Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7962

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Nicolait » 6. feb 2017, 05:29

LadyFox skrev:
Animi skrev:Om aftenen tør jeg ikke kigge mig selv i spejlet, fordi jeg er bange for at mine øjne er blevet til dæmonøjne :genert:

Jeg undgår også spejlet om aftenen, jeg er bange for hvem der ellers dukker på i spejlbilledet :shock:
På et tidspunkt havde jeg et spejl i soveværelses hvor der tit var bevægelse når jeg lå og prøvede at sove, det viste sig dog at det stod et sted hvor det lige præcis kunne genspejle TV'et - heldigvis.


Bare undgå at sige candyman 3 gange foran spejlet, så skal det nok gå.
Hvis du husker den regel, så er det værste, der kan dukke op i spejlet i de sene nattetimer "Bubber" :-D
1
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 6. feb 2017, 08:31

Jeg er inderst inde totalt hestepige. Jeg udlevede det i min ungdom, men så blev der ligesom lagt låg på da jeg kom ud i voksenlivet. Men hold kæft hvor jeg savner heste- og ridelivet. Og kigger ofte efter om der er nogen der søger voksenparter på deres heste, selvom det nok aldrig bliver en realitet. :blush:
3
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
dgd2007
Indlæg: 23807
Tilmeldt: 26. aug 2015, 20:59
Kort karma: 1204
Likede indlæg: 22056

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dgd2007 » 6. feb 2017, 10:15

Jeg ved ikke, hvordan man bruger en mikrobølgeovn :genert:
2
Brugeravatar
Nicolait
Indlæg: 4942
Tilmeldt: 31. aug 2015, 22:26
Kort karma: 290
Likede indlæg: 7962

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Nicolait » 6. feb 2017, 18:53

lillebjoern skrev:Jeg er inderst inde totalt hestepige. Jeg udlevede det i min ungdom, men så blev der ligesom lagt låg på da jeg kom ud i voksenlivet. Men hold kæft hvor jeg savner heste- og ridelivet. Og kigger ofte efter om der er nogen der søger voksenparter på deres heste, selvom det nok aldrig bliver en realitet. :blush:


Det er vel ikke for sent at starte igen? Redning er da noget alle kan dyrke uanset alder. :)
0
"If you immediatley know the candle light is fire then the meal was cooked along time ago"
Brugeravatar
Krølle
Indlæg: 3674
Tilmeldt: 16. aug 2015, 02:48
Kort karma: 1829
Likede indlæg: 14457

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Krølle » 6. feb 2017, 19:21

lillebjoern skrev:Jeg er inderst inde totalt hestepige. Jeg udlevede det i min ungdom, men så blev der ligesom lagt låg på da jeg kom ud i voksenlivet. Men hold kæft hvor jeg savner heste- og ridelivet. Og kigger ofte efter om der er nogen der søger voksenparter på deres heste, selvom det nok aldrig bliver en realitet. :blush:


Do it! Jeg havde ikke redet fast siden teenagetiden og købte for to år siden hest. Det er ubetinget det bedste, jeg længe har gjort for mig selv :lun:

...min Læsø-drøm nævnt i indlægget ovenover hænger vist også en smule sammen med ønsket om at dele adresse med hende her :blush: :D
Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.
16
Vappepigen
Indlæg: 269
Tilmeldt: 3. jan 2016, 14:13
Kort karma: 75
Likede indlæg: 947

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Vappepigen » 6. feb 2017, 19:22

:Jeg forestiller mig tit, at jeg optræder til mtv awards eller talent (det amerikanske eller engelske) og jeg så optræder med en medly, med alle de store kendte stjerner, hvor jeg kan parodier dem perfekt, med min stemme og gestik!..
Ser ligefrem Simon Cowell måbe... :rulle:

Tisser i badet

Vasker ikke altid finger efter jeg har tisset på wc :blush:
2
Følg mig på instagram jannibvj
Brugeravatar
Daine
Indlæg: 24645
Tilmeldt: 19. aug 2015, 18:57
Kort karma: 3203
Geografisk sted: Midtjylland
Likede indlæg: 36835

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Daine » 6. feb 2017, 20:19

Jeg lever virkelig meget i en fantasiverden, hvor jeg ikke er begrænset af dårlig sangstemme, manglede sprogkundskaber, elendig fysik og et pænt plaint udseende. Jeg har også været i forhold med adskillige populære filmskuespillere (endda på samme tid :slem: ), naturligvis uden at gå på kompromis med den karriere jeg har på det givne tidspunkt.

