Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 27. jul 2018, 00:01

Jeg små crusher lidt på en gift mand :genert: :blush: Mest fordi han er så sød og god til at give udtryk for at jeg er værdsat og at han synes jeg er alle tiders og bidrager med en masse vigtigt og positivt for ham

Og nej jeg ville aldrig go for it hvis chancen skulle være der. Jeg har fuld respekt for hans ægteskab så no worries der. Det er ren... hvad hedder sådan noget... hygge små crush der aldrig vil eller skal blive til noget
6
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16990
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 29. jul 2018, 18:50

Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.
3
:lun: Be brave
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Primerose » 29. jul 2018, 19:11

LaMariposa skrev:
Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.


Hah :lol: har du så set 2’eren? Den må også kunne tricke noget i dig...
1
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
In_your_eyes
Indlæg: 1015
Tilmeldt: 12. aug 2015, 13:40
Kort karma: 158
Geografisk sted: Midt i Jylland
Likede indlæg: 1942

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf In_your_eyes » 29. jul 2018, 19:20

LaMariposa skrev:
Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.

Jeg tudede mig igennem en hel koncert (afholdt i en kirke) med Lis Sørensen fordi hun sang næsten alle sangene fra hendes "Ind til dig igen" album. Det havde jeg brugt som terapi da min ex-mand gik fra mig.
1
:pompom:
Brugeravatar
lillebjoern
Indlæg: 5380
Tilmeldt: 13. aug 2015, 15:39
Kort karma: 698
Likede indlæg: 10394

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf lillebjoern » 29. jul 2018, 19:24

In_your_eyes skrev:
LaMariposa skrev:
Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.

Jeg tudede mig igennem en hel koncert (afholdt i en kirke) med Lis Sørensen fordi hun sang næsten alle sangene fra hendes "Ind til dig igen" album. Det havde jeg brugt som terapi da min ex-mand gik fra mig.


Det album får også altid mig til tårer. Det er simpelthen så smukt - det synes jeg altid hendes stemme er.
2
If you love something, set it free. Unless it’s a tiger.
:danse:
Brugeravatar
Primerose
Indlæg: 1768
Tilmeldt: 29. dec 2015, 00:54
Kort karma: 465
Likede indlæg: 4980

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Primerose » 29. jul 2018, 19:31

In_your_eyes skrev:
LaMariposa skrev:
Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.

Jeg tudede mig igennem en hel koncert (afholdt i en kirke) med Lis Sørensen fordi hun sang næsten alle sangene fra hendes "Ind til dig igen" album. Det havde jeg brugt som terapi da min ex-mand gik fra mig.


Kirken er også bare sådan et rum der opfordrer en til at græde lidt. Jeg havde sikkert også grædt, selvom jeg ikke engang har noget specielt forhold til Lis.
2
I had the blues because I had no shoes, until a day upon the street I met a man who had no feet.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16990
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41305

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 29. jul 2018, 19:39

Primerose skrev:
LaMariposa skrev:
Primerose skrev:Jeg græd inde i biografen da jeg så Mamma Mia 2 (!!!) forleden. Det havde jeg ikke lige set komme.
Heldigvis kunne jeg da se at der også sad andre og tørrede øjne, så i det mindste var jeg da ikke den eneste.


Jeg fik tårer i øjnene under "The winner takes it all" i den første Mamma Mia. Den mindede mig om det hårdt brud, jeg var igennem et par år forinden, og den gik åbenbart rent ind.


Hah :lol: har du så set 2’eren? Den må også kunne tricke noget i dig...


Ikke endnu :lol:
0
:lun: Be brave
Brugeravatar
Stitch
Indlæg: 7999
Tilmeldt: 13. jun 2017, 12:11
Kort karma: 1193
Geografisk sted: København
Likede indlæg: 17843

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Stitch » 30. jul 2018, 10:28

Mine grædefilm er "PS I love you" og "My girl". De rammer bare dybt inde.
0
"If you are neutral in situations of injustice, you have chosen the side of the oppressor. If an elephant has its foot on the tail of a mouse, and you say that you are neutral, the mouse will not appreciate your neutrality."

Free Palestine
Brugeravatar
TakeAChanceOnMe
Indlæg: 5890
Tilmeldt: 6. aug 2017, 20:04
Kort karma: 831
Geografisk sted: United Kingdom
Likede indlæg: 14693

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf TakeAChanceOnMe » 31. jul 2018, 21:08

Nogle gange bliver jeg dybt ulykkelig over at jeg har den far jeg har. Han kunne ikke engang overkomme at komme på besøg da jeg blev færdig med universitet - undskyldningen? Han havde ikke råd.
Han har vidst i 3 år at jeg blev færdig med uni sommeren 2018. Den præcise dato fik jeg i februar/marts. Han kunne ikke lige finde de max 1000 kr. det ville koste at flyve over (på de dyre datoer). Jeg føler mig mildest talt vraget og nedprioriteret.

