Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
flicka
Indlæg: 2205
Tilmeldt: 8. sep 2015, 18:08
Kort karma: 347
Likede indlæg: 3224

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf flicka » 22. jun 2019, 19:20

*puf*
Senest rettet af flicka 3. jul 2019, 20:17, rettet i alt 1 gang.
2
Always be yourself
unless you can be a unicorn
then always be a unicorn


A pony is a childhood dream. A horse is an adulthood treasure.
- Rebecca Carroll
Brugeravatar
Chatsy
Indlæg: 1000
Tilmeldt: 1. nov 2015, 09:30
Kort karma: 212
Likede indlæg: 4669

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Chatsy » 22. jun 2019, 19:32

MOGA skrev:Ikke fordi det er hemmeligt som sådan, men lidt pinligt.
Jeg har altid haft tendens til lavt blodsukker, men alligevel er jeg tit så dum at springe frokosten over, med det resultat, at jeg bliver svimmel, ryster og taler usammenhængende. Jeg har lige gjort det igen :rulle:

Åh, det er jeg også slem til. Altså springe mad over. Jeg har flere gange sunket sammen eller decideret besvimet fordi jeg er gået i for lang tid uden mad.

Der var en dag hvor jeg skulle træne. Som regel undgår jeg at spise inden, da jeg ellers bliver skidt tilpas med slem kvalme til træningen. Efter de tre-fire timer jeg var afsted kom jeg hjem og fik tømt træningstasken og så blev jeg distraheret at et eller andet jeg ikke kan huske nu. Senere syntes jeg vejret var fint så jeg ville ud at gå. Jeg nåede ikke langt før jeg syntes, at alt omkring mig snurrede rundt ret på den der mavesugende måde. Og så svedte jeg. Og frøs. Der var pludselig langt vej hjem, så udmattet opdagede jeg, at jeg var. Da jeg nåede hjem var mit tøj så vådt af sved at man skulle tro jeg var hoppet i fjorden.
Og så indså jeg, at jeg ikke havde spist den dag endnu.

Det er aldeles ikke første gang jeg har gjort det nummer.
0
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5887
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14690

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 22. jun 2019, 23:12

Er på vej i byen med min kæreste, hans søster og venner.
Men mest af alt har jeg lyst til en pizza og hjem på sofaen med skod tv kørende i baggrunden.

Er vidst lidt en gammel sjæl. Som fireogtyve årig vil jeg egentlig mest af alt bare gerne giftes og stifte familie. Blive færdiguddannet er også højt på listen. Gider faktisk slet ikke alt det druk og hurlumhej der følger med.. men det kan man ikke sige når man ikke er ældre, for så er man underlig og passer ikke ind.
0
Brugeravatar
Urtekussen
Indlæg: 6165
Tilmeldt: 11. aug 2015, 06:12
Kort karma: 1449
Likede indlæg: 16109

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Urtekussen » 23. jun 2019, 04:24

Jeg har lige fanget en graviditet på en test, men næste dag fået menstruation. Æv.
0
2011
2015
2018
2020
2023
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 23. jun 2019, 20:15

Jeg har besluttet mig for at få en tattoo. Havde ikke troet, at det nogensinde skulle ske, men nu skal det være. Har tænkt på det og haft lyst til det i de sidste ti år. Skal bare lige tage mig sammen til at få bestilt tiden :genert:
6
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 24. jun 2019, 06:47

LaMariposa skrev:Jeg har besluttet mig for at få en tattoo. Havde ikke troet, at det nogensinde skulle ske, men nu skal det være. Har tænkt på det og haft lyst til det i de sidste ti år. Skal bare lige tage mig sammen til at få bestilt tiden :genert:


Jeg vil anbefale at vente til efter sommeren. Huden har ikke så godt af sol det første stykke tid :)
2
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 24. jun 2019, 06:56

Stitch skrev:
LaMariposa skrev:Jeg har besluttet mig for at få en tattoo. Havde ikke troet, at det nogensinde skulle ske, men nu skal det være. Har tænkt på det og haft lyst til det i de sidste ti år. Skal bare lige tage mig sammen til at få bestilt tiden :genert:


Jeg vil anbefale at vente til efter sommeren. Huden har ikke så godt af sol det første stykke tid :)


