Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Stedet du kan bruge til at snakke om alle de store og små ting der påvirker dit liv.
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf JoyNips » 8. feb 2018, 18:27

Wizzze skrev:
JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:Jeg gemmer slik i pusletasken. Der finder min kæreste det ikke :-D


Udspekuleret :lol:


Men det er altså kun det gode som jeg ikke vil dele...


Nysgerrighed tvinger mig til at spørge, hvad er det gode?


Lige nu er der en rittersport med rom og rosiner.
3
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Wizzze
Indlæg: 24993
Tilmeldt: 11. aug 2015, 13:16
Kort karma: 3672
Likede indlæg: 29990

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Wizzze » 8. feb 2018, 22:15

JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:Jeg gemmer slik i pusletasken. Der finder min kæreste det ikke :-D


Udspekuleret :lol:


Men det er altså kun det gode som jeg ikke vil dele...


Nysgerrighed tvinger mig til at spørge, hvad er det gode?


Lige nu er der en rittersport med rom og rosiner.


Ikke nok med at du snacker i smug, du drikker også :lol:
2
Do as I say! :whip:
Brugeravatar
kidkomb
Indlæg: 16302
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:31
Kort karma: 4454
Geografisk sted: Ude med riven
Likede indlæg: 47639

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf kidkomb » 9. feb 2018, 22:33

Jeg har lige set 50 shades nr 1 og 2. Det har jeg godt nok ikke tænkt mig at fortælle nogen som helst.
Det var ikke sex jeg fik mest lyst til. Det var at holde Rita Ora som kæledyr. Hold nu kæft, hvor er hun cute!! :lun:
3
Vær ligeglad med hvad andre mennesker tænker, men ikke hvad andre mennesker føler.
Man som i jeg.
Man må sige hvad man vil og betale hvad det koster.
Sissie er en chokoladegiraf. Sissie skal ikke på tur.
Brugeravatar
LaMariposa
Indlæg: 16988
Tilmeldt: 29. jul 2017, 16:49
Kort karma: 3556
Likede indlæg: 41301

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf LaMariposa » 14. feb 2018, 07:05

Mine nøgler har lige været væk i omkring et døgn... Fordi jeg havde ladet dem sidde i mit skab på arbejde. Det er nok bedst, at det kun er jer og mig, der ved det :fløjt:
6
:lun: Be brave
Brugeravatar
dykkersild
Indlæg: 2169
Tilmeldt: 14. aug 2015, 07:25
Kort karma: 239
Likede indlæg: 3535

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf dykkersild » 14. feb 2018, 13:35

JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:Jeg gemmer slik i pusletasken. Der finder min kæreste det ikke :-D


Udspekuleret :lol:


Men det er altså kun det gode som jeg ikke vil dele...


Nysgerrighed tvinger mig til at spørge, hvad er det gode?


Lige nu er der en rittersport med rom og rosiner.

Lidl har lige nu et påskeæg - med Rom/rosin fyld - to die for. Bare hvis du og din pusletaske kom tilfældigvis forbi.
4
JoyNips
Indlæg: 12052
Tilmeldt: 21. dec 2015, 12:25
Kort karma: 1386
Likede indlæg: 33895

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf JoyNips » 14. feb 2018, 14:29

dykkersild skrev:
JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:
Wizzze skrev:
JoyNips skrev:Jeg gemmer slik i pusletasken. Der finder min kæreste det ikke :-D


Udspekuleret :lol:


Men det er altså kun det gode som jeg ikke vil dele...


Nysgerrighed tvinger mig til at spørge, hvad er det gode?


Lige nu er der en rittersport med rom og rosiner.

Lidl har lige nu et påskeæg - med Rom/rosin fyld - to die for. Bare hvis du og din pusletaske kom tilfældigvis forbi.


:love:
Det kan arrangeres!
0
“Man kan blive taget på røven. Og man kan blive taget røven på. Begge dele kan være dejligt. Men begge dele kan også være det modsatte. Sådan er livet.”
- Onkel Reje
Brugeravatar
Badesandalen
Indlæg: 2401
Tilmeldt: 11. okt 2015, 18:31
Kort karma: 209
Likede indlæg: 2841

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Badesandalen » 15. feb 2018, 08:25

JoyNips skrev:Lige nu er der en rittersport med rom og rosiner.