Og så bliver jeg sur over ingen "kalder ham ud" over det og kan ikke selv gøre det, for higer efter at han synes jeg er værd at have med at gøre på mere end send en besked hver 4. uge basis...
2
Selma156
Indlæg: 2343
Tilmeldt: 27. maj 2016, 16:41
Kort karma: 398
Likede indlæg: 6809

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Selma156 » 31. jul 2018, 21:10

Jeg hader opmærksomhed, men elsker anerkendelse. Det er en lidt underlig kombination.
11
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15614
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20989

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 31. jul 2018, 21:26

Selma156 skrev:Jeg hader opmærksomhed, men elsker anerkendelse. Det er en lidt underlig kombination.

Uh den er jeg med på
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Ladysparrow
Indlæg: 2673
Tilmeldt: 14. aug 2015, 11:50
Kort karma: 417
Geografisk sted: Skåne, Sverige
Likede indlæg: 6970

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Ladysparrow » 1. aug 2018, 07:36

Jeg drømmer om at blive friet til på den mest romantiske måde, et semi stort bryllup - traditionelt, brudekjole, vores familier, sange, dans og musik.

Der er ingen der ved hvor højt jeg ønsker det og hvor ofte jeg tænker på det.

Det er min kæreste som virkelig har sat skub i de tanker. Jeg håber han frier og at vi bliver gift mens hans gamle farmor stadig er i live, det ved jeg at han selv vil.
4
Brugeravatar
girl_beat
Indlæg: 3982
Tilmeldt: 21. sep 2015, 19:24
Kort karma: 406
Likede indlæg: 5211

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf girl_beat » 1. aug 2018, 08:53

TakeAChanceOnMe skrev:Nogle gange bliver jeg dybt ulykkelig over at jeg har den far jeg har. Han kunne ikke engang overkomme at komme på besøg da jeg blev færdig med universitet - undskyldningen? Han havde ikke råd.
Han har vidst i 3 år at jeg blev færdig med uni sommeren 2018. Den præcise dato fik jeg i februar/marts. Han kunne ikke lige finde de max 1000 kr. det ville koste at flyve over (på de dyre datoer). Jeg føler mig mildest talt vraget og nedprioriteret.

Og så bliver jeg sur over ingen "kalder ham ud" over det og kan ikke selv gøre det, for higer efter at han synes jeg er værd at have med at gøre på mere end send en besked hver 4. uge basis...

Selvom det er en ringe trøst, er du ikke den eneste :kram:

Min far meldte afbud til mit bryllup en uge før, fordi min mor deltog. Flot, virkelig flot. De blev skilt for mere end 15 år siden, men hans bitre issues overgår tydeligvis indsatsen i at ville være at fejre vores kærlighed i én dag :rulle:
5
I don't mind living in a man's world as long as I can be a woman in it! :-D
Kaffe
Indlæg: 2541
Tilmeldt: 17. apr 2017, 08:57
Kort karma: 355
Likede indlæg: 4860

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Kaffe » 1. aug 2018, 20:13

Jeg har ofte spekuleret over, hvad man skal skrive i denne tråd. Fordi det er vel meget meget få ting, som ingen andre ved om een. Hvis der er noget. Men tråden er lang. Så jeg kan jo godt se, at der må menes noget andet end overskriften siger. Og indlæggene virker heller ikke til at være ultra-hemmelige. Kan nogen forklare mig det?
0
Jeg mener det, jeg skriver og ikke det, jeg ikke skriver.
Brugeravatar
HappyPaww
Indlæg: 5624
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:08
Kort karma: 794
Likede indlæg: 15465

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf HappyPaww » 1. aug 2018, 20:15

Kaffe skrev:Jeg har ofte spekuleret over, hvad man skal skrive i denne tråd. Fordi det er vel meget meget få ting, som ingen andre ved om een. Hvis der er noget. Men tråden er lang. Så jeg kan jo godt se, at der må menes noget andet end overskriften siger. Og indlæggene virker heller ikke til at være ultra-hemmelige. Kan nogen forklare mig det?

Altså mine posts herinde ved ingen IRL (fx at jeg tissede i poolen :ninja: :lol:)
2

Tilbage til "Livets forhold"