Godt råd :) Det vil jeg lige i tankerne.
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 24. jun 2019, 07:04

LaMariposa skrev:
Stitch skrev:
LaMariposa skrev:Jeg har besluttet mig for at få en tattoo. Havde ikke troet, at det nogensinde skulle ske, men nu skal det være. Har tænkt på det og haft lyst til det i de sidste ti år. Skal bare lige tage mig sammen til at få bestilt tiden :genert:


Jeg vil anbefale at vente til efter sommeren. Huden har ikke så godt af sol det første stykke tid :)


Godt råd :) Det vil jeg lige i tankerne.


Men tillykke med beslutningen :)
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
Zonta
Indlæg: 8526
Tilmeldt: 19. mar 2016, 08:36
Kort karma: 1294
Likede indlæg: 15156

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Zonta » 25. jun 2019, 20:33

LaMariposa skrev:
Stitch skrev:
LaMariposa skrev:Jeg har besluttet mig for at få en tattoo. Havde ikke troet, at det nogensinde skulle ske, men nu skal det være. Har tænkt på det og haft lyst til det i de sidste ti år. Skal bare lige tage mig sammen til at få bestilt tiden :genert:


Jeg vil anbefale at vente til efter sommeren. Huden har ikke så godt af sol det første stykke tid :)


Godt råd :) Det vil jeg lige i tankerne.

Jeg fik lavet min tatovering i maj, men den sidder også på ryggen og er meget lidt eksponeret for sol. Hvis det ikke er et udsat sted, så kan du godt få den lavet, men den skal holdes helt ude af sol i ca. 3 uger og derefter smøres med SPF 50 og gerne dækkes lidt til resten af sommeren. :)
1
J, juli 2018.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf computermus » 27. jun 2019, 13:52

Den eneste der indtil videre ved besked ,er min mor. Jeg har i dag været til møde med min sagsbehandler og min leder i rengøringsfirmaet .
Jeg er sammen med dem ,blevet enig om at opsige mit fleksjob,da det i det sidste stykke tid ikke har kørt særligt godt for mig.
Det første min sagsbehandler sagde da hun mødte mig idag ,var at jeg ikke skulle gå ned med stress på grund af mit arbejde. Plus at mine skånehensyn jo tydeligvis ikke blev erkendt fra firmaets side.
Hun har altid været så sød og god til at se at mit usynlige handicap for mig til at kompensere meget og at det i længden slider meget på mig . Men hun er heller ikke i tvivl om at der nok skal findes noget andet til mig.
Så jeg er ret lettet lige nu,det betyder godt nok at jeg så skal ind under den nye fleksjob ordning ,når der bliver fundet et job. Men det kommer helt sikkert også til at gå .
16
Brugeravatar
Pandesteg
Indlæg: 12998
Tilmeldt: 19. sep 2015, 16:43
Kort karma: 1556
Likede indlæg: 21755

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Pandesteg » 29. jun 2019, 15:25

Maanii skrev:Der fløj en lille fugl ind i vores terrassedør i dag. Den lå og gispede i et minuts tid til den blev helt stille og ikke længere træk vejret.
Og så græd jeg... Og har gjort det on and off lige siden... OVER EN FUGL.


Jeg har gjort det samme over et egern jeg fandt kørt. Jeg tror PMS spillede en rolle.
0
Don’t drink the Kool-Aid! :deer:
Brugeravatar
achillaxedprune
Indlæg: 3665
Tilmeldt: 4. jan 2016, 18:38
Kort karma: 1203
Likede indlæg: 12178

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf achillaxedprune » 1. jul 2019, 15:45

computermus skrev:Den eneste der indtil videre ved besked ,er min mor. Jeg har i dag været til møde med min sagsbehandler og min leder i rengøringsfirmaet .
Jeg er sammen med dem ,blevet enig om at opsige mit fleksjob,da det i det sidste stykke tid ikke har kørt særligt godt for mig.
Det første min sagsbehandler sagde da hun mødte mig idag ,var at jeg ikke skulle gå ned med stress på grund af mit arbejde. Plus at mine skånehensyn jo tydeligvis ikke blev erkendt fra firmaets side.
Hun har altid været så sød og god til at se at mit usynlige handicap for mig til at kompensere meget og at det i længden slider meget på mig . Men hun er heller ikke i tvivl om at der nok skal findes noget andet til mig.
Så jeg er ret lettet lige nu,det betyder godt nok at jeg så skal ind under den nye fleksjob ordning ,når der bliver fundet et job. Men det kommer helt sikkert også til at gå .


