for mig er det farlige.


Jeg ved det ikke. Men jeg tænker af og til, fordi vi bor i udlandet/rejser meget “Hvide børn, udlandet, høj kurs eller høj løsesum”.

Kræft er jeg også virkelig bange for. Trafikken lever jeg med indtil videre fordi vi kun er i trafikken i bil. Ikke at det sikrer noget helst, men vi cykler ikke og går ikke ret meget.


Det giver bedre mening så, når I opholder jer meget i udlandet.

Det gør vi sjældent og når vi gør, så er det på typiske turiststeder, hvor mine unger ikke umiddelbart er i fare for kidnapning.

Mine børn går og cykler meget - også alene til skole, kammerater og sport. Og jeg er mere bekymret for at de bliver kørt ned undervejs end for at nogen tager dem.

Men vores hverdag er også meget forskellig fra jeres, så det giver jo god mening :)


Altså jeg er også bekymret for det i DK :genert: Dog ikke helt så meget som ude.

Jeg har sagt til min søn at hvis nogen nogensinde tager fat i ham skal han sparke, slå og skrige så meget han kan :blush:
0
Brugeravatar
heysamaysa
Indlæg: 626
Tilmeldt: 18. dec 2015, 22:52
Kort karma: 77
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 944

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf heysamaysa » 6. jul 2019, 08:12

jeg har engang været i byen i Jomfruanegade - eller rettere sagt jeg næsten boede derinde i mine unge dage.

en nat hvor jeg var godt beruset havde jeg været på toilettet og i min brandert ikke lige opdaget at der sad et laaaaaaang stykke toiletpapir fast i nederdelkanten og hængt uden over - gik næsten ned til jorden. :blush:

Det var først da vi senere kom ud min vendinde påpegede at jeg da vist havde fået hale på. :deer: :deer: :deer:


behøver jeg sige det ikke var meget jeg fik scoret den aften..... :tie:


:-D
2
Sov sødt lille Noah - 03.12.2015 :trist:

En ny stjerne på himlen er blevet født!

"The worst thing a mother goes through is having to give her sweet angel back to heaven"
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5071
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Tilly » 6. jul 2019, 08:24

Nogen gange ser jeg med vilje en film /serie som jeg ved vil få mig til at græde...
2
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 7. jul 2019, 15:30

Når jeg skriver et indlæg på debatten (specielt hvis det tilnærmelsesvis udtrykker en holdning), så begynder jeg at overtænke det og få det dårligt med det.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3217

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf klumphen » 7. jul 2019, 19:07

klumphen skrev:Jeg købte et halvdyrt kamera, bare for at kunne tage bedre eksplicitte billeder af mig selv :fløjt:

Og jeg bliver i bedre humør når jeg får et like, eller en positiv kommentar på et af dem.
4
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 8. jul 2019, 11:04

Det sidste års tid har jeg nok oplevet flere ting, end jeg har hele mit liv. Som teenager og op i tyverne sad jeg foran computeren hver dag og var aldrig sammen med andre mennesker og var meget ensom. Jeg brugte også mange år og penge på forskellige kure mod uren hud - uden at det hjalp det mindste.

Det sidste år har jeg bl.a.:
- Flyttet hjemmefra og fået bedre styr på mine penge.
- Været ude at spise på restauranter, lavet madplaner og nye opskrifter.
- Sejlet i kajak og kano, skøjtet, været i badeland, taget på byvandringer, keramikkurser og gået mange ture.
- Set ishockey-kampe, været i teater, til comedy shows, biografen, julemarkeder, bowlet, været i zoo, hestevæddeløb, forlystelsesparker, prøvet at danse salsa, set monstertruck stunt show, prøvet escape room, VR-game m.v.
- Snart skal jeg på min første rigtige ferie uden forældre til Sverige.

Jeg kan bedre lide livet sådan her.
58
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 8. jul 2019, 13:53

Jeg har aldrig suttet på tommelfinger da jeg var barn.
Til gengæld begyndte jeg meget tidligt at bide negle og jeg stoppede kun fordi det lykkedes mig at begynde at bide i fingrene i stedet for (lige så klamt, men ikke lige så synligt)
Jeg kæmper stadig med det og det er by far det mest tryghedsskabende jeg kan gøre når jeg er presset. Til trods for at jeg må bruge over 10.000kr om året på botox for de spændinger det giver i min kæbe (bygget op over mange år, det nuværende omfang er slet ikke i nærheden af hvad det har
været) Det er nok min version af at sutte på tommelfinger. I en alder af 41 :(
0
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
Honningprut
Indlæg: 980
Tilmeldt: 7. sep 2015, 10:17
Kort karma: 143
Likede indlæg: 1906

