Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf zembra1986 » 13. jun 2019, 22:07

Jeg har ikke lyst til at invitere folk hjem til mig, for mit hjem er aldrig gjort ordentlig rent, da jeg ikke orker det pga. depression og andre psykiske udfordringer.....og jeg skammer mig over det.
0
In_your_eyes
Indlæg: 1016
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1943

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf In_your_eyes » 14. jun 2019, 10:20

zembra1986 skrev:Jeg har ikke lyst til at invitere folk hjem til mig, for mit hjem er aldrig gjort ordentlig rent, da jeg ikke orker det pga. depression og andre psykiske udfordringer.....og jeg skammer mig over det.

Så er vi 2 :kram:
0
:pompom:
Brugeravatar
Ado
Indlæg: 12947
Tilmeldt: 12. aug 2015, 11:28
Kort karma: 3533
Geografisk sted: Korsbæk
Likede indlæg: 55657
Kontakt:

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Ado » 14. jun 2019, 11:30

Ado skrev:Min kæreste ved det. Men jeg elsker at slå græs. Ikke bare "kan lide det". Jeg elsker det, og kan glæde mig oprigtigt til det.

I dag var en god plænedag. Jeg sveder som et svin. Først hele plænen på laveste trin, så jeg kommer helt i bund (OG forbrænder en masse kalorier, fordi maskinen ikke kører af sig selv, når den er så langt nede. Der skal virkelig skubbes hårdt) - og bagefter et trin højere på den anden led af plænerne.
Her et lille udsnit af baghaven. :D

Nabokonen var i gang med deres plæne, så vi lavede vi håndtegn og råbte hej, og jeg kan med fryd konstatere, at vores plæne er slået pænest. :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
11
Donna Martin Graduates!
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Krølle » 14. jun 2019, 12:10

Jeg er pissestolt af mig selv. Sådan helt grundlæggende. Det sidste år har jeg for første gang nogensinde formået at se mine indre dæmoner i øjnene og få gjort op med dem. Det har været helt åndssvagt hårdt i perioder, og jeg har virkelig tvivlet på, at det ville nytte noget, men i dag - på den anden side - er jeg lykkelig for, at jeg turde.

Jeg er stadig ikke færdig, men der er sket en grundlæggende ændring, og jeg er lettere, gladere og langt mere tilfreds end nogensinde før.

Det er babysteps at lære den”nye” verdener kende, men for første gang nogensinde tror jeg på, at det kan være nemt, og at der venter mig umanerligt mange gode oplevelser rundt om hvert hjørne.

Årh. Lykkeliv! :love:
14
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4349
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 485
Likede indlæg: 10662

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 14. jun 2019, 14:42

Ado skrev:
Ado skrev:Min kæreste ved det. Men jeg elsker at slå græs. Ikke bare "kan lide det". Jeg elsker det, og kan glæde mig oprigtigt til det.

I dag var en god plænedag. Jeg sveder som et svin. Først hele plænen på laveste trin, så jeg kommer helt i bund (OG forbrænder en masse kalorier, fordi maskinen ikke kører af sig selv, når den er så langt nede. Der skal virkelig skubbes hårdt) - og bagefter et trin højere på den anden led af plænerne.
Her et lille udsnit af baghaven. :D

Nabokonen var i gang med deres plæne, så vi lavede vi håndtegn og råbte hej, og jeg kan med fryd konstatere, at vores plæne er slået pænest. :D


Fjern vaskestativet og man ville tro hullet fra den, er golfhullet på greenen. *kapow for en slåning :cool:
2
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16996
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41320

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 14. jun 2019, 19:04

Jeg hader logistik og transport (især offentlig transport) i så høj grad, at dårlig logistik kan ødelægge min dag. Afskyr at planlægge det, og jeg har tit følelsen af, at tog og busser kører som vinden blæser (og ALTID lige for næsen ad mig). Kan være irriteret over det i flere timer bagefter, hvis jeg har en træls oplevelse med det.

Det er der ikke andre end mig, der ved, for jeg synes, det er lidt fjollet :genert:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
MissHindenburg
Indlæg: 1470
Tilmeldt: 13. aug 2015, 08:33
Kort karma: 157
Likede indlæg: 1865

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MissHindenburg » 14. jun 2019, 19:59

Jeg hader den sundhedsplejerske som kommer her hos os - min mand elsker hende!
Jeg kan ikke få mig selv til at bede om en anden - jeg er bange for en underretning til kommunen.

Mest af alt FUCKING HADER jeg min totalt ulogiske hjerne! Hvorfor er mit rationelle jeg fuldstændig forsvundet, bare fordi jeg har født et barn?