Jeg er virkelig dårlig til at leve i nuet. Dels pga ovenstående, men også fordi jeg altid tænker fremad og har focus på noget som ofte er fuldstændig ligegyldigt.

Jeg ... er ensom. Noget man som voksen i trediverne ikke kan sige højt uden at blive stemplet som underlig. Og det er jeg sikkert også, men det er stadig svært at indrømme.
8
"I en tid med så meget ondskab, må vi passe på kærligheden", citat: Hr. Aurland

Jo mere viden man tilegner sig, des mere ved man, at der er ting man ikke ved. Ting man før ikke anede at man ikke vidste, ved man nu, at man ikke ved.
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5395
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 703
Likede indlæg: 10424

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 6. feb 2017, 20:20

Krølle skrev:
lillebjoern skrev:Jeg er inderst inde totalt hestepige. Jeg udlevede det i min ungdom, men så blev der ligesom lagt låg på da jeg kom ud i voksenlivet. Men hold kæft hvor jeg savner heste- og ridelivet. Og kigger ofte efter om der er nogen der søger voksenparter på deres heste, selvom det nok aldrig bliver en realitet. :blush:


Do it! Jeg havde ikke redet fast siden teenagetiden og købte for to år siden hest. Det er ubetinget det bedste, jeg længe har gjort for mig selv :lun:

...min Læsø-drøm nævnt i indlægget ovenover hænger vist også en smule sammen med ønsket om at dele adresse med hende her :blush: :D


Nicolait skrev:
lillebjoern skrev:Jeg er inderst inde totalt hestepige. Jeg udlevede det i min ungdom, men så blev der ligesom lagt låg på da jeg kom ud i voksenlivet. Men hold kæft hvor jeg savner heste- og ridelivet. Og kigger ofte efter om der er nogen der søger voksenparter på deres heste, selvom det nok aldrig bliver en realitet. :blush:


Det er vel ikke for sent at starte igen? Redning er da noget alle kan dyrke uanset alder. :)


Nej, det er ikke for sent, det er bare en ret tidskrævende og dyr hobby, desværre. Og jeg er bosat på Nørrebro uden bil, så det er ikke fordi ridemulighederne er tiptop. Når jeg er færdiguddannet vil jeg gerne flytte lidt mere ud på landet, og der tror jeg måske godt det kunne blive en realitet – måske ikke med min egen, men i hvert fald noget, der har med det at gøre.

Og ja, Krølle, har sukket meget efter din lille pony :lun:
0
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Jegvilgerneheddenogetnyt
Indlæg: 1848
Tilmeldt: 26. dec 2015, 11:24
Kort karma: 92
Likede indlæg: 2192

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Jegvilgerneheddenogetnyt » 7. feb 2017, 08:38

Som ung anorektiker bildte jeg min læge ind at jeg havde mange problemer med mine mandler, hvorefter han indstillede mig til at få dem fjernet.
I virkeligheden var der ikke noget galt- jeg ville bare gøre alt for at undgå at komme til at spise...
0
zembra1986
Indlæg: 9096
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:24
Kort karma: 738
Likede indlæg: 11241

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf zembra1986 » 7. feb 2017, 14:27

Daine skrev:Jeg lever virkelig meget i en fantasiverden, hvor jeg ikke er begrænset af dårlig sangstemme, manglede sprogkundskaber, elendig fysik og et pænt plaint udseende. Jeg har også været i forhold med adskillige populære filmskuespillere (endda på samme tid :slem: ), naturligvis uden at gå på kompromis med den karriere jeg har på det givne tidspunkt.

