Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf In_your_eyes » 30. sep 2018, 19:53

Annione skrev:Jeg har rigtig ofte lyst til at forsvinde ud i den blå luft. Ikke sådan rigtigt dø, men bare *puf* være væk.
Nogle dage skal der meget lidt til at vælte mit læs, og så vil jeg bare gerne ikke være her.

...det er heller ikke noget jeg fortæller nogen.

Så kan jeg også have det. Bare sætte sig i bilen og bare køre til man ikke gider mere og så bare gemme sig i flere dage.
2
:pompom:
Brugeravatar
musling
Indlæg: 3113
Tilmeldt: 10. jan 2017, 18:00
Kort karma: 180
Likede indlæg: 2295

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf musling » 30. sep 2018, 21:15

Jeg har trillet nogle små tårer over meldingen om hr Larsens bortgang.
Han har altid fyldt meget i mit liv - og mere og mere som voksen.
Synes det er trist og alt for tidligt.
Har holdt det for mig selv og sådan forbliver det nok.
Men nu ved I det.
5
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 30. sep 2018, 22:18

Jeg har lige fået min bedste veninde til at finde min voldtægtsmand på facebook. Jeg ved ikke hvorfor jeg gjorde det, for bare synet af hans FB profil får mig til at føle mig syg inden i. Jeg kender hans fulde navn. Han er blokeret på min profil fordi han blev ved med at ansøge om venskab. Men jeg er samtidig nysgerrig over hvad han laver, om han har en kæreste og mest af alt hvor han er.

Hvorfor? Fordi jeg håber det klamme kryb ender i fængsel, alene og altid er langt væk fra mig. Jeg ville ønske jeg havde nosserne til at anmelde ham, men bare tanken om at skulle se ham hvis det nogensinde kom til en retssag, skræmmer livet af mig. Jeg får stadig angstanfald hvis jeg ser nogen der ligner ham her 9 år efter.
Well, det at se ham og angsten for at blive bebrejdet. At jeg kunne have gjort noget anderledes. Hvorfor det tog mig så lang tid at sige noget. Hvorfor vi var "venner" et stykke tid efter. Tror ikke jeg ville kunne tage det.

Og jeg er sur på mine forældre for ikke at melde det fordi vi fik at vide at det ville blive svært. Så i stedet for at stå bag mig, så ignorerede vi det bare og glemte alt om det. Samme da jeg boede på krisecenter - vi hjælper dig med at melde så du kan få det lukket. Der skete aldrig noget. Så nu sidder jeg 9 år efter i et andet land og er stadig skide bange for nogensinde at skulle se ham igen. Og føler at det er skide uretfærdigt at det går godt for ham. Don't get me wrong, det går også godt for mig. Men det fanme ikke fair at han er fri, glad og kan gøre hvad han vil.
4
honeybee
Indlæg: 254
Tilmeldt: 15. aug 2015, 20:21
Kort karma: 20
Likede indlæg: 250

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf honeybee » 1. okt 2018, 05:27

TAK for grøn og likes - kæft I er søde. Det er ret vildt at sige højt. Har fortalt det til én veninde, og så må vi se.
I løbet af denne uge skulle jeg gerne få en tid til forundersøgelse :lun:
0
Brugeravatar
RavenClaw
Indlæg: 5400
Tilmeldt: 15. maj 2016, 17:27
Kort karma: 658
Geografisk sted: Fyyyn
Likede indlæg: 13928

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf RavenClaw » 1. okt 2018, 18:15

Lige nu sidder jeg rent faktisk og tuder af lykke, og det er fantastisk!
10
Have you ever been so annoying you caused the reinvention of an entire literary genre?
Brugeravatar
Sophaya
Indlæg: 2963
Tilmeldt: 22. aug 2015, 11:26
Kort karma: 624
Likede indlæg: 6596

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Sophaya » 1. okt 2018, 18:24

Jeg har været alt for dårlig til at opbygge et netværk i min by, fordi den tid jeg har boet her har været præget af studie/arbejde/frivilligt arbejde og et on/off parforhold, der fyldte enormt meget i min bevidsthed og medførte en masse ked-af-det-hed. Nu er ieg snart færdig med min uddannelse, og vi er gift. Og nu rammer det mig lidt, at jeg har været så dårlig til det. Jeg havde håbet på tættere venner gennem studiet og det frivillige, men det er bare hurtigt gledet ud eller aldrig blevet tættere.
0
cat has nine lives babe
nine lives to itself
but you only got one

x
Pityt
Indlæg: 2608
Tilmeldt: 26. aug 2015, 13:43
Kort karma: 529
Geografisk sted: Sofaen, selvfølgelig!
Likede indlæg: 5055