Det er jeg ked af på dine vegne. Du lyder SÅ glad for de børn på institutionen, så det er bare rigtig ærgerligt, at de ikke respekterede dine vilkår. Øv. Det er helt sikkert et tab for ungerne. Jeg ville elske, at min søns vuggestue havde en rengøringsassistent som dig!
Der har været så hyggeligt, at læse nogle af dine indlæg om dit arbejde. :lun:

Håber du finder noget nyt, hvor du bliver behandlet ordenligt!
12
Hvis man vil behandle folk ens, skal man behandle dem forskelligt.
Citat: Ukendt morfar.
Brugeravatar
computermus
Indlæg: 1786
Tilmeldt: 25. aug 2015, 18:32
Kort karma: 127
Geografisk sted: Skørping,Nordjylland
Likede indlæg: 2277

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf computermus » 2. jul 2019, 08:48

achillaxedprune skrev:
computermus skrev:Den eneste der indtil videre ved besked ,er min mor. Jeg har i dag været til møde med min sagsbehandler og min leder i rengøringsfirmaet .
Jeg er sammen med dem ,blevet enig om at opsige mit fleksjob,da det i det sidste stykke tid ikke har kørt særligt godt for mig.
Det første min sagsbehandler sagde da hun mødte mig idag ,var at jeg ikke skulle gå ned med stress på grund af mit arbejde. Plus at mine skånehensyn jo tydeligvis ikke blev erkendt fra firmaets side.
Hun har altid været så sød og god til at se at mit usynlige handicap for mig til at kompensere meget og at det i længden slider meget på mig . Men hun er heller ikke i tvivl om at der nok skal findes noget andet til mig.
Så jeg er ret lettet lige nu,det betyder godt nok at jeg så skal ind under den nye fleksjob ordning ,når der bliver fundet et job. Men det kommer helt sikkert også til at gå .


Det er jeg ked af på dine vegne. Du lyder SÅ glad for de børn på institutionen, så det er bare rigtig ærgerligt, at de ikke respekterede dine vilkår. Øv. Det er helt sikkert et tab for ungerne. Jeg ville elske, at min søns vuggestue havde en rengøringsassistent som dig!
Der har været så hyggeligt, at læse nogle af dine indlæg om dit arbejde. :lun:

Håber du finder noget nyt, hvor du bliver behandlet ordenligt!

Tak skal du have :blomst:
Jeg har også været rigtig glad for de skønne børn derude,så jeg håber lidt at selvom det måske bare var 5 timer om ugen de kunne finde, at det så ville blive noget hvor der er kontakt til børn.
Med hensyn til at finde noget nyt, så har jeg stor tiltro til at min sagsbehandler nok skal få fundet noget der passer til mig. Hende der har været inde over nu, er en der har med fleksjobbere i arbejde ,at gøre.
Så jeg får en ny sagsbehandler, der har med dem uden job at gøre. Hun har fået de varmeste anbefalinger af den anden,og hendes vurdering har jeg stor tillid til.
4
Brugeravatar
sigge
Indlæg: 14705
Tilmeldt: 19. aug 2015, 09:38
Kort karma: 1180
Likede indlæg: 24712

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf sigge » 2. jul 2019, 13:58

Jeg har lidt dårlig samvittighed overfor min bil, fordi jeg glemte dens 2 års fødselsdag i søndags. (Eller 2 års dagen for, at jeg hentede den splinterny hos forhandleren.)
8
You can't spell awesome without me.
Brugeravatar
FormerlyKnownAs
Indlæg: 13017
Tilmeldt: 6. sep 2017, 07:02
Kort karma: 2860
Likede indlæg: 28058

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf FormerlyKnownAs » 2. jul 2019, 14:57

Jeg er hysterisk bange for at mine børn bliver kidnappet.
0

Tilbage til "Livets forhold"