Det er altså også den bedste Rittersport! Den deler jeg heller ikke med nogen.
1
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 18. feb 2018, 18:14

Det lyder ynkeligt... men... jeg bliver altid lidt trist når jeg ser nogen har unfriended mig på facebook eller ikke følger mig længere på Twitter. Ikke at jeg er ret interessant nogen steder og jeg er klar over at jeg er lidt små-sær og kedelig så jeg kan godt forstå det. Men jeg bliver alligevel trist og forsøger at finde ud af hvem det mon er :(

Og så har jeg lige nogle få som jeg tjekker som det første om de stadig er der :genert:
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Planten
Indlæg: 4283
Tilmeldt: 17. aug 2015, 21:06
Kort karma: 1042
Likede indlæg: 7228

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Planten » 18. feb 2018, 18:17

2SHY skrev:Det lyder ynkeligt... men... jeg bliver altid lidt trist når jeg ser nogen har unfriended mig på facebook eller ikke følger mig længere på Twitter. Ikke at jeg er ret interessant nogen steder og jeg er klar over at jeg er lidt små-sær og kedelig så jeg kan godt forstå det. Men jeg bliver alligevel trist og forsøger at finde ud af hvem det mon er :(

Og så har jeg lige nogle få som jeg tjekker som det første om de stadig er der :genert:

Jeg kan finde på det samme, men jeg øver mig virkelig i at lade være :) eller, lad mig sige det sådan, jeg er næsten holdt op :)
2
Brugeravatar
BlueBunny
Indlæg: 4348
Tilmeldt: 17. aug 2015, 16:54
Kort karma: 484
Likede indlæg: 10661

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf BlueBunny » 18. feb 2018, 19:03

2SHY skrev:Det lyder ynkeligt... men... jeg bliver altid lidt trist når jeg ser nogen har unfriended mig på facebook eller ikke følger mig længere på Twitter. Ikke at jeg er ret interessant nogen steder og jeg er klar over at jeg er lidt små-sær og kedelig så jeg kan godt forstå det. Men jeg bliver alligevel trist og forsøger at finde ud af hvem det mon er :(

Og så har jeg lige nogle få som jeg tjekker som det første om de stadig er der :genert:


Jeg har installeret en app der hedder “still friends” den holder styr på nye venner og fortæller hvem der unfriender. :) jeg er nemlig også lidt for obs på det. Nu behøver jeg ikke bekymre mig så meget :) Jeg har haft den i et år, og een ven har unfriendet. Det gav god mening, for det var “bare”en jeg var venner med fordi vi skulle igennem et kursusforløb :)

Tilgengæld forstår jeg ikke at en som jeg kender ok godt ikke bare afslog min anmodning, men ligefrem har blokeret mig. Det har jeg aldrig prøvet før. Hun taler til mig som om alt er ok. Og det burde det være. Underligt. Jeg har så holdt hende lidt på afstand fordi jeg tænker at hun da ikke skal generes. Underligt
4
Folk med begge ben på jorden, hænger ikke på træerne
Brugeravatar
2SHY
Indlæg: 15613
Tilmeldt: 12. aug 2015, 19:22
Kort karma: 1640
Geografisk sted: Aalborg
Likede indlæg: 20988

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf 2SHY » 18. feb 2018, 19:11

BlueBunny skrev:
2SHY skrev:Det lyder ynkeligt... men... jeg bliver altid lidt trist når jeg ser nogen har unfriended mig på facebook eller ikke følger mig længere på Twitter. Ikke at jeg er ret interessant nogen steder og jeg er klar over at jeg er lidt små-sær og kedelig så jeg kan godt forstå det. Men jeg bliver alligevel trist og forsøger at finde ud af hvem det mon er :(

Og så har jeg lige nogle få som jeg tjekker som det første om de stadig er der :genert:


Jeg har installeret en app der hedder “still friends” den holder styr på nye venner og fortæller hvem der unfriender. :) jeg er nemlig også lidt for obs på det. Nu behøver jeg ikke bekymre mig så meget :) Jeg har haft den i et år, og een ven har unfriendet. Det gav god mening, for det var “bare”en jeg var venner med fordi vi skulle igennem et kursusforløb :)

Tilgengæld forstår jeg ikke at en som jeg kender ok godt ikke bare afslog min anmodning, men ligefrem har blokeret mig. Det har jeg aldrig prøvet før. Hun taler til mig som om alt er ok. Og det burde det være. Underligt. Jeg har så holdt hende lidt på afstand fordi jeg tænker at hun da ikke skal generes. Underligt