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Pityt » 5. okt 2018, 19:03

Hver gang jeg vasker hår nynner jeg “Wherever I lay my hat” (Paul Young) og jeg aner ikke hvorfor :genert:
9
What's done in the dark will be brought to the light
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf bluetof1 » 6. okt 2018, 19:03

Jeg synes jeg har en virkelig pæn næse, men det er også det eneste ved mit udseende jeg kan lide. Alt andet er kedeligt på en god dag og alle andre dage er det grimt.
Når jeg ser min mands modelsmukke ekskone så kan jeg virkelig godt undre mig over hvordan pokker han fik øje på mig. Jeg er det absolut mest grå menneske jeg kender.
Det udbreder jeg mig ikke om til andre. Det lyder så træls.
0
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 6. okt 2018, 19:03

No1 skrev:At jeg flere gange dagligt fortæller mig selv, hvor dum jeg er.

Ha ha, det er nok ikke helt dumt. Det burde flere gøre! :banan2:
0
Brugeravatar
Brutus
Indlæg: 775
Tilmeldt: 20. sep 2015, 16:03
Kort karma: 38
Likede indlæg: 1175

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Brutus » 6. okt 2018, 19:06

Når jeg ser min mands modelsmukke ekskone så kan jeg virkelig godt undre mig over hvordan pokker han fik øje på mig. Jeg er det absolut mest grå menneske jeg kender.

Ja men der må jo være noget ved dig, som er mere interessant, end et modelsmukt ydre. :gogo:
10
If it is not yours, dont take it
If it is not right, dont do it.
If it is not true, dont say it.
If you dont know, shut up

(Japanese Wisdom)
bluetof1
Indlæg: 1873
Tilmeldt: 13. aug 2015, 11:32
Kort karma: 1245
Likede indlæg: 7396

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf bluetof1 » 6. okt 2018, 19:10

Brutus skrev:Når jeg ser min mands modelsmukke ekskone så kan jeg virkelig godt undre mig over hvordan pokker han fik øje på mig. Jeg er det absolut mest grå menneske jeg kender.

Ja men der må jo være noget ved dig, som er mere interessant, end et modelsmukt ydre. :gogo:


Temmelig sikkert, men han skulle jo også få øje på mig og det kan godt undre mig hvordan det skete :)
Jeg er ret god til at gå i et med væggen og første gang han så mig, var jeg iført joggingtøj og knædybt i vrælende børn og på ingen måde præsentabel.
1
I don't think I get enough credit for doing all of this unmedicated.
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Aesel82 » 6. okt 2018, 20:11

dgd2007 skrev:
No1 skrev:At jeg flere gange dagligt fortæller mig selv, hvor dum jeg er.

Ha ha, det er nok ikke helt dumt. Det burde flere gøre! :banan2:



Det var da en temmelig malplaceret kommentar :boo:
17
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 6. okt 2018, 20:24

Aesel82 skrev:Det var da en temmelig malplaceret kommentar :boo:

Hvorfor nu det? :forvirret:

Så geniale er vi mennesker jo trods alt ikke, og de værste ulykker sker da når vi tror vi er det.
0
Aesel82
Indlæg: 2635
Tilmeldt: 21. okt 2015, 20:17
Kort karma: 176
Likede indlæg: 4244

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Aesel82 » 6. okt 2018, 21:40

dgd2007 skrev:
Aesel82 skrev:Det var da en temmelig malplaceret kommentar :boo:

Hvorfor nu det? :forvirret:

Så geniale er vi mennesker jo trods alt ikke, og de værste ulykker sker da når vi tror vi er det.



Jeg læser No1s indlæg som et udslag af lavt selvværd, hvor hun rent faktisk føler, at hun er dum.

Trådens emne taget i betragtning og de meget private indlæg, som mange debattører skriver om ting, som er meget følsomme, så synes jeg, at din gøren dig sjov på No1s bekostning er meget upassende.
13
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23772
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1202
Likede indlæg: 22016

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 6. okt 2018, 23:27

Aesel82 skrev:Jeg læser No1s indlæg som et udslag af lavt selvværd, hvor hun rent faktisk føler, at hun er dum.

Trådens emne taget i betragtning og de meget private indlæg, som mange debattører skriver om ting, som er meget følsomme, så synes jeg, at din gøren dig sjov på No1s bekostning er meget upassende.

Der er bare det at du helt mistolker mit indlæg. :genert:
1

Tilbage til "Livets forhold"