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Honningprut » 8. jul 2019, 20:51

Jeg savner min ekskæreste og beder nogen gange til Gud, om at vi senere i livet kan finde hinanden igen. Det er komplet åndssvagt, for vi er ikke gode for hinanden, og havde så sent som en går en diskussion.
0
Jeg sætter nutids-r som det passer mig :fløjt: :slem:
Brugeravatar
Jydepigen
Indlæg: 1114
Tilmeldt: 12. dec 2016, 13:39
Kort karma: 87
Likede indlæg: 886

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Jydepigen » 9. jul 2019, 09:33

Jeg hader min egen krop - synes at den er tyk, grim og utiltrækkende.. Det resulterer i et forvrænget forhold til mad, hvor det tit ender i overspisning.
Det er en lang proces, men prøver at arbejde det med - både på det psykiske og fysiske plan.
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14372

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 10. jul 2019, 09:57

Jeg var for en halv time siden tæt på at besvime, fordi jeg skar mig selv i fingeren.

Det begyndte at bløde en del og stoppede ikke, før jeg fik sat plaster på.

Jeg har besvimet 2-3 gange i mit liv og forhindret mig selv i det et utal af gange, fordi jeg kender symptomerne.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Lulu
Indlæg: 2225
Tilmeldt: 11. apr 2016, 16:42
Kort karma: 136
Geografisk sted: Odense
Likede indlæg: 2762

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lulu » 11. jul 2019, 16:36

DenSyngendeLussing skrev:Når jeg lige trænger til at hyle lidt, så går jeg bare ind på YouTube og finder videokompilationer med amerikanske soldater, der overrasker deres børn ved at komme hjem fra udsendelse. Der er garanti for tændt vandværk efter 10 sekunder, altid.


Og så her og ellers ser jeg animals hugging People.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 11. jul 2019, 20:30

Jeg ville faktisk rigtig gerne undvære min mor i mit liv. Hvis jeg bare kunne lade kontakten glide ud i vandet, havde vi ikke snakket i flere år. Der er selvfølgelig positive ting i vores relation, men jeg føler bare at jeg skal igennem 1000 lag af negative ting der dræner mig, før det er der. Det er ganske enkelt ikke det værd. Men jeg orker bare heller ikke dramaet ved at sige fra, for det ville blive fuldkommen sindssygt og jeg ved hun ville svine mig til foran alt og alle. Altså, dem hun har tilbage fordi hun ikke kan have at folk ikke gør tingene efter hendes hoved.
Så jeg kunne egentlig være ligeglad. Det gør mig bare trist at tænke på at de eneste gæster min søskende ville have til deres konfirmation så ville være min mor og enkelte venner. Det kan jeg ikke have på min samvittighed...

Det er to dage siden jeg snakkede med min mor og jeg føler mig stadig drænet og negativ. Hun fik lige smidt af sted at nu skal jeg altså til at have børn. Jeg er 24. Jeg sagde fra og sagde at det ikke var i kortene og hun lige skulle slappe af fordi jeg er altså heller ikke SÅ gammel. Så fik jeg tilbage at hvis jeg ikke snart fik børn, så ville jeg få kræft og dø.
Som om jeg ikke allerede stresser nok over at jeg (hvis jeg kommer ind) først er færdig uddannet som 27 årig, skal have arbejdet et år før at jeg er berettiget til betalt barsel og egentlig ikke vil have børn efter jeg er fyldt 30 (den kan min far så tage æren af...).

Jeg tror aldrig jeg har været så lettet som da min kæreste i dag sagde at han så min mor som en giftig person. For så er det ikke bare oppe i mit hoved. Jeg er bare drænet efter én samtale med hende og føler bare at jeg er på randen til gråd hele tiden. Jeg vil bare gerne være fri for hende uden at skulle igennem et masse drama og dårlig samvittighed overfor mine søskende :whine:
1
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6166
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16112

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Urtekussen » 11. jul 2019, 21:16

Jeg elsker snapchats filter, fordi det får mig til at se tyndere og yngre og mere sexet ud.

Og jeg får et kick ud af at dele det og score komplimenter :blush:
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
9
2011
2015
2018
2020
2023
jeanett88
Indlæg: 371
Tilmeldt: 26. sep 2015, 14:24
Kort karma: 65
Likede indlæg: 646

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf jeanett88 » 12. jul 2019, 13:35

Jeg elsker mine børn (en på 3år og en på 4 måneder), men nøj hvor jeg glæder mig til de bliver ældre!
Babyer og småbørn er pisse søde og sjove, men jeg glæder mig virkelig til vi kan lave ting sammen, som jeg også synes er sjovt!
2

Tilbage til "Livets forhold"