Uh tak for tippet! Jeg har installeret den nu :gogo: Altså for mig er det fint hvis det er nogen jeg ikke har talt med i årevis. Helt nye bekendtskaber via en facebook gruppe hvor man måske kun har en enkelt ting tilfælles kan jeg måske også godt forstå. Men dem der man ellers snakker med jævnligt eller hvor man har været hinanden meget nær kan jeg godt blive ret ked af at blive valgt fra af

Det der lyder fuldstændig bizart jo!
1
Intet dør langsommere og mere smertefuldt end en drøm

Don't wait for a light to appear at the end of the tunnel, stride down there and light the bloody thing yourself

The secrets are gone when you look away
Sleep well: They'll whisper your fate
Brugeravatar
Tilly
Indlæg: 5068
Tilmeldt: 14. aug 2015, 15:01
Kort karma: 499
Likede indlæg: 9826

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Tilly » 18. feb 2018, 20:25

2SHY skrev:Det lyder ynkeligt... men... jeg bliver altid lidt trist når jeg ser nogen har unfriended mig på facebook eller ikke følger mig længere på Twitter. Ikke at jeg er ret interessant nogen steder og jeg er klar over at jeg er lidt små-sær og kedelig så jeg kan godt forstå det. Men jeg bliver alligevel trist og forsøger at finde ud af hvem det mon er :(

Og så har jeg lige nogle få som jeg tjekker som det første om de stadig er der :genert:

Jeg forstår godt hvad du mener. Jeg kan godt blive ramt af samme følelse. Men det afhænger dog helt klart af hvem der har slettet mig, og hvilken relation jeg har/har haft med dem. Jeg har f.eks. lige opdaget at en gammel arbejdskollega som jeg løbende har haft lidt kontakt med gennem de sidste 10-11 år, har slettet mig. Vi har måske skrevet lidt sammen et par gange om året. Det undrede mig virkelig da jeg opdagede det, og jeg har da tænkt lidt på hvad årsagen mon er. Derimod har jeg også nogle på min venneliste som jeg ikke har snakket med i årevis, og hvor jeg nok ikke engang nødvendigvis ville hilse på dem, hvis jeg rendte ind i dem på gaden, det gør mig ikke så meget hvis de sletter mig. Og for nu bare at være ærlig, så har jeg nok også selv i tidens løb slettet 60-70 personer fra min venneliste, da jeg er noget mere “kritisk” i dag, ift. hvem jeg vil være på Facebook med, end jeg var i 2007, hvor jeg nok bare sagde ja til alle. Og der er også mange der har slettet mig i tidens løb.
0
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mani » 18. feb 2018, 20:45

Hvordan opdager I at nogen sletter jer? Jeg tror ikke, at jeg ville opdage det medmindre det var en jeg var helt tæt med.
2
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'
Brugeravatar
AgentPixie
Indlæg: 2622
Tilmeldt: 3. okt 2016, 18:44
Kort karma: 352
Likede indlæg: 6083

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf AgentPixie » 18. feb 2018, 21:03

Mani skrev:Hvordan opdager I at nogen sletter jer? Jeg tror ikke, at jeg ville opdage det medmindre det var en jeg var helt tæt med.

Hvis man har styr på antallet af venner, kan man se der er færre, måske?
Jeg forstår så ikke helt hvordan man kan huske det præcise antal, men min hukommelse er også ret dårlig :genert:
5
Hey Will, give me all your money.
Nah Carlton, I don’t feel like playing 7-eleven.

A 23-6-17
V 14-7-19
Brugeravatar
Mani
Indlæg: 11228
Tilmeldt: 27. dec 2015, 21:06
Kort karma: 1788
Geografisk sted: Østjylland
Likede indlæg: 23200

Re: Del noget om dig selv, som ingen andre ved

Indlægaf Mani » 18. feb 2018, 21:06

AgentPixie skrev:
Mani skrev:Hvordan opdager I at nogen sletter jer? Jeg tror ikke, at jeg ville opdage det medmindre det var en jeg var helt tæt med.

Hvis man har styr på antallet af venner, kan man se der er færre, måske?
Jeg forstår så ikke helt hvordan man kan huske det præcise antal, men min hukommelse er også ret dårlig :genert:

Står det der? Det har jeg slet ikke lagt mærke til :blush:
0
'If you get tired, learn to rest, not to quit.'

Tilbage til "Livets forhold"