Jeg er tæt på at hade mig selv *suk*
0
Brugeravatar
Mangoness
Indlæg: 6486
Tilmeldt: 10. jan 2016, 18:04
Kort karma: 630
Likede indlæg: 14373

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mangoness » 15. jun 2019, 06:33

Hvis jeg ikke har spist i en del timer, så får jeg smerter i maven, som kun går væk, hvis jeg spiser noget.
0
Jeg elsker dig lille sølvpapirshat-smiley :love:

Billede

Persnikedy skrev:Hvis jeg en dag føler at mine fødder er løg så skal de da være løg :lol:


Cheese Billede
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kisser » 18. jun 2019, 14:20

MissHindenburg skrev:Jeg hader den sundhedsplejerske som kommer her hos os - min mand elsker hende!
Jeg kan ikke få mig selv til at bede om en anden - jeg er bange for en underretning til kommunen.

Mest af alt FUCKING HADER jeg min totalt ulogiske hjerne! Hvorfor er mit rationelle jeg fuldstændig forsvundet, bare fordi jeg har født et barn?

Jeg er tæt på at hade mig selv *suk*


Årh det lyder ikke ret behageligt :ae: men selvfølgelig er du irrationel! Det er helt normalt og ok at være, som nybagt mor. Hvorfor frygter du en underretning til kommunen?
0
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kisser » 18. jun 2019, 14:21

Jeg har lidt ondt i maven og i ryggen og nu er jeg bange for at abortere igen. Især fordi vi lige har fortalt vores datter det og hun er ret glad for babyen allerede.. men jeg ER også paranoid.
0
Lykke
Indlæg: 6931
Tilmeldt: 8. okt 2015, 19:10
Kort karma: 230
Likede indlæg: 6455

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Lykke » 18. jun 2019, 14:24

MissHindenburg skrev:Jeg hader den sundhedsplejerske som kommer her hos os - min mand elsker hende!
Jeg kan ikke få mig selv til at bede om en anden - jeg er bange for en underretning til kommunen.

Mest af alt FUCKING HADER jeg min totalt ulogiske hjerne! Hvorfor er mit rationelle jeg fuldstændig forsvundet, bare fordi jeg har født et barn?

Jeg er tæt på at hade mig selv *suk*


Jeg havde ikke tøvet med at melde personen fra. Det er jo et tilbud. Jeg havde heller ikke en professionel sundhedsplejerske, og jeg var i kategorien: ung mor. Så tænkte egentligt det havde konsekvenser, men jeg meddelte bare at jeg ville bruge min læge fremover.

Hørte intet. Og min læge sagde bare at det var fint.
0
Brugeravatar
klumphen
Indlæg: 1682
Tilmeldt: 1. jan 2016, 17:57
Kort karma: 288
Likede indlæg: 3219

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf klumphen » 19. jun 2019, 17:06

Jeg købte et halvdyrt kamera, bare for at kunne tage bedre eksplicitte billeder af mig selv :fløjt:
3
Kisser
Indlæg: 1048
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:42
Kort karma: 232
Likede indlæg: 2701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kisser » 19. jun 2019, 20:58

Tusind tak for grønt, I er SÅ søde :love2:

Jeg havde første tid hos lægen - dvs. sygeplejersken - i dag og både blodtryk og blodprocent var SÅ fint. Det siger selvfølgelig ikke noget om babyens tilstand, men det giver mig sgu håb. Jeg er sikker på, at det nok skal gå :lun:
18
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14701

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 19. jun 2019, 22:19

Det bedste jeg ved når min kæreste ikke er hjemme, er at kravle i en af hans t-shirts og sove i den. Den skal helst være brugt, uden at han har svedt i den. Bare sådan at den dufter lidt af ham.

Det tror jeg egentlig er meget normalt, men det er det eneste der får mig til at føle mig sådan rigtig tryg-tryg. Sådan som jeg forestiller mig man burde føle sig hos sin familie. Jeg elsker det, men samtidig synes jeg det er lidt patetisk at sove i min kærestes brugte t-shirt. Og måske ikke det mest hygiejniske, men det er det hele værd :genert:
4
MOGA
Indlæg: 4032
Tilmeldt: 21. aug 2015, 20:34
Kort karma: 521
Likede indlæg: 7352

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf MOGA » 22. jun 2019, 18:38

Ikke fordi det er hemmeligt som sådan, men lidt pinligt.
Jeg har altid haft tendens til lavt blodsukker, men alligevel er jeg tit så dum at springe frokosten over, med det resultat, at jeg bliver svimmel, ryster og taler usammenhængende. Jeg har lige gjort det igen :rulle:
0

Tilbage til "Livets forhold"