Jeg er virkelig dårlig til at leve i nuet. Dels pga ovenstående, men også fordi jeg altid tænker fremad og har focus på noget som ofte er fuldstændig ligegyldigt.

Jeg ... er ensom. Noget man som voksen i trediverne ikke kan sige højt uden at blive stemplet som underlig. Og det er jeg sikkert også, men det er stadig svært at indrømme.


Alt det du skriver der, kan jeg også sige om mig selv :genert:
2
Mila_H
Indlæg: 415
Tilmeldt: 12. aug 2015, 18:28
Kort karma: 105
Likede indlæg: 623

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mila_H » 7. feb 2017, 17:53

Jeg er gravid!!

Jeg er ikke ret langt henne, så der er laang tid, til at jeg vil sige det til min omgangskreds. Og eftersom jeg er kommende solomor, er der ingen kæreste, jeg kan snakke med om det.

I slutningen af februar skal jeg til en tidlig scanning, og hvis alt ser fint ud, og de kan se hjerteblink, så vil jeg fortælle det til et par veninder. Har været i fertilitetsbehandling og orker ikke ellers at snakke mere med folk om behandling osv. Så hvis det ikke er gået godt, vil jeg nok først lige slikke sårene selv.

Jeg har været igennem 6 inseminationsforsøg, og tre reagensglasforsøg (et af dem blev dog aflyst inden ægoplægning), inden det lykkedes. Tankerne om ikke nogensinde at kunne få børn, begyndte derfor at presse sig på..

Jeg glæder mig over det positive resultat, men ved naturligvis også, at meget kan gå galt i starten især.

Indtil videre er I de første til at få besked :-) Mine forældre fortæller jeg det til, når jeg skal besøge dem i weekenden. De har fulgt mig hele vejen, og går det galt, vil jeg gerne dele det med dem.
65
Søhest1210
Indlæg: 2
Tilmeldt: 4. jun 2016, 14:23
Kort karma: 3
Likede indlæg: 3

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Søhest1210 » 7. feb 2017, 18:15

Jeg har bulimi og har haft det i halvandet år.
Jeg har dog bestilt tid ved lægen nu.

Men ingen, hverken familie eller venner, ved det.
3
Brugeravatar
Spjaerten
Indlæg: 9856
Tilmeldt: 11. aug 2015, 18:58
Kort karma: 1863
Likede indlæg: 9585

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Spjaerten » 7. feb 2017, 18:23

Tror ikke der er noget om mig ingen ved :genert:
1
Tryk på * :slem:
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2404
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Badesandalen » 7. feb 2017, 18:34

Spjaerten skrev:Tror ikke der er noget om mig ingen ved :genert:

Ditto.

Jeg kan kun komme i tanke om to ting som jeg er den absolut eneste der ved om mig, men det er jeg aaalt for blufærdig til at dele herinde. :ninja:
3
Brugeravatar
Zombie
Indlæg: 5117
Tilmeldt: 16. aug 2015, 14:06
Kort karma: 1221
Likede indlæg: 20864

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Zombie » 7. feb 2017, 20:00

Pga et juridisk smuthul og teknikaliteter i min sundhedsjournal, har jeg mulighed for at aflevere en clean slate ift sygdomme m.m. til adoptionsbureauerne. Så jeg påbegyndte processen til eneadoption for nogle måneder siden. Det tager i gennemsnit 4-5 år for single kvinder, så jeg har tid nok til at fortryde - så koster det bare nogle penge, jeg allerede har lagt. Men de helt store summer er først senere i processen, og er jeg stadig single og barnløs dér... så gør jeg det sgu.

Det ved INGEN og sådan forbliver det. Jeg har et barn inden jeg er 36, uanset hvad. Og selvom det koster ca. 253.000 kroner. :)

Jeg håber dog at få et barn på almindelig vis inden.
Senest rettet af Zombie 29. okt 2019, 22:51, rettet i alt 1 gang.
7
aka Forbies

:gammel:

Tilbage til "Livets forhold"